اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

2دیگ_بخار_خشکشویی

موارد استفاده از دیگ بخار خشک شویی:
قبل از اینکه بخواهیم مقوله دیگ بخار خشک شویی را شروع کنیم باید مقدمه ای از آن بیان کنیم؛ برای راه اندازی یک خشک شویی علاوه بر گرفتن مجوزهای لازم و مکان موردنظر بحث تجهیزات و وسایل خشک شویی اهمیت زیادی دارد.

چند نکته مهم برای راه اندازی و خرید تجهیزات خشک شویی مطرح می شود: یک خرید تجهیزات با کمترین قیمت تا بتوان در کمترین زمان به سود پایدار رسید دو خرید تجهیزات باکیفیت بالا که هزینه تعمیر و نگهداری آن کمتر باشد. اگر کیفیت تجهیزات خشک شویی شما پایین باشد ممکن است به جای سود کردن در شغل خشک شویی ضرر کنید به دلیل اینکه هزینه تعمیر تجهیزات و دیگ بخار خشک شویی مانع رسیدن شما به سود پایدار می شود.

پس بهتر است تجهیزات و دیگ بخار خشک شویی باکیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید تا بتوانید به سود پایدار برسید. تجهیزات اصلی برای راه اندازی خشک شویی عبارت اند از: لباس شویی صنعتی، خشک کن صنعتی، اتو پرسی و دیگ بخار خشک شویی نیاز است. در این مقاله ما دیگ بخار خشک شویی را موردبررسی قرار می دهیم.

دیگ بخار خشک شویی چیست؟
دیگ بخار خشک شویی یک محفظه فولادی می باشد که آب داخل آن به بخار تبدیل می شود. سوخت مصرفی دیگ بخار خشک شویی بنا به درخواست مشتری تعیین می گردد. بدین صورت که اگر مشتری بخواهد از سوخت گازوئیل استفاده کند مشعل گازوئیل سوز را برای دیگ بخار طراحی و نصب می شود.انواع سوخت دیگ بخار گاز طبیعی، گازوئیل، برق و مازوت می باشد. دیگ بخار خشک شویی مقدار بخار موردنیاز خشک شویی را تأمین می کند..

کاربرد دیگ بخار خشک شویی چیست؟
امروزه در تمامی خشک شویی های بزرگ در دنیا از دیگ بخار استفاده می کنند. اصلی ترین کاربرد دیگ بخار در خشک شویی ها تولید بخار برای تمیز کردن و خشک کردن البسه می باشد که با تجهیزات دیگر ازجمله اتو و لوازم دیگر ترکیب شده (اتوبخار) و باعث صاف شدن لباس می شود. بخار نه تنها لباس ها را تمیز می کند بلکه آن را ضدعفونی و استریل نیز می کند.

دیگ بخار با تمامی تجهیزات مختلف خشک شویی سازگاری دارد. برای اتوی بخار از بخار خشک و بخار مرطوب استفاده می کنند. بخار خشک یا سوپر هیت، بخاری است که میزان رطوبت آن کمتر از پنج درصد است و برای کاربردهای مختلفی از بخارشویی استفاده می شود.

قطعات تشکیل دهنده دیگ بخار خشک شویی کدام است؟
مهم ترین قطعات تشکیل دهنده دیگ بخار خشک شویی عبارت اند از: پمپ، مشعل، پرشرسوئیچ، لوله کنترل، اندازه گیر آب یا آب نما، شیر اطمینان، مانومتر، شمع دیگ بخار و سختی گیر می باشد. همان طور که گفته شد در هنگام خرید دیگ بخار خشک شویی باید توجه داشته باشید که از دیگ بخار شما از قطعات باکیفیت ساخته شده باشد.

دیگ بخار خشک شویی می تواند علاوه بر شستشو و اتوی البسه موردنظر و تأمین مقدار بخار موردنیاز خشک شویی کاربردهای دیگری در صنایع مختلف دیگری داشته باشد. هنگام خرید دیگ بخار خشک شویی باید به قطعات تشکیل دهنده آن توجه داشته باشید به دلیل اینکه این قطعات تأثیر مستقیم روی قیمت دیگ بخار دارد.

اگر از قطعات باکیفیت پایین در دیگ بخار استفاده شود خطرات جبران ناپذیری را به همراه دارد. ظرفیت دیگ بخار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید کیفیت دستگاه و تجهیزات بویلر صنعتی را فدای قیمت آن بکنید. در ادامه انواع دیگ بخار خشک شویی را موردبررسی قرار می دهیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>