اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاتیونی_آنیونی

کاربردهای رزین های آنیونی پرولایت انگلیس:
پرولایت انگلیس یک شرکت تولید کننده پیشرو در زمینه رزین های تبادل یونی، کاتالیزور، جاذب و رزین های خاص با کارایی بالا است و تنها شرکتی است که 100٪ منابع خود را بر توسعه و تولید فناوری رزین متمرکز کرده است.

پرولایت انگلیس محصولاتی را برای پردازش مایعات، تولید آب آشامیدنی، تصفیه آب های زیرزمینی، محصولات هیدرومتالورژی، محصولات صنعت آبکاری فلزات، محصولات دارویی، نیروگاه، محصولات نیمه هادی و صنایع الکترونیک و محصولات گرید شکر تولید می کند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

این شرکت با داشتن بزرگ ترین تیم فروش فنی در جهان، شش مرکز تحقیق و توسعه و کاربرد و چهار مرکز تولیدی بزرگ محصولات بسیار زیادی را تولید و به بازار عرضه می کند. قیمت خرید و فروش محصولات پرولایت انگلیس به دلیل کیفیت بالاتر نسبت به سایر محصولات مشابه کمی بالاتر است و البته کارایی و ماندگاری بالاتری دارند.

کاربرد های محصولات پرولایت انگلیس:
رزین سختی گیر پرولایت انگلیس:
یکی از کاربردهای اصلی رزین ها سختی گیری آب است. همانطور که می دانید آب سخت پر از املاحی است که ممکن بر طعم آن تأثیر بگذارد و از طرف دیگر برای سلامتی انسان مضر باشد به عنوان مثال می تواند باعث سوءهاضمه و بروز بیمارهای کلیوی در انسان شود.

سختی آب باعث تشکیل رسوب در دیگ بخار، چیلرها، برج های خنک کننده و سیستم های سرد کننده شده و در صنایع نساجی و رنگرزی باعث افت کیفیت رنگ می شود.

با استفاده از رزین های سختی گیر به راحتی می توان املاح آب را به سطح دلخواه کاهش داد. از رزین های آنیونی و کاتیونی سختی گیر می توان برای تولید آب مقطر نیز استفاده کرد.

رزین رنگبری شربت قند پرولایت:
رزین آنیونی پرولایت A500ps در رنگبری مورد استفاده قرار می گیرد. این رزین ها برای جداساری ترکیبات رنگی از مایعات طراحی و تولید شده اند. یکی از مهم ترین کاربردهای این رزین ها در تصفیه شربت قند است و بیشترین کاربرد را در کارخانه های نیشکر و کارخانه قند برای تصفیه نیشکر و تهیه شکر سفید دارد.

رزین کاتیونی پرولایت انگلیس:
رزین های کاتیونی که به رزین های سختی گیر معروف هستند برای رفع آلاینده های آب مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این رزین ها یون های هیدروژن و سدیم جایگزین کاتیون های محلول در آب می شوند و بدین ترتیب سختی آب کاهش می یابد. این رزین ها به دو دسته رزین کاتیونی اسید قوی و رزین کاتیونی اسید ضعیف تقسیم می شوند.

در مقایسه این دو باید گفت که رزین کاتیونی قوی قادر به جذب کلیه کاتیون های موجود در آب است. اما رزین ضعیف قادر به جذب کاتیون هایی است که باعث قلیایی شدن آب می شوند و محصول سیستم اسید کربنیک است. به طور معمول عمر مفید رزین کاتیونی در تصفیه آب 5 تا 10 سال است.

رزین آنیونی پرولایت انگلیس:
رزین آنیونی دارای یک شبکه از دانه های ریز پلیمری نامحلول است و آنیون های قابل تبادل موجود در این رزین با آنیون های آلاینده های محلول ها تبادل می شوند. این رزین ها به دو دسته رزین آنیونی قوی و رزین آنیونی ضعیف تقسیم می شوند. رزین های آنیونی قوی برای جذب کلیه آنیون های موجود در آب مورد استفاده قرار می گیرند. رزین آنیونی ضعیف مانند رزین کاتیونی ضعیف عمل می کنند. عمر مفید رزین آنیونی در تصفیه آب 4 تا 8 سال است.

رزین میکسبد ( میکس بد) پرولایت انگلیس:
این رزین ها حاوی یون های مثبت و منفی هستند در واقع رزین میکس بد، شامل رزین های تبادل یونی آنیونی و کاتیونی قوی است. بیشترین کاربرد رزین های میکس بد در صنعت تصفیه آب برای شفاف سازی آب جهت فراهم کردن آب با کیفیت و بدون یون است.

رزین ترکیبی یا میکس بد پرکاربردترین و متداول ترین رزین مورد استفاده در دستگاه های دیونایزر و تولید آب مقطر است که کلیه یون های محلول در آب را جذب کرده و به جای آن یون های H+ و OH- را وارد آب می کند تا آب خالص تولید شود.

رزین میکس بد برای تولید آب مقطر مورد نیاز در کاربردهای صنعتی و آزمایشگاهی، تولید آب فاقد سختی برای شستشوی نماهای شیشه ای، در تصفیه خانه های آب و فاضلاب، از بین بردن سختی آب چاه و آب های با حجم زیاد، تولید آب باکیفیت مورد نیاز در سیستم های اسمز معکوس و بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>