اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کارتن پلاست


استفاده کارتن پلاست در تبلیغات

تبلیغات به معنای تولید و چاپ یک اثر ملزم به همکاری و مهارت افراد زیادی است و صنایع نیز در این راستا تجهیزات و مواد خام مورد نیاز را مثل کاغذ و مقوا و جدیدترین ماده خام یعنی کارتن پلاست را عرضه می کنند.با توجه به فناوری اطلاعات و الکترونیکی شدن محصولات همواره مقوله تبیلغات و چاپ رو به رشد بوده و رسانه های چاپی مبتنی بر تبلیغات و بسته بندی روز به روز وسیع تر می شوند، بنابراین صنعت چاپ هنوز یک صنعت زنده و پویا می باشد و این ماده خام اولیه مدرن به یک ماده مفید این صنعت تبدیل شده است.

کارتن پلاست محصول منحصر به فردی است که از جنبه های مختلف قابل بررسی بوده و همچنین با توجه به ویژگیهای متعددی که در این محصول وجود دارد صنایع زیادی از کارتن پلاست به عنوان ماده اولیه و خام خود استفاده می کنند. تولید کارتن پلاست و فرمول هایی که جهت ساخت آن در بازارهای جهانی به کار می رود این محصول را خیلی سبک و با وزن بسیار کم ارائه می کنند همین کم بودن وزن کاربرد آن را خیلی گسترده و وسیع می کند و اساسا حمل و نقل آن به راحتی صورت می گیرد و جهت نگهداری آن در انبار بسیار سبک و کم حجم است.

موادی که در کل این کارتن پلاست را تشکیل می دهند به گونه ای هستند که قابلیت شستشوی آن را بسیار بالا می برند که در صنعت چاپ از این ویژگی به عنوان مهم ترین ویژگی یاد می شود و عملا هیچگونه تأثیر منفی مواد شوینده بر روی ورقهای کارتن پلاست ندارند.

استفاده کارتن پلاست در صنایع مختلف

دستگاهها و ابزار آلات مدرن و به روزی این محصول خارق العاده را بر اساس نیاز و درخواست مشتریان و آنچه که مورد نیاز مصرفی آن باشد را تولید می کنند و هر چه استفاده از کارتن پلاست در صنایع مختلف بیشتر باشد از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه و به علت قیمت پایین آن و ارزش پولی کمی که دارد سرقت نمی شود.

محصول کارتن پلاست می تواند به سادگی مونتاژ شده و هر گونه شکل و حالتی به آن داد چون بسیار انعطاف پذیر می باشد. در تهیه و ساخت علائم بازدارنده یا هشدار و علائم خطر استفاده فراوانی از این محصول می شود و همچنین محدویتی در کادر و فرم خاصی از آن نمی باشد. قابلیت چند بعدی نشان دادن طرحها را نیز دارا می باشد.

مبحث تبلیغات و نحوه تولید و چاپ موضوعی که قرار است در حیطه آن تبلیغات صورت پذیرد به گونه ای اهمیت دارد که همه چشم ها را به سمت خود خیره و افکار آدمی را معطوف به همان مطلب و نهایتا مجذوب آن شوند.

یکی از ویژگی های برتر کارتن پلاست این است که در محیط زیست هیچگونه ضرر و منعی ندارد و مقاومت بالایی که در فضای باز نشان می دهد از جمله اینکه در برابر باد و باران و به طور کلی رطوبت می تواند دوام بیاورد و نور مستقیم آفتاب چاپی که بر روی آن حک شده است را از بین نمی برد و در واقع طول عمر آن بیشتر از چندین سال است.

تأثیر تبلیغات در این صنعت

تبلیغاتی که توسط کارتن پلاست صورت می گیرد توانایی این را دارد که تمامی صنایع را در راهیابی به بازار های هدف، جذب مشتری و ایجاد رقابتی بی نظیر بکشاند و به دلیل دارا بودن ویژگیهای چاپ و برش با کیفیت بالا امکان تولید محصولات متنوع تبلیغاتی را ایجاد نموده است همچنین ماشین آلات و تجهیزات چاپی و تکنولوژی جدید چاپی دیجیتال بر روی تمام اشکال کارتن پلاست، کیفیت چاپ تصاویر و متون را تضمین نموده است

. یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی که با کارتن پلاست در جای جای جهان به چشم میخورد استند های ایستاده می باشد که در بسیاری از سوپرمارکتها و مراکز خرید بزرگ و کوچک نمونه های فراوانی را از آن مشاهده کرده اید و در لحظه خرید شما را ترغیب و مجاب به خرید

مزیت استفاده از این استندها آن است که نسبت به رسانه های بزرگ هزینه بسیار پائین تری را به خود اختصاص می دهند در مقابل، مخاطبین هدفمند با آن ارتباط برقرار می کنند و متناسب با تیراژ تولید سطح جغرافیایی، تعداد گسترده ای را تحت پوشش قرار خواهند داد و در مدت زمان طولانی تری در معرض دید مخاطب قرار دارند.

همچنین رنگ بندی که در تولید این محصول وجود دارد قابلیت های آن را دو چندان کرده است و چون بویی از محیط را به خود جذب نمی کند محبوب همگان قرار گرفته است. در اکثر اماکن و محیط ها این ورقها در دماهای بالا مشتعل نشده بلکه ذوب می شوند بنابراین هنگام بروز حادثه به عنوان مانع عمل کرده و از رشد سریع آتش سوزی جلوگیری می کنند و به طور کلی این محصول کاملا قابل بازیافت می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>