اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برچسب_زنی

قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار:
در مورد قوانین و ملزومات قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار مجادله بی مورد نمی توان انجام داد. اما رعایت نکردن این قوانین و ملزومات باعث به وجود آمدند خطرات جانی می شود. قبل از وضع این مقررات خطراتی هچون کشته شدن و مجروح شدن را در پی داشت. اما با روی کار آمدن قوانین و مقرارت و رعایت آن هیچ خطری جان استفاده کننده از دیگ بخار را تهدید نکرده است. همچنین در روش های نگهداری دیگ بخار و بویلر صنعتی قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار و اجرای قوانین به عهد اپراتور است.

اهمیت کار اپراتور در قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار:
اهمیت کار اپراتور در قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار بسیار بالا می باشد. به دلیل اینکه اگر روزی که اپراتور و یا کارگران پیمانکار شیری را اشتباهی بسته و قفل کنند امکان به وجود آمدن خطرات جانی هست.

بدین صورت که اگر اپراتور کار خود را به درستی انجام ندهد این عمل باعث ایجاد خطرات می شود. همچنین اپراتورها تنها افرادی هستند که می توانن روی آنها حساب کرد چون تمام شیرهایی را که باید بسته شوند می شناسند و اطمینان حاصل شود که سیستم یا مخزن کاملا ایزوله شده است.

مشکل دیگر این است که مالک واحد، مسوول جان کارگران است. وقتی رییس می گوید اجازه دهید پیمان کار کار را انجام دهد باید به او متذکر شوید که ممکن است پیمانکار مرتکب اشتباه شود. و باید طبق مقرارت عمل کنیم.

مقرارت قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار:
مقرارت قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار در بخش 1910 osha.gov آمده است و در حال توسعه می باشد. شما باید یک کپی از این سند داشته باشید. نباید فقط به این سند اکتفا کنید و باید از تجهیزات برزو و تمامی مقرارت جدید آگاه باشید. قبل از شروع به عملیات نگهداری هر سیستمی، آن را مرور کنید. درحال حاضر روشهای متعددی برای تامین ملزومات وجود دارد.

که بسیار از آن ها ساده هستند اما ساده بودن این مقرارات مبنی بر دست کم گرفتن آن نمی باشد و باید حتما آن را راعایت کرد. محل نصب مقرارت قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار کجا می باشد؟ در پاسخ به به این سوال باید باید گفت برای راحتی کار اپراتور محل نصب مقرارت قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار در نزدیگ دیگ بخار می باشد. با باز و بسته شدن هر شیر و قفل شدن آن شماره قفل، روی دیاگرام با ماژیک علامت گذاری می شود.

با یک نگاه به دیاگرام می توانید از تنظیم و قفل شدن شیرها و قطع کن ها اطمینان حاصل کنید. تمام کلیدهای قفل ها در یک جعبه نگهداری می‌شوند. هر کارگری که قفل خود را روی آن جعبه قرار می دهد حروف اول نام و نام خانوادگی او روی دیاگرام قید می‌شود و با این صورت می توانید بدانید کدام نفرات در حین فرآیند در محل حضور داشته اند. وقتی آنها محل را ترک می کنند قفل و نام آنها پاک می شود. وقتی کار کامل شد می توانید کلیدها را از جعبه درآورده و قفل ها را باز کنید و مطمئن باشید که سیستم ها ایزوله بوده اند. شماره قفل را هم پاک کنید.

این کار ساده و موثر است و کاغذ بازی زیادی هم ندارد. می توانید روی قفل ها برچسب بزنید. همان شماره ها کافی است. تنها زمانی که ممکن است مجبور شوید قفل را ببرید وقتی است که کارگری قفلی را روی جعبه جا می گذارد و می رود. البته باید مطمئن شوید همین اتفاق افتاده است.

عملیات هواگیری کردن در هنگام قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار:
بهتر است همیشه عملیات هواگیری کردن، تخلیه و پرژ را در دستورالعمل قفل کردن و برچسب زنی بویلر صنعتی بخار بگنجانید. اهمیت این کار زمانی است که ماده خطرناکی مثل خورنده یا منفجره در سیستم باشد. به هیچ عنوان نباید قبل از تخلیه شدن یا پرژ دستگاه یا لوله ها شروع به کار کرد به دلیل اینکه امکان آسیب و خطرات جانی بهمراه دارد.

اگر در تماس با مواد خاص هستید باید از مقررات مخصوص آن پیروی کنید. هیچ‌وقت نگویید اتفاقی برای من نمی افتد. ممکن است در خط داغی را اطمینان ایزوله شدن را داده اید آن را بدون تخلیه کردن باز کنید محتویات آن به محض باز شدن فوران می‌کند. و باعث آسیب به شما می شود. در تماس با مواد خاص باید از مقررات مخصوص آن پیروی کنید.. یکی از کارگران من خط داغی را که فکر می‌کرد ایزوله شده باز کرد.

محتویات آن سود سوزآوری بود که به محض باز شدن فوران کرد. حوادثی از این دست به کرات اتفاق افتاده است. هر زمان که یک خط گاز باز می‌شود باید تهویه و پرژ گردد. اگر فکر میکنید گاز برای محیط خطرناک است باید پرژ خط به طرف شعله یا ماده جاذب انجام گیرد تا فرار نکند.

گازهای اشتعال زا باید توسط گازهای خنثا پاکسازی شوند. این گازها می تواند چند بطری نیتروژن یا CO2 باشد اما خطوط بزرگ و طولانی توسط مولد خاص پاکسازی می شوند وقتی از خروج گاز اشتعال زا مطمئن شدید حال وقت پاکسازی گاز خنثی است. استفاده از هوا برای این کار فقط در خطوط کمتر از 3 اینچ مجاز است زیرا ممکن است در لوله با گاز اشتعال زا مخلوط شده و آتش بگیرد. به یاد داشته باشید که گاز خنثی نه تنها جلوی احتراق را می گیرد، بلکه حاوی اکسیژن نیز نیست و نمی توانید در آن تنفس کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>