اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماده بیسفنول A:
BPA مخفف bisphenol A. BPA یک ماده شیمیایی صنعتی است که از دهه 1960 برای ساخت برخی پلاستیک ها و رزین ها استفاده می شود.

ماده_بیسفول

از بیس فنول A به طور گسترده ای در تولید پلاستیک های پلی کربنات استفاده می شود. پلاستیک های پلی کربنات به طور گسترده ای در تولید ظروف غذا و نوشیدنی، لنزهای شیشه چشم مقاوم در برابر ضربه، کره زمین، وسایل پزشکی، قطعات الکتریکی و الکترونیکی، لوازم خانگی، قطعات خودرو، تلفن و کلاه ایمنی و ورزشی استفاده می شود.

علاوه بر این، از ورق های پلی کربنات در تابلوهای راهنما، حفاظت از پنجره ها و پنجره ها، سازه های سقف، راهروها، گلخانه ها و شیشه های ساختمانی و نورگیرها استفاده می شود. افزایش فعالیت های ساختمانی و تولید خودرو. دستگاه ها، ابزارها و تجهیزات پزشکی و ظروف، بطری ها و بسته بندی های کنسرو شده برای بسته بندی مواد غذایی و آشامیدنی، در سراسر جهان منجر به افزایش تقاضا برای پلاستیک های پلی کربنات شده است، که تقاضای BPA برای تولید پلاستیک های پلی کربنات را به دنبال دارد.

افزایش نگرانی در مورد خطرات بهداشتی ناشی از BPA:
با چندین مطالعه، مشخص شده است که استفاده از BPA در پلاستیک های مورد استفاده در ظروف غذا، اسباب بازی های کودک، بطری های آب و غیره می تواند خطرات سلامتی را برای نوزادان و همچنین بزرگسالان ایجاد کند. این مطالعات نشان داد که استفاده از محصولات مبتنی بر BPA در چنین محصولاتی می تواند زمینه های مختلف سلامتی از سرطان پروستات و سرطان پستان گرفته تا بلوغ زودرس، کاهش قدرت باروری، مشکلات عصبی و تغییر سیستم ایمنی بدن را ایجاد کند. با وجود چنین نگرانی های فزاینده ای در بین مصرف کنندگان، تقاضا برای محصولات بدون BPA افزایش یافته است، که احتمالاً به عنوان یک محدود کننده برای بازار محسوب می شود.

با این حال، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) گفته است که BPA در سطوح بسیار کمی که در برخی از غذاها وجود دارد بی خطر است. این ارزیابی براساس مرور صدها مطالعه انجام شده است. FDA به نظارت بر تحقیقات ادامه می دهد.

گزارش بازار بیس فنول BPA بر اساس مناطق:

  • آمریکای شمالی.
  • اروپا.
  • آسیا-اقیانوسیه (APAC).
  • خاورمیانه و آفریقا.
  • بقیه جهان (ROW).

بازار جهانی بیس فنول (BPA) تخمین زده می شود که CAGR تقریباً 6.5٪ در دوره پیش بینی داشته باشد. آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم را در بازار بیسفنول A دارد. پیش بینی می شود که بازار با افزایش تقاضا برای رزین های پلی کربنات و اپوکسی در صنایع مختلف کاربر نهایی، مانند رنگ و پوشش، چسب، برق و الکترونیک، بسته بندی و سایر محصولات، هدایت شود.

نقش آسیا و اقیانوسیه بر بازار بیس فنول A:
آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند و پیش بینی می شود بیشترین رشد را در دوره پیش بینی داشته باشند. همچنین پیش بینی می شود که کاربردهای صنعتی در حال رشد محصولات BPA، در درجه اول در کشورهایی مانند چین، هند و ژاپن، بازار BPA آسیا-اقیانوسیه را به حرکت درآورد.

با افزایش سرمایه گذاری ها و رشد سریع در صنایع، از جمله مواد غذایی و آشامیدنی، دستگاه های الکترونیکی و غیره و رونق در فعالیت های ساختمانی در منطقه، انتظار می رود که استفاده از بیسفنول A در تولید ظروف غذا و نوشیدنی، پلی کربنات افزایش یابد. ورق ها و دستگاه های الکترونیکی، بیشتر تقاضای بازار را در دوره پیش بینی پیش می برد. علاوه بر این، انتظار می رود آمریکای شمالی و اروپا با استفاده قابل توجه از BPA در بخش های خودرو و انرژی بادی، در دوره پیش بینی، رشد متوسطی را ثبت کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>