اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ردیاب ورزشی

اگر از اضافه وزن رنج می برید و قصد انجام فعالیت های ورزشی مانند دویدن در فضای باز و... را دارید، ردیاب ورزشی کمک زیادی به شما خواهند کرد. همچنین این دستگاه با ارائه اطلاعات مختلف از میزان فعالیت های روزانه تان به شما کمک می کند تا فرم فعلی اندام خود را حفظ کنید. در واقع اگر قصد پرداخت هزینه های سنگین برای خرید ساعت هوشمند را ندارید، می توانید با صرف هزینه ای کمتر برای خرید یک ردیاب ورزشی از همان قابلیت ها جهت ثبت فعالیت های روزمره و ورزشی خود بهره مند شوید.

یک ردیاب ورزشی باعث می شود تا همواره نسبت به تحرکات روزانه تان حساس باشید و از مواردی مانند ضربان قلب خود در هر لحظه مطلع شوید. اطلاعات ثبت شده توسط ردیاب ورزشی در نهایت به اپلیکیشن مربوط به آن ارسال می شود و در آنجا می توانید به یک دید کلی از فعالیت های ورزشی خود دست یابید.

تعداد زیادی از ردیاب های ورزشی در مدل های مختلف در بازار موجود است. در این بخش سعی کرده ایم تا چهار مدل از این دستگاه را که هم از لحاظ قیمت مناسب هستند و هم از ویژگی های ظاهری و فنی قابل قبولی بهره می برند، برای شما معرفی کنیم.

برخی از این ردیاب ها به اپلیکیشن موبایل نیز احتیاج دارند و بر روی گوشی نوتیفیکشن ارسال می کنند. مهم نیست که یک ورزشکار حرفه ای هستید یا به تازگی قصد ورزش دارید؛ شما می توانید با استفاده از یک ردیاب ورزشی از تحرکات بدنی تان در طول روز مطلع شوید و مسیر یک زندگی سالم را در پیش بگیرید!

ردیاب Fitbit Charge 4 - بهترین ردیاب ورزشی!

اگر به دنبال یک ردیاب ورزشی هستید که ظاهر و عملکرد یک ساعت هوشمند را داشته باشد، Fitbit Charge 4 را تهیه کنید! این ردیاب ورزشی تمام امکاناتی را که برای سلامتی و ثبت فعالیت های روزمره به آنها نیاز دارید، برایتان فراهم می آورد و حتی پا را از ویژگی های پایه ای مانند اعلان ضربان قلب فراتر می گذارد! با استفاده از این ردیاب می توانید وضعیت بدن خود در طول خواب را نیز بررسی کنید.

برای ردیاب ورزشی Fitbit Charge 4 یک GPS داخلی نیز در نظر گرفته شده که در هنگام ورزش و دویدن در فضای باز کارایی بالایی دارد و شما را از GPS گوشی بی نیاز می کند. برای دسترسی به اطلاعات جمع آوری شده توسط این ردیاب، باید اپلیکیشن Fitbit app را دانلود کنید. این اپلیکیشن قابلیت هایی مانند امکان برنامه ریزی ورزشی و رسم نمودارهای مختلف را به شما می دهد. ردیاب ورزشی Fitbit Charge 4 همچنین به شما در کار با گوشی اندرویدی و پاسخ دادن به پیام های متنی تان کمک زیادی می کند.

ردیاب Fitbit Inspire 2 - یک ردیاب لوکس و زیبا!

ردیاب ورزشی Fitbit Inspire 2 برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک ردیاب لوکس و زیبا هستند! این ردیاب ورزشی فاقد امکاناتی مانند GPS داخلی یا امکان کار با گوشی است، اما ضروری ترین احتیاجات شما برای یک زندگی سالم را به بهترین شکل برطرف می کند.

از جمله قابلیت های این ردیاب ورزشی می توان به امکان ثبت لحظه ای ضربان قلب، تشخیص خودکار برنامه تمرینی و آنالیز دقیق فعالیت های بدن در هنگام خواب اشاره کرد. البته برای بهره مند شدن از قابلیت آنالیز خواب باید اکانت Fitbit Premium را تهیه کنید. این اکانت برای استفاده از دستگاه در سال اول رایگان است.

از لحاظ ظاهری، ردیاب ورزشی Fitbit Inspire 2 بیشتر به یک ساعت جواهرنشان شبیه است! شما می توانید بند این ردیاب را مطابق با سلیقه و نیاز خودتان با بندهای سیلیکونی یا چرمی نیز جایگزین کنید. این ردیاب ورزشی از یک باتری قدرتمند نیز بهره می برد که شاید بتوان این ویژگی را از مشخصات ظاهری آن نیز مهم تر دانست! شارژ کامل باتری این ردیاب ورزشی برای 10 روز استفاده از دستگاه کفایت می کند و به این ترتیب برای مدتی طولانی نیازی به شارژ آن پیدا نخواهید کرد.

ردیاب Xiaomi Mi Band 4 - مناسب ترین ردیاب ورزشی از لحاظ قیمت!

شاید بتوان ردیاب ورزشی شیائومی Mi Band 4 را از لحاظ قیمت مناسب ترین دستگاه موجود در این لیست دانست! این ردیاب ورزشی اکثر ویژگی های یک ردیاب رده بالا، مانند صفحه نمایش لمسی AMOLED با وضوح کامل در زیر نور آفتاب، نمایش 24 ساعته ضربان قلب و آنالیز فعالیت های بدن در طول خواب را داراست. همچنین باتری به کار رفته در این ردیاب ورزشی قادر به تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه به مدت دو هفته و نیم است!

البته با توجه به قیمت ردیاب ورزشی شیائومی Mi Band 4، نباید از آن انتظار ارائه برنامه های تمرینی متنوع را داشته باشید! این ردیاب ورزشی قادر به تشخیص حالات مختلف فعالیت مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه سواری و شنا کردن است، اما در هنگام یوگا یا پیلاتس کارایی نخواهد شد.

ردیاب Apple Watch Series 3 - یک ساعت هوشمند با قابلیت های ردیاب ورزشی

درست است که اپل واچ یک ردیاب ورزشی نیست، اما شما می توانید از ویژگی های آن در زمینه ثبت تحرکات فیزیکی خود استفاده کنید. اپل واچ سری 3 از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و هر آنچه را که برای ورزش به آنها نیاز دارید در اختیارتان می گذارد. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از اپل واچ سری 3 به تعداد زیادی از اپلیکیشن های فیتنس، از اپلیکیشن های تمرین دهنده دویدن تا نرمش و فعالیت های سنگین، دسترسی پیدا کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>