اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استاندارد

استاندارد قوانین مشخص شده ای است که هم می تواند به صورت جهانی و فراگیر و هم به شکل منطقه ای و ناحیه ای استفاده شود. اولین فعالیت های محسوس در این زمینه در اواخر قرن نوزدهم در ایالات متحده شکل گرفت و با توسعه بخش های صنعتی شکل وسیعتری به خود گرفت.

در ایالات متحده موسسات مختلفی مانند انجمن صنعت نفت، انجمن مهندسین مکانیک، انجمن آزمایش ها و مواد، انجمن جوشکاری و … استاندارد های مختلفی را در زمینه های کاری خود تدوین کرده و طی سالیان اخیر و با توسعه صنعت استاندارد های مذکور را بهینه کرده اند.

انجمن مهندسان مکانیک آمریکا (American Society of Mechanical Engineers) و به اختصار به آن ASME گفته می شود، یک انجمن علمی مهندسی با تمرکز در زمینهٔ مهندسی مکانیک است. این انجمن در سال 1880 برای تدوین استاندارد دیگ های بخار بنیان گذاشته شد.

امروزه این موسسه در راستای اهدای کمک مالی، برای توسعه تکنولوژی و توسعه نیروی انسانی به منظور بهبود افزایش کیفیت زندگی بشر فعالیت می کند. این موسسه یکی از بزرگ ترین ناشران مجلات علمی و تخصصی بوده و همه ساله تعداد زیادی همایش تخصصی و حرفه ای در زمینه های مختلف مهندسی مکانیک برگزار می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>