اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


شبکه میلگرد


شبکه ی میلگردی مش

امروزه در هر نوع پروژه ی بزرگ و کوچک ساختمانی و صنعتی به منظور مسلح کردن بتن، شبکه ی مش را مورد استفاده قرار می دهند. در ایجاد شبکه ی میلگردی، معمولا میلگرد های طولی و عرضی با زاویه ی 45 درجه روی هم قرار می گیرند و نقاط اتصال آن ها با دستگاه های تمام اتوماتیک به وسیله ی جوش به هم وصل می شوند.

تولید این محصول با استفاده از میلگرد طبق سفارشات در دو مدل شبکه ی مش پیش جوش آجدار و شبکه ی مش پیش جوش ساده، انجام می شود. مصارف توری مش عمدتا درساختن ساختمان ها و کف در داخل بتون می باشد و این روز ها یکی از متداول ترین روش های ساخت و ساز در ساختمان ها و پروژه های بزرگ را به خود مختص کرده است.

علاوه بر این، این محصول بر اساس استاندارد های ایران عبارتست از بافت هندسی میله گردهای عرضی و طولی که با زاویه نسبت به یکدیگر قرار گرفته باشند و در کلیه ی نقاط تقاطع هم به همدیگر جوش شده باشند. در فرایند ساخت شبکه ی مش نیز مانند خرپای درست شده از میلگرد به منظورمانع شدن از کاهش سطح میلگرد باید از روش جوشکاری مقاومتی یا همان نقطه جوش استفاده کرد.

تعداد جوش های شکسته نباید بیش تر از یک درصد تعداد اتصال های جوش داده شده ی مقاطع موجود در هر برگ و یا نصف میزان اتصالات جوشکاری شده ی مقاطع موجود در طول هر کدام از میلگرد ها باشد.

برتری شبکه های میلگردی مش

  • دارا بودن صرفه ی اقتصادی نسبت به روش های دیگر به لحاظ صرفه جویی در استفاده از مصالح و وزن و زمان
  • مقاوت بالای این شبکه ها به علت جوش های نقطه ای و همچنین منظم بودن گره ها
  • سرعت بخشیدن به عملیات جاگذاری مفتول نسبت به سایر روش ها
  • سهولت در حمل و نقل و کاهش هزینه ی نصب
  • رعایت کامل بند نهم مقررات ملی ساختمان
  • بهینه بودن در مصرف میلگرد

انواع کاربردهای شبکه ی مش فولادی

کار برد این محصول برای ایجاد انواع مختلف سقف های کامپوزیت (دال)، دیوار ها و قطعات از پیش ساخته شده ی کامپوزیت، کف سالن ها، انبار ها، اتوبان ها و فرودگاه ها، ایجاپ پی ساختمان ها و فونداسیون های بتنی، ایجاد تونل ها، ساخت مترو و پل ها، ایجاد سد های بتنی، کانال های مخصوص آب رسانی، حصارکشی دور و اطراف انبار ها، فرودگاه ها، پارکینگ ها، ایجاد مخزن های بتونی، می باشد.علاوه بر این، بیشتردرسقف طبقات، کف استخر ها و غیره، از این محصول با میلگرد هایی با سایز 6 و برای کف و شناژ بندی ها هم از مش با میلگرد های سایز 8 و 10 استفاده می گردد.

مشخصات انواع شبکه های مش

عرض این شبکه ها از 100 تا 250 سانتی متر متغیر بوده و طول آن نیز از 1 متر الی 9 متر می باشد. ابعاد چشمه به شکل مربع یا مستطیل بوده و بین 8 الی 40 سانتی متر است. علاوه بر این، قطر مفتول ها هم از 4 الی 12 میلی متر به صورت آجدار و ساده متغیر است.

مزایا

صرفه ی اقتصادی آن نسبت به دیگر روش ها از جهت صرفه جویی در استفاده از مصالح، وزن خوب، زمان بری کم تر و از طرفی مقاومت زیاد این شبکه ها به دلیل جوش نقطه ای و نظم گره های نیرو

توری مش چیست؟

این توری از مفتول های آهن و گالوانیزه به رنگ سیاه تولید می شود که به سه صورت پنلی، آجدار و فولادی به بازار عرضه می گردد. مش متشکل از شبکه های فولادی می باشد که به شکل جدولی به هم جوش داده می شوند. مقاوت مش از سیم مفتول بیش تر می باشد. ضخامت سیم مفتولی که برای تولید مش مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس نوع مصرف پانل مشی در شکل های مختلفی از جمله دیوار باربر، سقخف، و همچنین پارتیشن متفاوت است.

مش استیل

کارایی مش استیل درصنعت شیمیایی و غذایی، سرند انواع جامدات، متالورژى، صنایع نفت و گاز، دانه بندی خاک، فلز کاری، فیلتر سازی، صنایع هوا و فضا، صنعت تولید ماشین، صنعت رنگ سازی و غیره می باشد.تولید توری مش در ابعاد 2.20*6 همراه با سایز میلگرد 6-8-10 و 12 و یا در چشمه ی 5 تا 40 و همراه با مفتول 2، 3، 6 و 8 انجام می شود.علاوه بر این، از کاربردی ترین نوع توری مش در کار ساخت و ساز نیز می توان به میلگرد 6 ساده با کل چشمه های موجود و 8 آجدار همراه با چشمه های 10*10 - 15*15 و 20 *20 اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>