اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور

آموزش تعمیرات اس ام دی مانیتور با نحوه خواندن کد های قطعات الکترونیک اس ام دی در مانیتور های ال سی دی نیز آشنا می شویم. همچنین در آموزش تعمیرات مانیتورها با شکل موج ها و فرکانس های حیاتی و مهم در بیشتر بخش های مانیتور ال سی دی آشنا می شویم و با گذراندن آموزشهای این قسمت در آموزش تعمیرات مانیتورها می توانید به آسانی خرابی ها را تشخیص دهید.

آشنایی با مدار استارت در مانیتور ها و چگونگی عملکرد آن عیب یابی و رفع عیب در این قسمت نیز قسمتی از آموزش تعمیرات مانیتور ها محسوب می شود که در جایگاه خود به طور کامل به این موضوع پرداخته خواهد شد و در آموزش تعمیرات مانیتور ها این نکته را یاد خواهید گرفت که چطور قاب و لامپ های مانیتور ال سی دی را جدا کنیم و لامپ را تعویض نماییم و در آموزش تعمیرات مانیتور ها آشنایی با انواع مقاومت و انواع خازن و انواع سلف و سیم پیچی در این مبحث مورد بررسی قرار گرفته شناسایی نسبت به این قطعات حاصل می شود و نحوه عیب یابی و تعمیر هر قطعه به طور جدا گانه بررسی خواهد شد همچنین در آموزش تعمیرات مانیتور ها آشنایی با انواع سلف و سیم پیچی درون مانیتور ها عیب یابی و تعویض آن موردبررسی قرار می گیرد.

تعمیر برد اس ام دی

دیگر قسمت قابل بررسی در آموزش تعمیرات مانیتور ها آشنایی با انواع دیود ها و انواع ترانزیستور ها می باشد که شامل شناخت این قطعات عیب یابی و رفع عیب به وسیله تعمیر و یا تعویض می باشد آشنایی با انواع فت و انواع ماوس فت نیز از دیگر سر فصلهای قابل بررسی در آموزش تعمیرات مانیتورها می باشد که مورد بحث قرار خواهد گرفت. آموزش تعمیرات مانیتور ها همچنین شامل آشنایی با انواع آی سی و انواع چیپ ها می باشد که شناسایی عیب یابی و رفع عیب را خواهیم آموخت.

تجهیزات لازم و مورد استفاده و کاربردی که در آموزش تعمیرات مانیتور ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل اهم متر اسیلوسکوپ سیگنال ژنراتور ال سی متر هیتر منبع تغذیه التر اسونیک شابلون خمیر قلع توپ قلع خمیر فلکس و مایع فلکس می باشد که هر کدام نقش مهمی در آموزش تعمیرات مانیتور و به کار گیری این آموزش ها ایفا می نماید.

و از دیگر نکات قابل بحث در آموزش تعمیرات مانیتور ها می توان به آموزش حرفه ای نقشه خوانی و مسیر یابی اشاره کرد همچنین آموزش کامل بلوک دیاگرام تلویزیون سی آر تی و مانیتور ها از دیگر سر فصل های آموزش تعمیرات مانیتور ها می باشد و آموزش رفع اتصالی های شدید نیز در آموزش تعمیرات مانیتورها ارائه خواهد گردید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>