اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیگ_بخار_خشکشویی

نکات مهم در هنگام خرید دیگ بخار خشک شویی چیست؟
در هنگام خرید دیگ بخار خشک شویی باید دقت داشته باشید که بویلر صنعتی شما دارای راندمان بالا، کیفیت بخاردهی مناسب، مصرف بهینه حامل های انرژی، داشتن نشان و پلاک استاندارد و قیمت مناسب باشد. مهم ترین نکته در خرید دیگ بخار خشک شویی قطعات استفاده شده در ساخت دیگ بخار می باشد.

قطعات تشکیل دهنده دیگ بخار بر کیفیت و راندمان بویلر صنعتی تأثیر مستقیم دارد. بدین صورت که اگر هریک از قطعات معرفی شده دارای کیفیت کمی باشد باعث ایجاد اختلال در نحوه کارکرد دیگ بخار می شود. حال سؤال اینجاست چه نوعی از دیگ بخار مناسب خشک شویی شما است؟ و باید چه پارامترهایی در انتخاب دیگ بخار در نظر بگیرید؟

پارامترهای مهم در انتخاب دیگ بخار خشک شویی:
مهم ترین پارامترهایی که باید در انتخاب دیگ بخار خشک شویی مدنظر قرار دهید، دما، فشار، کیفیت بخار و حجم بخار خروجی است که همگی این عوامل در اندازه دستگاه بویلر صنعتی مؤثر است و مستقیماً بر مبلغ محصول موردنظرتان تأثیر می گذارد.

میزان گرمای بخار:
اولین پارامتر در انتخاب دیگ بخار خشک شویی میزان گرمای موردنظر شما برای اتوکشی است که برحسب آن ظرفیت دیگ بخار خشک شویی تعیین می گردد. توجه داشته باشید بخار خروجی دستگاه های مورداستفاده در خشک شویی ها چیزی در حدود 140 الی 180 درجه سانتی گراد است که بنا به درخواست مشتری می توان آن را کم یا زیاد نمود.

میزان فشار بخار:
پارامتر دیگر مقدار فشار موردنیاز شما در خشک شویی و مقدار حرارتی که برای خشک شویی خود در نظر گرفته اید در انتخاب دیگ بخار تأثیر مستقیم دارد. با در نظر گرفتن این پارامترها می توانید یک دیگ بخار مناسب برای خشک شویی خود انتخاب کنید. فشار خروجی دستگاه های بویلر صنعتی از 4 بار شروع می شود و بسته به ابعاد و تکنولوژی ساخت دستگاه ها تا 12 بار هم می تواند افزایش یابد.

میزان حجم بخار خروجی:
حجم بخار خروجی کیفیت ساخت دستگاه دیگ بخار خشک شویی را نشان می دهد. به نحوی که اگر کیفیت ساخت بالا باشد، میزان حجم بخار خروجی افزایش پیدا می کند. حجم بخار خروجی را برحسب زمان مثلاً در ساعت می سنجند. به طور مثال خروجی بخار یک دستگاه بویلر صنعتی استاندارد 100 کیلوگرم بخار در ساعت است.

مقادیر میزان گرما، میزان حرارت و مقدار فشار تولیدی می تواند مستقیماً بر کیفیت فرآیندها موردنظرتان تأثیر مستقیم بگذارد. نظر خود را به کارشناس فروش اطلاع دهید تا بتوانید یک دیگ بخار خشک شویی ایدئال خریداری کنید.

قیمت لوازم و تجهیزات جانبی دیگ بخار خشک شویی چند است؟
برای جوابگویی به این سؤال اول باید قطعات، لوازم و تجهیزات جانبی مربوط به بویلر صنعتی را بهتر بشناسید و بعد از شناخت کامل این تجهیزات به بهترین قیمت از بهترین برند موجود در بازار برسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>