اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

چاپ سه بعدی یکی از فناوری هایی است که روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود و از این جهت پرینترهای سه بعدی به دستگاه هایی پرفروش در بازار تبدیل شده اند. این تکنولوژی که در سال 2018 به طور گسترده عرضه شد، رؤیای طراحان در تبدیل طرح دیجیتال به وسایل حجم دار را به حقیقت تبدیل کرده و از آن زمان تا کنون مسیر پرپیچ و خمی را طی کرده است.

اکنون شما می توانید طرح های خود را با یک پرینتر سه بعدی چاپ کرده و آنها را به صورت واقعی و طبیعی تحویل بگیرید! پرینتر سه بعدی به خصوص در این روزها و در دوران همه گیری کرونا نیز می تواند کارایی بالایی داشته باشد و شیلد، ماسک های پلاستیکی و کلیپس های جراحی را با آن چاپ کرد. در این بین به دلیل نوظهور بودن این تکنولوژی، ممکن است تا کاربران برای خرید پرینتر سه بعدی دچار سردرگمی شوند. در این لیست برخی از این پرینترها را که قیمت نسبتاً مناسبی دارند و برای کاربران تازه کار گزینه مطلوبی به شمار می آیند، برای شما معرفی خواهیم کرد.

پرینتر Monoprice Select Mini V2 - بهترین پرینتر سه بعدی برای کاربران تازه کار

با وجود این که این پرینتر سه بعدی قیمت پایینی دارد، اما بسیاری از امکانات یک پرینتر سه بعدی پیشرفته را در اختیار شما می گذارد! کیفیت و سرعت پرینت این دستگاه عالی است؛ اما ممکن است در پرینت های ابتدایی با آن مقداری خطا مشاهده کنید.

با این وجود شیء نهایی پرینت شده انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد و از این جهت می توان این دستگاه را برای تست نسخه های پیش نمایش گزینه ایده آلی دانست. در هنگام خرید این پرینتر سه بعدی به این نکته توجه داشته باشید که رول فیلامنت ابتدایی آن به سرعت تمام خواهد شد و باید خیلی زود به خرید فیلامنت جدید اقدام کنید.

پرینتر XYXPrinting da Vinci Jr. 1.0 A Pro - یک دستگاه چندکاره

این پرینتر دارای فضایی 6.9 اینچی برای چاپ سه بعدی است و توانایی چاپ با مواد مخصوص مانند فیلامنت کربن-فیبر را دارد. همچنین این پرینتر از افزونه های اختیاری برای تغییر نحوه حکاکی لیزری پشتیبانی می کند. با این وجود مواردی مانند مجهز نبودن به وای فای ممکن است برای کاربر چندان خوشایند نباشد! بسیاری از پرینترهای سه بعدی فقط از یک نوع فیلامنت اختصاصی پشتیبانی می کنند، اما پرینتر da Vinci Jr

. 1.0 A Pro خوشبختانه اینگونه نیست و شما می توانید از فیلامنت هایی متفاوت با نمونه موجود در دستگاه در آن استفاده کنید. به طور کلی ساختار ماژولار، اندازه بزرگ محفظه چاپ و امکان استفاده آسان از دکمه ها جهت اعمال تنظیمات بخشی از ویژگی هایی هستند که کار با این پرینتر را برای کاربران تازه کار لذت بخش می کند!

پرینتر Anycubic Photon - یک پرینتر سه بعدی رزین با قیمت مناسب

اگر قصد خرید یک پرینتر رزین دارد، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. به طور کلی پرینترهای رزین در طراحی سریع نمونه های اولیه و تست کیفیت کاربرد دارد. توجه داشته باشید که کار با رزین مایع سخت است و استفاده از آن نیازمند تهویه مطبوع و لامپ های پرتابل UV است. پرینتر سه بعدی Anycubic Photon یکی از پرینترهای رزین محبوب و پرطرفدار برای علاقه مندان به چاپ مینیاتوری است و قیمت مناسبی نیز دارد.

پرینتر Monoprice MP Voxel/Flashforge Adventurer 3 - استفاده آسان

این چاپگر برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال چاپ سه بعدی به ساده ترین شکل هستند! در واقع این دستگاه هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و ست آپ و اسمبل کردن آن به سادگی انجام پذیر است. به طوری که از زمان باز کردن جعبه این پرینتر و انجام اولین پرینت با آن شاید 30 دقیقه هم طول نکشد! در کنار سرعت و سادگی در استفاده، این پرینتر کیفیت چاپ بالایی نیز دارد و طرح های شما را با دقتی ایده آل به صورت سه بعدی پرینت می کند.

مدل های دیگری از پرینترهای سه بعدی نیز در بازار موجود هستند که از میان آنها می توان به Glowforge (مناسب برای نجارها و کارهای صنعتی) و Flashforge Inventor II (مناسب برای مصارف آموزشی) اشاره کرد. اگر قصد خرید پرینتر سه بعدی دارید، امیدواریم این لیست به شما کمک کرده باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>