اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


انواع کابل


مواد تشکیل دهنده سیم و کابل ها

در بعضی ساختهای کابل ایترنت صنعتی، ممکن است شما ماده­ پرکننده پیدا کنید. مواد تشکیل دهنده سیم و کابل ها برای دادن ساختاری دایره­ای تر و صافتر و همچنین دادن ظاهری تمیزتر به درون کابل استفاده می­شود. به علاوه، کابل را محکمتر می­کند که وقتی یک کابل جابجا یا خم می­شود، شما می­توانید رسانای حرکت کننده درون یک کابل را کنترل کنید. از همه مهم تر، پرکننده ­ها از لایه­ خارجی کابل محافظت می­کند.

مزایا و معایب انواع مواد پر کننده سیم و کابل

پلاستیک یکی از رایجترین مواد پرکننده است که در اندازه­ های متعدد موجود است. یک طرح رایج پرکننده پلاستیکی پرکننده­ ستاره است که در کابل های Cat5, Cat6 استفاده می­شود. این طراحی همچنین تداخل های الکتریکی مانند crosstalk را کاهش می­دهد و اغلب از پی وی سی یا پلی اتیلن ساخته می­شود.

پرکننده­ های پلاستیکی هزینه­ آور هستند و انعطاف پذیری کابل را کاهش می­دهد.فلوئروپلیمرهای رشته­ای یا فومها از راه اکستروژن ایجاد می­شود که به نوار ماده­ پلاستیک یک الگوی سوراخ مانند (mesh-like) می­دهد. آنها می­توانند به عنوان یک طرح صاف یا پیچ خورده در یک شکل دایره­ ای استفاده شوند. چه صاف و چه گرد، پرکننده­ نرم به آسانی محدوده­ های خالی در یک کابل را با یک رفتار یکنواخت، پر می­کند.

مواد نرمتر، مانند کوتون و رایون، از ارزانترین گزینه­ های موجود هستند. آنها همچنین فضاهای خالی در یک کابل را آسانتر از طرحهای سخت تر مانند پلاستیک پر می­کنند.قویترین آنها Kevlar است که گرانترین هم هست. بهترین گزینه برای استحکام طولی است و عملکرد را در کابل فیبر نوری بهتر می­کند.

پرکننده ­های کاغذی در طرحهای دایره­ای پیچ می­خورند و باید طوری با آنها رفتار شود که از نظر تابش و رطوبت در ثبات باشند. طراح آنها باعث شکست سریعتر در حین خم شدن و حرکت می­شود و استفاده از آنها در کابل های ولتاژ بالا محدود است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>