اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مشعل_گازی

اجزای تشکیل دهنده مشعل گازی دیگ بخار:
برخی تفنگهای گاز دو لوله هم محور برای ورود تفنگ نفت به داخل آنها دارند. آرایش، توزیع و اختلاط سوراخها در رینگ گاز، اسپاد و تفنگها در سازنده های مختلف متفاوت است و در بسیاری موارد، طی راه اندازی دیگ بخار بویلر صنعتی برای احتراق نرم و پایدار تنظیم می شوند.

تست مشعل گازی دیگ بخار:
حفظ اطلاعات آزمایش مشعل گازی دیگ بخار ضروری است چون اطلاعات شما شاید تنها اسناد صحیح است. عدم به روزرسانی ثبت تغییرات انجام شده توسط تکنسینها غیرعادی نیست. یک مورد در بازرسی سالانه بویلر باید کنترل قطر سوراخهای رینگ گاز و اسپاد باشد.

انجام این کار قبل از بستن مشعل و اتمام کار دیواره بسیار مهم است. رینگ گاز معمولا به صفحه جلویی بویلر بسته می شود (همان قطعه ضخیم فولادی که جلوی بویلر را می بندد)، این صفحه گلوی مشعل گازی دیگ بخار را در مرکز نگه میدارد و امکانی برای اتصال مشعل صنعتی یا جعبه هوا فراهم می کند.

اگر این صفحه یا رینگ گاز تغییر شکل پیدا کند، نشتی هوا در اطراف رینگ می تواند آتش را بسیار ناپایدار کند.اگر بین آنها لقی وجود دارد باید در تست بازرسی دیگ بخار کنترل شود. اگر صفحه تاب برداشته یا هر مشکل دیگری با فضاهای هوایی نامتعارف اطراف رینگ دارد می توانید آنها را با نخهای فیبر سرامیک مسدود کنید.

پس از این کار حتما از آب بندی کامل آن مطمئن شوید، رینگ گاز ممکن است خراب شود. بروز عیب در تنظیمات نرخ احتراق می تواند موجب جابه جا شدن اتش شده و با داغ کردن رینگ گاز موجب ترک برداشتن آن شود که در این صورت حتما باید جایگزین گردد.

رفع مشکلات مشعل گازی دیگ بخار:
لوله گاز باید وارد جعبه هوا یا مشعل گازی دیگ بخار شده و گاز را به رینگ گاز برساند. زمانی این اتصال ها را به صورت فلنجی بودند تا باز کردن آن راحت باشد اما این یک پتانسیل نشتی در داخل جعبه هوا بود. اگر در این حالت شعله در داخل جعبه به وجود می آمد

جعبه تاب تحمل آن را نداشت. تنوع زیادی در طرح گلند پکینگها و سایر آب بندها وجود دارد. اگر مشکل نشت هوا به ورودی خط گاز دارید بهترین کار جوش دادن آن به جعبه هوا است. جعبه هوا به قدری مسطح و انعطاف پذیر است (در ورودی خط گاز) که انبساط حرارتی در جعبه هوا جذب می شود.اگر مشکل اتصالات لوله ای در درون جعبه دارید و رینگ گاز چدنی نیست باید فلنج را خارج کرده و آن را جوشکاری نمایید.

اپراتور در مورد رینگ گاز انتخاب وسیعی ندارد و چیزی برای تنظیم وجود ندارد. تنظیم اختلاط هوا و انواع سوخت دیگ بخار بویلر صنعتی باید با تغییر جریان هوای احتراق انجام بگیرد. باید مراقب برخی مشکلات باشید. رینگ گاز در اثر شوک حرارتی ترک می خورد، صفحه جلویی تاب برمی دارد و تعمیرات نامناسب مشکل ساز می شود.

سوراخهای عبور گاز ممکن است توسط تجمع کثیفی ها، اعمال نامناسب مواد دیواره عایق (مورد معمول) مسدود شود. ممکن است رینگ گاز که به صفحه جلویی بسته شده شل شود. هرگونه تغییر شکل ظاهری شعله باید به دقت پیگیری و کنترل شود. ممکن است رینگ گاز دچار اشکال شده باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>