اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابل کشی

جالب است که بعد از پنج دهه گسترش، حمل و کاربرد معکوس کابل نارس دو محوره­ مسی، چندین محصولات کابل نارس جدید به بازار روانه شده که برای I/O نسل جدید استاندارد و تنظیم اجتماع کابل استفاده می­شود.این کابلها برای کاربردهای اجتماع داخلی و خارجی مورد استفاده در مصرف کنندگان جدید، شرکتهای فراساختار، مراکز اطلاعاتی بازرگانی و سیستم های محاسباتی با عملکرد عالی استفاده می­شود.

هنوز چالشها و موضوعاتی برای تولیدکنندگان و کاربران این محصولات جدید وجود دارد. برای مثال، تعیین بودجه برای تجهیزات آزمون خیلی گران برای 56Gbps به ازای هر مسیر مدار چند لایه و طراحی در توانایی اداره­ 100-W نیرو تقریبا نزدیک سیگنال دیجیتال سرعت بالای حساس به ازای مشخصات فصل مشترک مانند USB3.1 و اخرین نیرو روی Ethernet IEEE-802.3.

نکاتی درباره کابل کشی I/O

از منابع قدرتمند که می­توانند هر ماده­، پروسه، کیفیت، عملکرد و آزمون جزئیات متغیر را ساپورت کنند، استفاده کنید.اجتماع لینک I/O باید از کابل های نارس و از حلقه استفاده کنند چون تغییرات ناچیز ولی حیاتی در عملکرد از یک حلقه نسبت به حلقه­ دیگر وجود دارد.این تماما به این بستگی دارد که چگونه کابل های صاف، حلقه بندی شده اند و به دشواری نگهداری ساختار تقارنی بستگی دارد.

معمولا هر حلقه از کابل های نارس به شکل منفرد برای استفاده­ تامین کننده­ اجتماع کابل و همچنین برای قابلیت ردیابی برای OEM یا کاربر نهایی، اندازه­ گیری، تعیین خواص و ثبت می­شود.به دنبال عناصر رسانای مسی خیلی خالص با مقدار کمی اکسیژن برای هدایت بهینه باشید.صافی روکش نقره ­ای رسانا را در ذهن داشته باشید. این کار بهترین پوسته­ الکتریکی در رابطه با مسیر سیگنال، از دست رفتن در حین الحاق، عصبانیت(jitter) و از دست رفتن بر اثر بازتاب را فراهم می­سازد.

کابلهای نارس

برای انتخاب بهترین اندازه­ سیم و کابل رسانا در مقابل دستیابی به سیگنال الکتریکی، شرایط را بررسی کنید. شامل ارزیابی انواع هوا، جامد وحباب (foam) باشد. به تلورانس تغییرات پروسه و کنترل اندازه­ حباب، تقارن، چگالی و توزیع دقت کنید.المانهای جفتی دیفرانسیلی دو محوره باید درون مجموعه لایه بندی شوند تا به یک المان بهینه دست یابیم و همچنین برای مقدمه برای مناطق پایانه ­ای.در رابطه با آخرین آزمون تنطیم روکش کابل و قیدهای ماده­ای مورد نیاز UL، Telcordia، TUV، NEC، IEC و ISO به ازای هر کاربرد، آگاه باشید.

بعضی مشتریان نیاز به آزمون داخل خطی (inline) و هیستوگرام برای کابل نارس و اجتماع کابلهادارند.بحرانی ترین محدوده برای مدیریت، پایانه­ سیم و کابل ها برای تماس یا پدهای PCB برای هم سیگنال و هم رساناهای زمین و پایانه­ حفاط مجموعه کابل است.بهترین تکنولوژی تجهیزات انتقال و توزیع برق را برای شکل دهی پایانه­ سیم، صافی، جوشکاری یا پردازش لحیم، یاد گیرید و به کار برید.

انواع کابل های نارس

بعضی محصولات کابل نارس جدید با فیدبکهای مثبتی از سوی بازار مواجه شده است که شامل:

  • کابل دو محوره­ صاف داخلی نقره­ای جدید برای backplane کابل شده.
  • کابل دو محوره­ 56Gbps جدید Lorom برای اجتماع I/O داخلی و خارجی.
  • میکرو کابل دو محوره­ صاف فویل شده­ 3M برای backplane کابل شده.
  • کابل دو محوری 8 نواری Starlight Cat جدید با حفاظ سه لایه­ Tite-Shield برای کاربردهای فراساختاری.

بعضی تامین کننده­ های شاخص دیگر در زمینه­ کابل نارس با محصولات عالی عبارتند از: Hitachi Manchester, Molex TempFlex, Leoni, ,Prysmian, Microcoax Inc

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>