اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چاپ


چاپ امنیتی

چاپ امنیتی اگر چه بخشی قدیمی از این صنعت است، به خاطر پیچیده تر شدن جرایم و افزایش تعداد تهدید ها دستخوش تغییرات بزرگی است.چاپ امنیتی، بارکد ها، چاپ سه بعدی و نانوتکنولوژی فرصتهایی برای چاپگرها ایجاد می کند که صاحب برند با دستیابی به تکنیکهای چاپی که به راحتی تقلید نمی شوند، مانع از کپی کار خود شوند. پیشرفتهای اخیر تکنولوژی برای چاپ امنیتی در حوزه بیومتریک، جوهر های خاص، زیر لایه های پیشرفته، و بارکد های دوبعدی رخ داده است.

بیومتریک که به شناسایی افراد از طریق ویژگیها یا مشخصات خاص آنها می پردازد امروزه کاربرد دارد. مثلاً در گواهینامه های رانندگی دولتی، تصویر و اطلاعات شخصی دارنده کارت داخل یک بارکد دو بعدی کدگزاری می شود که روی گواهینامه مشخص است. هنگامی که کارت اسکن می شود، این کد تصویر دارندهگواهینامه را برای مقایسه با فردی که آن را ارائه می دهد نشان می دهند.

تجهیزات الکترونیک چاپی

درحیطه تجهیزات الکترونیکی چاپی، درحالی که چاپ تجاری مدارهای کامل همچنان غیر ممکن است، موفقیتهایی در آزمایش ها و عملیات آزمایشی به دست آمده است.اولین محصولات الکترونیک کاملاً چاپ شده احتمالاً تخته پشت مدار الکتریکی خواهد بود که با تخته های جلویی (اما نه الکترونیک) چاپ شده امروزی تلفیق خواهد شد تا یک تجهیز کامل چاپی را تشکیل دهد.شرکتهایی که مواد سیال (جوهر) یا زیر لایه های جدید تولید می کنند بیشترین فرصت را تجربه خواهند کرد. طبق این مطالعه، بازار تجهیزات الکترونیک چاپی ممکن است درطی 10 سال آینده تا حدود 20 میلیون دلار رشد کند.

چاپ سه بعدی

علی رغم هیجانی که در مورد چاپ سه بعدی فراگیر شده است، این گزارش اشاره می کند که سرعت و هزینه تولید، تولید تجاری را محدود می سازد با میانگین تولید یک اینچ در ساعت و هزینه های نسبتاً بالای 4 دلار در هر اینچ مکعب، چاپ سه بعدی به جای تولید برای یک آینده قابل پیش بینی در حیطه سرگرمی باقی خواهد ماند.

با این حال، چاپ سه بعدی یک فرصت قابل دسترس برای پرینتر های زیادی، نه برای کاربری در تکنولوژی سنتی چاپ، بلکه برای گسترش عرضه آنها به مشتریان است. چون می توان تجهیزات و امکانات را برای ورود به چاپ سه بعدی با کمترین سرمایه گذاری خریداری کرد.

هم اکنون طبق بررسی نیاز زیادی به طراحان، اپراتور ها، فروشندگانی است که ارزش اپلیکیشنهای سه بعدی را می دانند و می توانند مهارت های مهندسی و فروشی را که برای ارتقا و بهبود این فرصت لازم است آموزش ببینند.

نانو تکنولوژی

این بخش از صنعت تولید مواد اگر چه نسبتاً جدید است، تاکنون یک بازار چند میلیارد دلاری در آمریکا ایجاد کرده است. مواد نانو به خاطر قدرت کششی بالا، وزن پایین، رسانایی الکتریکی و گرمایی بالا و ویژگیهای الکترونیک ویژه شناخته می شوند.نانوتکنولوژی در زیست شناسی و زیست دارویی، پردازش و حافظه، الکترونیک و نمایشگر ها، تجهیزات اپتوالکتریک، تجهیزات اپتیکالی که در مخابرات و موارد امنیتی استفاده می شوند کاربرد دارد.

مواردی که بسیار جالب توجه هستند ; GRAPHEN، نانوتیوبهای کربنی و نقاط کوانتومی هستند که همگی موضوع تحقیقات گسترده و کاربردهای جدیدی هستند که به طور منظم آشکار می شوند. با این حال، تولید یکی از بزرگ ترین چالشهای مقابل نانوتکنولوژی است. یک چالش اساسی دغدغه های سلامتی و ایمنی مربوط به کار با مواد نانو است. موانع گسترش تولید این تکنولوژی شامل ایمن سازی دلارهای سرمایه گذاری و فراهم کردن شواهدی برثبات تولید هستند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>