اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیگ_استخر

نگهداری بویلر صنعتی سونا و جکوزی:
تعمیر و نگهداری دیگ بخار استخر باید توسط یک متخصص سیستم گرمایشی انجام شود. وضعیت لوله و دودکش اتصال دریچه را بررسی کنید. چک کردن سیستم تهویه که با گذشت زمان شاید آسیب دیده باشد بسیار مهم است.

تعمیر دودکش گران است و نصب دودکش جدید زمانی که از دودکش موجود نمی توان استفاده کرد باید توجیح اقتصادی داشته باشد.بدنه مبدل حرارتی را بررسی کنید. نشت مبدل های حرارتی دیگ بخار استخر به راحتی قابل مشاهده هستند و زمان نشت، گازهای احتراق را با هوای محیط مخلوط می کند.

مهم بودن موضوع ایمنی علت بررسی موارد فوق است. به همین خاطر کنترل هوشمندی که روی دیگ بخار استخر هست را تنظیم کنید تا تنظیمات مطلوب آب و هوا را برای کارایی بیشتر انجام شود. برای تعویض یا مقاوم سازی سیستم گرمایشی از تکنسین های با تجربه استفاده کنید. محفظه احتراق دیگ بخار استخر برای عدم وجود ترک بررسی شود.

مونوکسید کربن (CO) تست شود. دمای هوا را تنظیم کنید. تمیز کردن بویلر صنعتی سونا و جکوزی از خاک دوده یا خوردگی مهم است. فن و دمنده دیگ بخار را تمیز و روغن کاری کنید.میزان سوخت و شعله بررسی شود و در صورتی نیاز تنظیم کنید.

در سیستم های آب گرم:
فشار را تست کنید. تست کنترل سطح بالا را انجام دهید. مخزن فشار باید برسی شود که از هوا پر باشد که آب در آن پر نشده باشد. شستشوی مبدل حرارتی برای کاهش اثرات رسوب که همیشه باید بازدید و تمیز کاری شود.

سیستم های بخار:
برای اینکه رسوبات از بین بروند و بازدهی گرما بهبود یابد مقداری از آب دیگ را تخلیه کنید. محفظه شناور را تخلیه کنید تا رسوبات از بین برود. آب دیگ بخار استخر را آزمایش کرده و از مواد شیمیایی در صورت نیاز برای کنترل رسوبات و خوردگی استفاده کنید.

مزایای استفاده از دیگ بخار استخر گازسوز:

  • راندمان بالا: مشعل گاز سوز دارای کیفیت بالا و قابل اعتماد که راندمان احتراق بالا و عملکرد بدون سر و صدایی دارد.
  • ایمنی بالا در عملکرد: برای اطمینان از عملکرد ایمن سوخت از منیفولدهای گاز و سیستم محافظت از جمله فیلتر، شیر تنظیم فشار و شیر سوپاپ و غیره در آن استفاده می شود. دیگ بخار استخر گاز سوز از کمکی های با اطمینان بالا برخوردار است. دستگاه های محافظت از ایمنی مانند کنترل فشار، فرستنده فشار، زنگ سطح آب، شیر ایمنی و غیره. کنترل دیگ بخار استخر برای محفاظت از دمای بیش از حد را برعهد دارند.
  • همچنین دارای محافظت برای جلوگیری از کمبود آب، فشار بیش از حد آب، نشت الکتریکی، و اضافه بار موتور است. در بویلر های صنعتی سونا و جکوزی گاز سوز از تجهیزات ضد خرابی برای تخلیه انرژی و فشار بالا استفاده می شود. اینکار برای بالا بردن ظریب اطمینان، ایمنی و کارآمدی دیگ بخار استخر انجام می شود.
  • کم هزینه بودن: استفاده از جوشکاری لب به لب که 100٪ دیگ بخار با کیفیت با عمر طولانی و هزینه تعمیر و نگهداری کمتر می شود. راندمان بالای مشعل دیگ بخار استخر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه کم در سوخت است.

صرفه جویی در فضا:
در این نوع دیگ های بخار سونا و جکوزی نیاز به فضای کمتری نسب به سوخت نفت کوره می باشد. بویلر های برقی نسبت به گاز سوز فضای کمتر دارند. ولی ظرفیت بویلر های برقی نیز کمتر می باشد. به همین دلیل در استخر و سونا های بزرگ از دیگ بخار گاز سوز استفاده می شود.

2 دیگ_استخر

اهمیت آب در تأسیسات و موتور خانه استخر سونا:
بدترین چیز برای استخر جلبک ها هستند که باعث می شوند استخر سبز شود، مواد شیمیایی اضافه شده برای پاک کردن جلبک ها خاصیت خوردگی در آب ایجاد می کنند. که برای دیگ بخار استخر مضر است. برای جلوگیری از رشد احتمالی باکتری در سیستم آب، دمای درون دیگ باید حداقل 60 درجه سانتیگراد باشد.

برای حفظ بویلر صنعتی و بهره وری از آن تصفیه درست آب اهمیت زیادی دارد و به این دلیل مواد جامد محلول موجود در آب می تواند باعث ایجاد رسوب یا خوردگی شوند.

یک لایه نازک رسوب در بویلر صنعتی سونا و جکوزی باعث کاهش چشمگیر راندمان پروسه انتقال حرارت و افزایش هزینه سوخت می شود. این امر می تواند از طریق یک روش صحیح تصفیه آب دیگ بخار استخر از طریق فیلترها و مهار کننده های شیمیایی انجام شود تا خطرات رسوب و خوردگی را کاهش دهد.

برای اینکه استخر تمیز و بدون جلبک ها و سایر آلودگی های مضر باشد باید دارای فیلتر باشد. اما بدون پمپ سیستم فیلتر شما کار نخواهد کرد و استخر شما برای استفاده خیلی کثیف می شود. درست است که سیستم فیلتر کار تمیز کردن و سالم بودن آب را انجام می دهد، اما استفاده از مواد شیمیایی هم برای استخر و تجهیزات استخر شما نیز ضروری است. استخر با تعادل شیمیایی اشتباه به دیگر قسمتهای استخر شما آسیب میرساند، پوست و چشم شما را تحریک کند و آب شما بسیار خاکستری می‌شود.

کلر محبوب ترین مواد ضد عفونی کننده است. وقتی کلر به آب اضافه می شود، با آب واکنش نشان می دهد تا مواد شیمیایی مختلف دیگری تشکیل شود. کلر به طور معمول به شکل مایع، پودر یا قرص تهیه می شود. کلر بعد از فرآیند فیلتر و با یک فیدر شیمیایی اضافه شود.

برای خرید دیگ بخار استخر ابتدا مقدار ظرفیت حرارتی و مقدار بخار و آب گرمی را نسبت به فضای که دارید باید بسنجید. و یک بویلر صنعتی مناسب را انختاب کنید. برای خرید انواع دیگ صنعتی باید به نشان استاندارد روی پلاک مشخصات بویلر توجه داشته باشید. وجود پلاک استاندارد تضمینی بر کیفیت محصول می باشد.

از دیگ بخار می توان برای تولید بخار در سونا خشک و مرطوب، برای تولید آب گرم، برای شستشو استخر با بخار استفاده نمود. تا تمامی جلب های داخل استخر را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین برد. با شستشو استخر به وسیله بخار از رشد مجدد جلبک ها جولگیری می شود. این امر به دلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی بخار می باشد. که داخل ساختار جلبک ها نفوذ می کند و آن را از بین میبرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>