اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لب تاپ

یک پیشنهاد برای سرگرم شدن در دوران قرنطینه: با لپ تاپ خود بازی کنید! بسیاری از افراد، به خصوص نوجوانان و جوانان این روزها به دلیل قرنطینه عمومی وقت آزاد زیادی در طول روز دارند و برنامه های مختلفی برای سرگرم شدن تدارک می بینند.

در این میان انجام بازی های کامپیوتری نیز طرفداران خاص خود را دارد. اما همان طور که می دانید لپ تاپ های معمولی ممکن است توانایی اجرای بازی های روز را نداشته باشند. بنابراین برای این منظور باید نسبت به خرید لپتاپ گیمینگ اقدام کنید. در این لیست سعی کرده ایم تا برخی از لپ تاپ های گیمینگ با کیفیت را که از لحاظ اقتصادی نیز به صرف هستند، برای شما گردآوری کنیم.

لپ تاپ HP Pavilion 16

این لپ تاپ گیمینگ اقتصادی با وجود اینکه فاقد پردازنده های گرافیکی RTX جدید NVIDIA است، اما به خوبی توانایی اجرای بازی هایی مانند Fortnite با تنظیمات متوسط (رزولوشن 1080p و فریم ریت 60) را دارد. مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP Pavilion 16 شامل پردازنده مرکزی نسل ده Intel Core i5، حافظه رم با ظرفیت 12 گیگابایت و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti می شود. صفحه نمایش این لپ تاپ اچ پی نیز دارای سایز 16.1 اینچ بوده و قابلیت نمایش تصاویر با وضوح فول اچ دی را داراست.

لپ تاپ Acer Nitro 5

لپ تاپ ایسر Nitro 5 به صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی با نرخ تازه سازی 144 هرتز مجهز است و در آن از پردازنده نسل ده Intel Core i5 استفاده شده است. همچنین این لپ تاپ به 8 گیگابایت حافظه رم و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti مجهز می باشد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در لپتاپ ایسر Nitro 5 نسبت به لپ تاپ HP Pavilion 16 کمی ضعیف تر است؛ اما با این وجود می توانید بر روی آن برای اجرای بازی با تنظیمات 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه حساب باز کنید.

لپ تاپ MSI GS66 10SE

لپ تاپ ام اس آی GS66 10SE نسبت به دو لپ تاپ قبلی کمی گران تر است؛ اما از سخت افزار قوی تری بهره می برد. این لپ تاپ 15 اینچی به پردازنده نسل دهمی Intel Core i7، حافظه رم با ظرفیت 16 گیگابایت، حافظه داخلی از نوع SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2060 مجهز است. پردازنده گرافیکی RTX 2060 یکی از محصولات جدید انویدیا است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد، عملکردی ایده آل از خود نشان می دهد. صفحه نمایش 15.6 اینچی لپ تاپ ام اس آی مدل GS66 10SE از کیفیت فول اچ دی و نرخ تازه سازی 144 هرتز برخوردار است و لذت بازی را برای شما دو چندان می کند.

لپ تاپ HP Omen 15

این لپ تاپ گیمینگ اچ پی به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی مجهز است. در این لپ تاپ از پردازنده نسل دهمی Intel Core i7، حافظه رم 16 گیگابایت، حافظه داخلی SSD با ظرفیت یک ترابایت و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2070 استفاده شده است. بنابراین با خیالی راحت می توانید بازی های روز را بر روی آن اجرا کنید. ضمن اینکه امکان تنظیم نورپردازی کیبورد این لپ تاپ برای هر کلید به صورت جداگانه برای شما وجود دارد.

لپ تاپ Razer Blade 15

این لپ تاپ بدنه ای براق و صیقلی دارد و در مقایسه با دیگر لپ تاپ های گیمینگ باریک تر و خوش ساخت تر است! مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ شامل پردازنده نسل دهمی Intel Core i7، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2060، حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی SSD 512 گیگابایتی می شود. همچنین در لپ تاپ Razer Blade 15 نیز از صفحه نمایش 15.6 فول اچ دی با نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز بهره برده شده است. پس اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ باریک و سبک هستید، لپ تاپ Razer Blade 15 را مد نظر داشته باشید!

لپ تاپ Asus ROG Strix Scar 15

یک لپ تاپ قوی از برند ایسوس که به کارت گرافیک پیشرفته GeForce RTX 2070 Super و پردازنده نسل دهمی Intel Core i7-9750H مجهز است. این لپ تاپ ایسوس دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی فوق العاده سریع (با نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتز) است و کیفیتی عالی در هنگام انجام بازی را برای شما به ارمغان می آورد. مجهز بودن به حافظهر رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع SSD از دیگر مشخصاتی است که باعث شده تا لپ تاپ ایسوس ROG Strix Scar 15 توانایی بالایی برای اجرای بازی های روز داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
sara:
سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم موفق باشید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>