اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ای_وی_آ

ای وی آ (EVA) چیست:
ای وی آ (EVA) مخفف کو پلیمر اتیلن وینیل استات است که به عنوان یک جایگزین موثر برای انواع ترکیبات در صنایع تولیدی استفاده می شود. ای وی آ EVA جایگزین مناسبی برای لاستیک طبیعی، وینیل، نئوپرن، فوم های پلی اورتان و PVC، کامپوزیت های چوب، نمدها، فایبرگلاس و پشم معدنی است.

فوم EVA به طور مشخص براقیت و شفافیت خوبی را ارائه می دهد و در دمای پایین نیز قوی باقی می ماند، مقاومت خود را در برابر اشعه ماورا بنفش و ترک خوردگی در برابر فشار حفظ می کند و دارای خاصیت ضد آب است.

مزایای استفاده از ای وی آ (EVA):
از این رزین کوپلیمر می توان در چسب، درزگیر و پوشش استفاده کرد. این ترکیب پایه بسیاری از چسب های ذوب- گرم است که با یک موم نفتی و یک ماده تقویت کننده رزین مخلوط می شوند. این مسئله ویژگی های پلاستیک مانندی را ایجاد می کند که موم را قادر می سازد به طور موثر با پوشش های پلیمری با کیفیت بالا رقابت کند.

انعطاف پذیری، خاصیت ارتجاعی، مقاومت و شفافیت با افزایش محتوای استات وینیل افزایش می یابد. این ماده ممکن است توسط تکنیک های معمولی ترموپلاستیک یا با روش های معمول پردازش لاستیک مورد پردازش قرار می گیرد.

کاربردهای ای وی آ (EVA):
کوپلیمرهای اتیلن وینیل استات (EVA) در فرآیندهای فیلم اکستروژن برای کاربردهایی از جمله بسته بندی، محافظت از سطح و پوشش های گلخانه ای و در کپسوله سازی سلول های فتوولتائیک استفاده می شود. کوپلیمرهای EVA در کلاه، قالب کفش و فضای داخلی ماشین استفاده می شود.

این ترکیب در بسیاری از فرمولاسیون های رزین چسب و در ترکیب سیم و کابل های الکتریکی پلیمر پایه است. کوپلیمرهای اتیلن وینیل استات برای چسباندن صفحات و کاورها در برنامه های صحافی، از درجه های پایین تا متوسط MI و بالا VA برای به حداکثر رساندن قدرت و انعطاف پذیری منسجم استفاده می شود.

EVA در ارتوتیک ها، سیگارها، تخته های کششی و تنشی و برای تولید برخی از گل های مصنوعی استفاده می شود. این ماده به عنوان بهبود دهنده جریان سرد برای سوخت دیزل و به عنوان جدا کننده در فیلترهای HEPA استفاده می شود.

EVA را می توان به راحتی از ورق ها برش داد و به شکل قالب درآورد. این ماده همچنین برای ساخت محافظ های حرارتی پلاستیکی استفاده می شود و از آنجا که کوپلیمر به خوبی به عوامل دیگر متصل می شوند و مواد شبه ژل را ایجاد می کند، EVA در ساخت پچ های ترانس درمال نیکوتین کاربرد پیدا می کند. EVA همچنین بعضاً به عنوان ماده ای برای برخی از قطعات کیت مدل پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

ملاحظات ایمنی و زیست محیطی ای وی آ (EVA):
اتیلن وینیل استات دارای یک سابقه طولانی و موفقیت آمیز در زمینه نوآوری در بسته بندی های پزشکی، تجهیزات پزشکی و کاربردهای دارویی است. در واقع EVA بیش از 35 سال یک نیروی ابتکاری در این برنامه ها بوده و میراث نوآوری خود را از طریق فعال سازی راه حل ها در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

پلی اتیلن وینیل استات اخیراً به عنوان جایگزین محبوب کلرید پلی وینیل تبدیل شده است زیرا حاوی کلر نیست. سال 2014 توسط NTP، ACGIH، IARC یا OSHA اعلام شد که این ترکیب سرطان زا نبوده و هیچگونه اثر سویی بر سلامتی انسان ندارد.

لازم به ذکر است که مانند بسیاری از پلاستیک ها، تجزیه بیولوژیک آن دشوار است. یک مطالعه نشان داده است که ممکن است این ترکیب اثرات سوئی بر موجودات زنده بگذارد، اما تأثیر آن بر روی انسان مشخص نشده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>