اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ دکورال

در روش رنگ آمیزی دکورال ابتدا سطح پروفیل با لایه ای از آستر مخصوص پودری رنگ دکورال آلومینیوم که به عنوان لایه اول و پوشش سطح فلزی محسوب می شود پوشیده می گردد و پس از پخت این رنگ در کوره الکترواستاتیک، سطح فلز آماده دکور کردن است. خواص ویژه این نوع رنگ، سبب افزایش کیفیت عملیات دکورال می گردد. طرح های دکورال به صورت فیلم های پلیمری با تنوع بسیار زیاد و کیفیت های متنوع در دسترس می باشد.

مرحله بعد استفاده از فیلم های دکورال می باشد. این لایه پلیمری توسط دستگاه مخصوص رنگ آمیزی دکورال در گروه های 6 تا 12 تایی بر روی شاخه های پروفیل کشیده می شود. سپس درون کوره مخصوص فیلم پلیمری پخته شده و بر روی پروفیل تثبیت می گردد. لایه دکورال پروفیل را درمقابل شرایط جوی مانندرطوبت و خراشیدگی حفاظت کرده و تادمای 260 تا 315 درجه سانتی گرادخاصیت خود راحفظ می کنند.تنوع طرح های دکورال هزاران انتخاب را پیش روی مصرف کننده قرار می دهد.

کاغذ و فیلم دکورال

برای دکور سطح فلز با سیستم دکورال، انتخاب طرح کار آسانی خواهد بود زیرا صدها طرح و رنگ پیش رو خواهید داشت.با اندکی سرمایه گذاری و تجهیز خط رنگ پودری به سیستم دکورال، محصولات جدید، ارزش افزوده به مراتب بالاتری نسبت به محصولاتی که تنها در خط رنگ پودری رنگ آمیزی شده اند، می یابند.در حال حاضر، گروه صنعتی فن آوران، با ارائه ده ها طرح کاغذ و فیلم سابلی دکور که همگی در بازار ایران شناخته شده و پر مصرف هستند، به عنوان تامین کننده قابل اعتماد در بازار این محصول فعالیت می نماید.

کلیه کاغذهای عرضه شده در بازار از بهترین جنس کاغذ (تولید ژاپن)، بهترین جوهر (تولید چین قابل رقابت با جوهر ایتالیایی) و توسط پیشرفته ترین دستگاه های چاپ (ساخت تایوان) تولید می شوند و بر خلاف بسیاری از کاغذهای نامرغوب، پس از پایان فرآیند دکور، به راحتی از روی سطح فلز جدا شده و بدان نمی چسبند. لازم بذکر است طرحهای سفارشی کاغذ و فیلم دکورال نیز قابل تامین است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>