اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صندوق فروشگاهی

صندوق های فروشگاهی امکانات فراوانی به شما ارائه می دهند تا بتوانید با حداکثر سرعت به مشتری هایتان رسیدگی کنید و در طول روز میزان فروشتان را به حداکثر برسانید. استفاده از یک صندوق کامپیوتری فروشگاهی به شما کمک خواهد کرد تا حین انجام محاسبات خطای کمتری مرتکب شوید. همچنین این صندوق ها پیگیری موجودی کالاها را بسیار آسان تر می نمایند.

یک سیستم POS معمولی در فروشگاه های پوشاک شامل سروری اصلی است که یک یا چند درگاه ورودی دارد. سخت افزارهایی مثل صفحه نمایش، کشوی پول، چاپگر رسید و دستگاه کارتخوان از طریق این درگاه ها به سرور متصل می شوند.علاوه بر این، دستگاهی برای جداسازی تگ دزدگیر لباس نیز وجود دارد. همان طور که می دانید، تقریبا همه فروشگاه ها از دزدگیر فروشگاهی لباس استفاده می کنند تا از سرقت جلوگیری شود. این تگ ها به سادگی قابل جدا شدن نیستند و نیاز به دستگاه مخصوص دارند.

اساسی ترین و مهم ترین قسمت این صندوق های فروشگاهی لباس، یک نرم افزار فروشگاهی است که با کمک سخت افزارها سیستمی را جهت مدیریت فروشگاه شما تشکیل می دهند. انواع نرم افزارهای حسابداری و مالی قابلیت نصب بر روی سیستم های فروشگاهی دیجیتال را دارند. شما باید با توجه به نوع کسب و کارتان نرم افزار مورد نیازتان را انتخاب کنید.

کارایی بیشتر، سود بهتر

یک نرم افزار مناسب فروش با ویژگی های فراوانی که به همراه دارد، می تواند سود شما را افزایش دهد. این صندوق ها مقرون به صرفه هستند و با عملکردهای متفاوت باعث جلب رضایت مشتری، صرفه جویی در وقت، هزینه، کارایی و سود بیشتر می شوند.

مدیریت مشتری

برای فروشگاه های پوشاک، بازاریابی و حفظ مشتریان از مهم ترین اولویت هاست. رضایت مشتری عامل اصلی موفقیت یک کسب و کار است. بنابراین شما به یک سیستم فروشگاهی نیاز خواهید داشت که به کارکنان اجازه دهد تا تعامل بیشتری با مشتری ها داشته باشند.

با استفاده از این صندوق های فروشگاهی برای فروشگاه پوشاک، قادر خواهید بود برای هر کدام از مشتریانتان حساب شخصی ایجاد کنید. اطلاعات هر فروش با جزئیات کامل در سیستم ثبت خواهد شد؛ بنابراین در صورت نیاز سوابق خرید مشتری قابل مشاهده هستند.بدین صورت شما می توانید مشتری های وفادار خود را شناسایی کرده و برای آنها خدمات ویژه ای در نظر بگیرید.

پشتیبانی از چندین روش پرداخت

به وسیله سیستم های POS، امکان پرداخت از طریق کارت های اعتباری، کیف پول های آنلاین و سایر روش ها وجود دارد. این قابلیت باعث افزایش سرعت خدمت دهی و امنیت می شود.

فروش آنلاین

مشتری ها می توانند به صورت آنلاین موجودی فروشگاه شما را کنترل کرده و از شما خرید کنند. با استفاده از این سیستم، سفارش های غیر حضوری سریعا پیگیری و ارسال می شوند.علاوه بر این، سیستم های POS فروشگاهی این امکان را برای شما فراهم می کنند تا از طریق ایمیل، محصولات جدید و تخفیف های ویژه را به گروه خاصی از مشتریان اطلاع رسانی کنید.

مدیریت فروش

داشتن یک سیستم POS قدرتمند بر موفقیت فروشگاه شما تأثیر زیادی دارد. صندوق های فروشگاهی پوشاک از جنبه سودمندی برخوردارند که به شما امکان می دهد تا عملکرد قبلی و فعلی فروشگاه خود را با هم مقایسه کنید.

به کمک این برنامه های تجزیه و تحلیل، به راحتی متوجه خواهید شد که چه زمانی موجودی فروشگاه شما در حال اتمام است و نیاز دارید تا کالاهای جدیدی بخرید. یا اینکه عملکرد خوبی نداشته اید و باید محصولاتتان را با قیمت پایین تر به فروش بگذارید.با استفاده از گزارش های حسابرسی که توسط سیستم ارائه می شود، کنترل هزینه و سود فروشگاه به آسانی انجام می گردد.

مدیریت موجودی

اگر صندوق کامپیوتری شما به دستگاه بارکدخوان مجهز است، بارکد تمام موجودی انبار خود را اسکن کنید تا مشخصات آن ها در سیستم ثبت شود.محصولاتتان را در دسته های مختلف بر اساس جنس، قیمت، اندازه و رنگ قرار دهید تا به آسانی، با یک جستجوی ساده، به آنها دسترسی پیدا کنید.بعد از هر خرید و فروش، نرم افزار لیست موجودی را به صورت خودکار به روز رسانی خواهد کرد.

قابلیت چاپ انواع برچسب ها

این سیستم توانایی چاپ انواع مختلف برچسب ها برای پاسخگویی به نیازهای به خصوص فروشگاه پوشاک شما را دارد.

انجام محاسبات به صورت خودکار

سیستم POS به ساده سازی فرآیند حسابداری کمک می کند. دستگاه های قدیمی، صندوق داران را مجبور به مرتب سازی صدها رسید و انجام عملیات های پیجیده ریاضی می کردند؛ اما امروزه با استفاده از این سیستم در بسیاری از موارد اطلاعات مستقیما وارد نرم افزارهای مالی و حسابداری شده و پس از انجام محاسبات، گزارش های مربوطه چاپ می شوند.

مدیریت کارکنان

صندوق های POS مدرن دارای یک خواننده اثر انگشت هستند که ساعت ورود و خروج کارمندان شما از سیستم را ثبت می کند. اطلاعات همه کارکنان نیز ذخیره خواهد شد و گزارش های ماهانه به شما کمک می کنند تا عملکرد آنها را بررسی نمایید.شما می توانید بابت فروش بعضی از محصولات خاص، به کارکنان خود کمیسیون بپردازید.

حق کمیسیون را می توان درصدی از قیمت فروش یا درصدی از سود در نظر گرفت.همچنین این امکان وجود دارد که با توجه به موقعیت کارمندان، دسترسی آنها به سیستم را محدود کرد. به عنوان مثال، در حالی که تمام قابلیت های مدیریتی سیستم در اختیار صاحب فروشگاه می باشد، صندوق دار فقط می تواند از صفحه نمایش و دستگاه بارکدخوان استفاده کند.

استفاده آسان

استفاده از نرم افزارهای سیستم POS به لطف صفحه نمایش های لمسی امروزی بسیار آسان است. این نرم افزار، زمانی را که صرف انجام معاملات فروش می کنید به حداقل می رساند. به این ترتیب ارائه خدمات به مشتری ها سریع تر انجام شده و در کل بازده کار افزایش می یابد.

مزایای بی شمار این دستگاه ها باعث شده اند که برای فروشگاه های پوشاک بسیار کارآمد بوده و ارزش خرید بالایی داشته باشند. شرکت ایده برتر پارسیان نیز با توجه به اهمیت این دستگاه، فروش صندوق های فروشگاهی ارزان قیمت را در میان محصولات خود وارد کرده و در این زمینه نیز خدماتی را ارائه می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>