اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توری حصاری

از تمامی محصولات مفتولی موجود در بازار محصول توری حصاری جزء پرفروش ترین ها می باشد در تولید این محصول به روش اتوماتیک و دستی استفاده می شود که از نظر کیفیت با دستگاههای اتوماتیک بافتی زیبا و بسیار با کیفیت تولید و ارائه می گردد.همان گونه که از اسم آن پیداست توری حصاری به دور یک محیط بسته می شود تا آن محیط را مشخص و تعیین محدودیت کند علاوه بر این ویژگی این محصول جهت ورود و خروج نیز محدودیت ایجاد می کند.

محصول توری حصاری برای اینکه بتواند مقاوم باشد و در خیلی از شرایط آب و هوایی دوام بیارد باید از گونه ای از سیم در تولید آن استفاده بشود که خاصیت زنگ زدن و خوردگی را خنثی کند که می توان از گالوانیزه گرم یاد کرد همین گرم بودن به معنای این است که این محصول در شرایطی که روطوبت در محیط باشد و یا نور آفتاب شدید باشد کیفیت و مقاومت خود را از دست نمی دهد.

کاربردهایی که توری حصاری دارد از جمله محصور نمودن دور باغ های میوه، کارگاه های ساختمانی، منازل ویلایی، جهت حفاظت از سقوط کارگران هنگام عملیات های ساختمانی، به عنوان قفس برای حیوانات، حفاظ بزرگراه ها، فرودگاه و ترمینال و همچنین به عنوان آرماتور در دیوارهای بتنی می باشد.

توری حصاری به شکل رول توسط دستگاههای بافت صنعتی تولید شده و ارائه می گردد که متراژ رول های آن بسته به وزن سیم و عرض درخواستی مشتری در آن مختلف بوده و به شکل 10 متری و 15 متری می باشد. توری حصاری با چشمه های مختلف از 5*5 تا چشمه های بالاتر از آن هم ارائه می گردد که رایج ترین این محصول توری حصاری 5*5 با سیم گالوانیزه 3 می باشد.

دستگاههای تولید این محصول می توانند عرض های 1 تا 4 متر را با هر نوع سیم با ضخامت های مختلف تولید می کنند.در یک نمونه از این محصول مانند چشمه 5*5 و سیم 3 با عرض 1.5 وزن یک رول آن 44 تا 46 کیلوگرم می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>