اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کابل سه محوره


کابل سه محوره چیست ؟

به طور خلاصه کابل سه محوره کاربردهای مشابهی با کابلهای هم محور دارا می باشد اما به طور کلی تفاوت هایی اساسی نیز باهم دارند. چون آنها(سه محوره) با سه رسانا طراحی و ساخته شده ­اند، نسبت به دو محوره در هر محور، یک لایه­ حفاظ گذاری و عایق سازی اضافی دارا می باشند و در به طور کلی از قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند.

این حفاظ گذاری اضافی، سیم زمین را فراهم می­کند و در مقابل EMI نسبت به کابل طرحهای هم محور، از مقاومت بیشتری برخوردار است به این دلیل که در لایه­ دیگر حفاظ گذاری جدا شده است. علاوه بر اینکه کابل سه محوره به دلیل ارزانتر بودن از هدر رفت کمتری نسبت به هم محور برخوردار است.

کاربرد و مزایای کابل سه محوره

ارائه­ پهنای باند بیشتر نسبت به کابل های هم محور که معمولا بردی از 14 تا 22AWG دارد و می­تواند در نصبهای دائمی یا کاربردهایی که به انعطاف پذیری بالایی نیاز دارند استفاده شود، شامل دوربینهای پیشرفته مورد استفاده در پخش high-definition، ابزار دقیق یا RF که در ان crosstalk (تداخل) می تواند مشکلاتی را ایجادکندد.

نصبهای دائمی می­تواند باعث استفاده از تدفین مستقیم (direct burial)، بلند شونده(riser) و آپشنهای همگانی (plenum option)شود درحالی که در دستگاههای پرتابل، مانند دوربینها در شیار تلویزیون استفاده از کابل سه محوره­ انعطاف پذیر می تواند باعث رسیدن به نتایج بسیار مطلوبتری نسبت به کابل های هم محور شود.

همراهی دو حفاظ عایق شده و یک کابل رسانای مرکزی که هم رشته ای و هم جامد است، انتقال با عملکرد عالی را فراهم می­کند و می­تواند هم سیگنال و هم نیرو را مخابره کند.کابلهای سه محوره می­توانند با چندین حالت طرح اتصال دهنده مورد استفاده قرار گیرند و با آپشنهای روکشی دارای تنوع بسیاری همراه شوند که رایجترین انواع آن PVC و پلی اتیلن است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>