اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مارمولک ها اغلب یک مهمان ناخوانده هستند که به خانه شما راه پیدا می کنند. مارمولک ها در حالی که به دنبال وعده غذایی بعدی خود هستند اغلب به طور تصادفی به خانه ها حمله می کنند.

سم_مارمولک

در حالی که مارمولک های خانگی سمی نیستند ولی میکروب های خطرناکی را حمل می کنند. مارمولک ها دوست دارند مگس و پشه و سایر ناقلین مکنده خون را بخورند. بنابراین هنگام دفع ممکن است فضولات مارمولک حاوی عوامل بالقوه بیماری زا باشد.

یک واقعیت سرگرم کننده اما وحشتناک در مورد مارمولک ها این است که برخی از آنها توانایی بازسازی خود را دارند.بنابراین شما نباید مارمولک ها را بکشید. اگر مارمولک ها مرتباً در خانه یا حیاط شما رفت و آمد دارند می توانید با کمک محصولات موثر کنترل مارمولک یا سم مارمولک کش آنها را دور کرده یا از بین ببرید.

نکات مهم در مقابله با مارمولک ها:
قبل از اینکه اقدامات کنترلی را در رابطه با مارمولک ها انجام دهید، مهم است که ابتدا آنها را شناسایی کنید. مارمولک ها خزنده هستند و بیش از 5000 گونه مختلف در هر منطقه از جهان به جز قطب جنوب پیدا شده است. مارمولک ها پوستی خشک و پوسته پوسته، بدنی نرم، پلک متحرک، گردنی کوچک و دم بلندی دارند که می توانند برای فرار از دست شکارچیان از این ویژگی ها استفاده کنند.

مارمولک ها به طور مداوم در جستجوی غذا هستند و با به خانه ها کشیده می شوند تا بتوانند از حشراتی مانند مگس، پشه، مورچه، سوسک، ملخ و عنکبوت استفاده کنند. آنها معمولاً در مکان های تاریک مانند کمد، کمد، مبلمان و غیره پنهان می شوند.

مارمولک ها در تمام طول سال فعال هستند اما این جانداران خونسرد در زمستان برای پناه گرفتن و استفاده از گرما و همچنین جستجوی منابع غذایی بیشتر به ساختمان ها حمله می کنند. مارمولک ها می توانند از طریق لوله ها، دریچه ها، پنجره ها و شکاف های پایه وارد خانه شما شوند. آلودگی به مارمولک معمولاً از آشپزخانه و سرویس بهداشتی که فعالیت حشرات بیشتر است شروع می شود.

بعد از اینکه تأیید کردید با مارمولک سر و کار دارید باید خانه را بازرسی کنید. در طول این مرحله شما می دانید که مارمولک ها کجا رفت و آمد می کنند و چه عواملی ممکن است آنها را به خانه شما جذب کند. مارمولک ها در بیشتر موارد موجوداتی سودمند برای ما هستند.

آنها موجودات زیادی را می خورند که ما نمی خواهیم آنها را در خانه داشته باشیم. با اینحال در صورت زیاد شدن آنها در اطراف خانه می توانید با سم مارمولک کش آنها را از بین ببرید.

بازرسی خانه برای کشف محل رفت و آمد مارمولک ها:
مارمولک هایی که دزدکی در خانه شما حرکت می کنند عملا می توانند در هر جایی باشند. آنها سریع حرکت می کنند و دوست دارند پنهان شوند. مکان های معمولی که می توانید آنها را پیدا کنید گاراژها، انبارهای آشفته، آشپزخانه و ورودی های نزدیک خانه شما هستند زیرا ممکن است به سرعت از یک در باز وارد شوند. به دیوارها و سقف های داخلی نیز نگاه کنید زیرا آنها همچنین دوست دارند روی دیوارها حرکت کنند و حتی برای مدتی روی دیوار بی حرکت بمانند.

در حیاط شما مارمولک ها معمولاً در اطراف مناطق گرم و مرطوب یافت می شوند. همچنین می توانید آنها را در مناطق باغی یا در امتداد دیوارهای خارجی خانه پیدا کنید. برای استفاده از سم مارمولک کش این مکان ها در اولویت هستند.

قیمت خرید و فروش سم مارمولک کش:
در حال حاضر بازار حاوی تعداد زیادی ترکیبات دفع مارمولک موثر است. این مواد شامل مواد دافع طبیعی، مواد دافع الکترونیکی، اسپری ها، مایعات و ژل ها و سم پودری مارمولک هستند و شما می توانید مواد دافع مناسب را انتخاب کرده و خریداری نمایید مارمولک ها مواد دافع را دوست ندارند، بنابراین مطمئناً به زودی منطقه را ترک می کنند.

سموم پیتروئیدی مانند سولفاک، سایپرمترین، دلتامترین، پرمترین، آیکون را می توانید علیه مارمولک ها استفاده کنید. در بازار ایران سمومی با اسامی سم مارمولک کش ساویر، سم مارمولک پیل، سم مارمولک کامن و سم دفع و کشنده مارمولک اکوشاوم موجود است.

برای خرید سم مارمولک کش می توانید از طریق فروشگاه سموم اقدام کرده و مورد استفاده قرار دهید. این سموم با ایجاد طعم و بوی نامطبوع مارمولک ها را از خانه شما فراری می دهند و می توانید آنها را در گوشه کنار حیاط، اطراف استخرها، داخل انباری ها و هر جایی که مارمولک ها رفت و آمد می کنند مورد استفاده قرار دهید.

راهکارهای خانگی برای دفع مارمولک ها:
برای خلاص شدن از شر مارمولک هایی که می توانید از مواد موجود در خانه کمک بگیرید:

  • پیاز یا سیر را در گوشه های خانه قرار دهید.
  • بوی سیر آنها را دور می کند. همچنین می توانید آن را نزدیک یک پنکه کوچک قرار دهید تا بوی آنها در فضای اتاق دمیده شود.
  • کابینت ها را به طور مرتب خنک کنید.

کابینت های زیر سینک را مرتباً بررسی کنید و سعی کنید آنها را خشک نگه دارید. از روزنامه ها استفاده کنید و آنها را تعویض کنید). این کار از پوسیدگی چوب جلوگیری می کند و به کابینت شما دوام بیشتری می دهد.

از توپ های نفتالین استفاده کنید:
توپ های نفتالین مارمولک ها و همچنین انواع مختلف حشرات را از شما دور می کند. مراقب باشید آنها را در مکانهایی قرار ندهید که کودکان بتوانند به آنها برسند و به طور تصادفی آنها را ببلعند. از نفتالین می توان به عنوان سم مارمولک خانگی استفاده کرد.

از پوسته تخم مرغ استفاده کنید:
مارمولک ها از بویی که از پوسته تخم مرغ می آید خوششان نمی آید. پوسته های تخم مرغ را در مکان هایی در اطراف خانه قرار دهید که مارمولک ها اغلب دیده می شوند.

اسپری فلفل استفاده کنید:
اسپری فلفل را می توانید در خانه با فلفل سیاه درست کنید. از آن یک پودر خرد شده درست کنید و به آن آب اضافه کنید. اسپری فلفل باعث سوزش روی بدن مارمولک می شود و آنها را از خانه شما دور می کند.

غذای مانده را دور بریزید:
غذای مانده و روباز مورد علاقه مارمولک ها است و به آنها کمک می کند تا در خانه شما تولید مثل کنند. هرگز غذای باقیمانده را در اطراف خانه قرار ندهید زیرا غذای مانده مگس ها و مورچه ها را به خود جذب می کند که غیرمستقیم مارمولک ها را جذب می کند زیرا از این حشرات تغذیه می کنند.

در این شرایط امکان تولید مثل مارمولک در خانه شما وجود دارد و در صورت بالا بودن تعداد مارمولک ها در خانه می توانید از تله برای مارمولک در خانه استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>