اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینا

تولید پودر آلومینا با استفاده از روش سنتز احتراقی: امروزه روش های مختلفی برای تولید پودرهایی با ابعاد نانومتری مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از روش های ساده برای تولید اینگونه پودرها روش سنتز احتراقی محلول می باشد که از طریق واکنش حاصل از احتراق یک ژل، سنتز صورت می گیرد.

هدف از تحقیق حاضر سنتز پودر آلومینا با ابعاد نانومتری و حداقل میزان آگلومره شدن با استفاده از کنترل ترکیب شیمیایی ودمای انجام واکنش می باشد. دراین راستا از نیترات آلومینیوم به عنوان عامل تأمین کننده یون های آلومینیوم و از ترکیب اوره و آمونیوم استات به عنوان مخلوط سوخت استفاده شد.

در این تحقیق جهت آنالیز ترکیب شیمیایی وتعیین اندازه کریستال های تولید شده و بررسی پارامتر های کنترل کننده فرایند ( از جمله ترکیب شیمیایی و دمای احتراق) از آنالیز پراش اشعه ایکس استفاده گردید. نتایج حاصل از این تحقیق نشان دادند.

که با انتخاب دمای بهینه و ترکیب شیمیایی مناسب ( در این تحقیق دمای 500 درجه سانتی گراد و ترکیب سوخت حاوی 80 درصد اوره و 20 درصد آمونیوم استات تعیین شد)، واکنش در جهتی هدایت می شود که می توان به پودرهایی با اندازه کریستالی کوچک تراز 100 نانومتر و حداقل میزان آگلومره شدن دسترسی پیدا نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>