اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان فولادی

یکی از مهم ترین اجزای سازهای فولادی که وظیفه انتقال نیرو های اعضا به یکدیگر و به تکیه گاه ها را بر عهده دارد، اتصال میان اعضا می باشد. اما، در روند ساخت این نوع سازها، با توجه به تکنولوژی تولید و ساخت در کشور ما، مواردی از عدم اجرای درست و اصولی دیده می شود.

در این بخث تلاش شده است تا با گردآوری نکات آیین نامه ای و روند تولید با توجه به تکنولوژی موجود، نکاتی را در اجرا، و از همه مهم تر بازرسی سازه های فولادی با اتصالات جوشی ارائه نمود.عدم کیفیت مطلوب اجرای سازه های فولادی جوشی ساختمان ها ویک اتصال ضعیف و نامناسب می تواند منجر به یک سری خسارت های پی در پی و بنیادی در سازه های فولادی گردد.

همواره یکی از بزرگ ترین معضلات محیط های صنعتی در استفاده از استانداردها نبود زبان مشترک بین عوامل درگیر به دلیل ها برداشت ها و تفسیر های گوناگون افراد از متون فنی خصوصاٰ آیین نامه ها و استانداردها می باشد.

جهت وصل کردن یک یا چند قطعه در ساختمانهای فولادی نیاز به یک قطعه رابطی می باشد که دو قطعه بتوانند توسط جوش به هم متصل شوند که این قطعه رابط همان انواع اتصالات است. انواع اتصالات در ساختمانهای فلزی به شرح زیر است:

  • انواع اتصالات تیر به ستون.
  • انواع اتصالات پای ستون.
  • اتصال دو تیرآهن به هم و تولید ستون یا تیر دوبل.
  • اتصالات بادبندها به ستونها وتیرها.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>