اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوله گاز

محیط قلیایی بتن فولادی را که درون آن قرار دارد، به نحو مناسبی در مقابل خوردگی حفاظت می نماید. این محافظت به دلیل تشکیل لایه محافظ چسبنده ای است که در اثر روئیه شدن فولاد به وجود می آید.در اکثر سازه های بتنی به دلیل وجود این لایه محافظ خورد گی در بتن اتفاق نمی افتد.

اگر چه عدم تطبیق مشخصات بتن با شرایط محیطی و مناسب نبودن کیفیت آن می تواند منجر به خوردگی فولاد درون بتن گردد. 4 نوع سیمان مختلف را که در بازار ایران قابل تهیه می باشند انتخاب کرده و میزان تأثیر هر یک از این سیمانها را در فعالیت خوردگی بتنهای ساخته شده از آنها در خوردگی لوله های گاز قرار گرفته در بتن مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

بتن سنگی است مصنوعی و مقاوم که از مخلوط کردن سیمان و آب و شن و ماسه(مصالح سنگی) و گاهی هوا به نسبتهای مختلف به دست می آید. فولادی که در داخل بتن جا گذاری می شود توسط محیط قلیایی احاطه می گردد که pH آن غالبا بیشتر از 12٫5 است. چنین محیط قلیایی منجر به روئین شدن فولاد می گردد.

به طوری که توسط یک لایه اکسیدی غیر قابل نفوذ محافظت می شود. اگر چه تحت شرایط خاصی ممکن است محیط بتنی برای فولاد، حفاظت مورد نیاز را انجام نداده و یا قدرت تهاجمی پیدا کند که در هر دو مورد باعث خورده شدن سازه فولادی و در نتیجه ترک خوردن وپوسته شدن سازه فولادی وبتن می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>