اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیگ_بخار_استخر

دیگ بخار استخر:
دیگ بخار استخر می تواند باعث بیشتر شدن زمان کاری روزانه شود و محیط شنا بهتری را ارائه دهد. از دیگ بخار استخر برای تهیه بخار و آب گرم جهت سونا، جکوزی، استخر استفاده کرد، تفاوت آن با آب مورد استفاده در حمام قابل بازیافت بودن آن است.

به طور کلی، سوخت مورد استفاده برای آن می تواند بویلر صنعتی برق، سوخت گاز، سوخت زغال سنگ باشد. با توجه به هزینه، راندمان، سطح ایمنی و مسائل مربوط به محیط زیست، برای گرم کردن و تولید بخار بهتر است. دیگ بخار اسخر سونا و جکوزی برقی و گازی باشد.

دیگ بخار بویلر صنعتی می تواند برای مدل های مختلف استخر مانند: فضای داخلی و فضای باز مورد استفاده قرارگیرد. زمانی که مصرف آب زیاد می شود به منظور پاسخگویی به نیازها ظرفیت ذخیره آب گرم در بویلر صنعتی باید زیاد باشد، به دلیل اینکه دیگ بخار استخر باید مقدار آب چندین دوش را تامین کند. معمولا دیگ بخار کوچک تر در سونا، جکوزی و استخر ها حتی در حمام های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ظرفیت، دما، فشارکاری دیگ بخار استخر بستگی به فضای آن دارد اما معمولا از بویلر های صنعتی با 150 درجه سانتیگراد و بالاتر استفاده می شود. برای دست یابی به این دما، مقدار زیادی انرژی لازم است. آب باید از طریق دستگاه تصفیه آب دیگ بخار و یا مواد شیمیایی تصفیه آب پاکسازی شده باشد به طوری که هیچ رسوبی در دیگ بخار استخر تشکیل نشود.

در بعضی از مواقع حتی با وجود مواد شیمیایی از رسوب گرفتن داخل بویلر صنعتی نمی توان جلوگیری نمود. رسوباتی که در دیگ بخار سونا جکوزی و استخر موجود هست دارای خاصیت عایق بندی به صورت لایه لایه است. مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن آب و تولید بخار باید افزایش پیدا کند.

قیمت دیگ بخار استخر و نحوه انتخاب آن:
قیمت دیگ بخار استخر بر اساس ظرفیت و اجزای دیگ بخار تجهیزات آن تعیین می شود. به طور کلی تجهیزات دیگ بخار بویلر صنعتی شامل مشعل، کنترل کننده های برقی، نرم کننده آب، پمپ، دودکش و غیره می باشد.

ظرفیت بویلر صنعتی برای انتخاب و قیمت دیگ بخار استخر تعیین کننده است. و باید برحسب نمودار منحنی بار گرمایشی یا نمودار تعادل گرما باشد. انرژی که در خطوط لوله از بین می رود محاسبه شود، در صورتی که معمولاً به دست آوردن منحنی بار گرمایش دشوار است، بار گرمایش را می توان براساس حداکثر مصرف حرارتی در طول ساعت تولید باشد. پارامترهای اندازه گیری گرمایش مناسب دیگ بخار استخر از جمله فشار، دما و غیره را مشخص کنید.

بهره وری بویلر صنعتی یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب و قیمت دیگ بخار استخر تأثیر گذار می باشد، به دلیل اینکه اگر بهره وری و راندمان دیگ بخار مورد استفاده در استخر سونا و جکوزی پایین و مناسب نباشد به تبع مقدار زیادی از سوخت را مصرف می کند.

و این موضوع می تواند هزینه ها را افزایش و در دراز مدت باعث اختلال در عملکرد بویلر صنعتی سونا جکوزی شود. پس باید در انتخاب دیگ بخار استخر به راندمان و مقدار فضای که می خواهید بخار تشکیل شود و یا آب گرم را تولید کنید دقت داشته باشید.

بهتر است نسبت به فضا و مقدار آب گرمی که می خواهید دیگ بخار استخر تولید کند دقت داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است اگر ظرفیت بویلر کمتر از مقدار فضا باشد جوابگوی نیاز های شما نباشد. و اگر ظرفیت دیگ بخار استخر بیشتر از فضای شما باشد. به تبع هزینه سوخت و نگهداری ان بیشتر خواهد بود. پس باید بویلر صنعتی مورد استفاده در سونا، جکوزی و استخر مناسب فضا و محل نصب آن باشد نه بیشتر نه کمتر.

سطح آب و فشار دیگهای بخار استخر:
تعیین دقیق سطح آب در دیگ بخار استخر امکان پذیر نیست زیرا سطح آب دیگ پر از حباب هایی که از پایین به سمت بالا می آیند.

تغییرات سطح در طول پوسته بویلر صنعتی وجود دارد. در این شرایط می توان از روش های مختلف تعیین سطح آب در دیگ بخار سونا و جکوزی استفاده کنیم برای کنترل و هشدار سطح، روش های تشخیص سطح مختلفی وجود دارد از جمله کنترل نوع float، پروب های رسانایی، دستگاه های خازنی و لول کنترل برای هشدار در زمان کمبود آب در جهت اطمینان از اضافه شدن مقدار مناسب آب در زمان مناسب به دیگ بخار استخر استفاده شود. و همین طور زمانی که سطح آب بیش از حد باشد.

پروب های رسانایی:
معمولاً به صورت عمودی نصب می شود. و دو نقطه را برای سطح روشن یا خاموش مشخص می کند. پروب ها از هدایت الکتریکی برای کار استفاده می کنند.

دستگاههای خازنی:
دو صفحه رسانای موازی در بالای سطح و پایین سطح مایع دی الکتریک قرار می گیرد. و مشاهده می شود که ظرفیت خازن به نسبت عمقی که مایع دی الکتریک در داخل صفحات غوطه ور می شوند تغییر می کند. در تعیین فشار دیگ بخار استخر باید مواردی مواردی همچون حداکثر فشار کار بی خطر بویلر صنعتی را در نظر گرفت.

اگر دیگ بخار به طور مداوم با حداکثر فشار در حال اجرا باشد، می تواند باعث خرابی کامل سیستم و یا آسیب به قطعات و تجهیزات مختلف شود. استفاده از یک نشانگر خوب فشار برای دیگ بخار استخر مهم است. باید به فشار مورد نیاز در نقطه استفاده افت فشار در طول لوله و تلف شدن گرما لوله توجه کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>