اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استاندارد

استاندارد DIN موسسه ملی استاندارد آلمان و شاخه ISO در این کشور می باشد. این مجموعه در سال 1917 با عنوان Normenausschuß der deutschen Industrie تأسیس شد و نخستین استانداردهای خود را با پیشوند NADI ارائه نمود.

با گسترش این مجموعه و تدوین استانداردهای غیرصنعتی، در سال 1926 عنوان آن به Deutscher Normenausschuß تغییر کرد.در سال 1975 با شناخته شدن آن به عنوان تدوین کننده رسمی استانداردهای ملی آلمان، عنوان آن برای باری دیگر به Deutsches Institut für Normung تغییر یافت و از آن پس استانداردهای آن با پیشوند DIN ارائه می گردند.

این موسسه قدیمی استانداردهای آن امروزه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و با بیش از 30٬000 عنوان استاندارد تقریباً تمامی جوانب تکنولوژی را در بر می گیرد.استانداردDIN آلمان جزو استانداردهای سخت گیرانه در دنیا می باشد که اکثر تولید کنندگان بزرگ دنیا از این استاندارد برای تولید محصولات خود استفاده می نمایند.

فولادهای غیر آلیاژی

فولادهای غیر آلیاژی دارای یکسری عناصر همراه هستند که مقدار آنها از مقادیر اعلام شده ذیل هیچ گاه بالاتر نمی رود. این عناصر همراه از طریق ذوب مواد اولیه وارد فولاد می شوند.این فولادهای غیر آلیاژی به دو قسمت تقسیم می شوند، این تقسیم بندی بر اساس اینکه آیا برای این فولاد عملیات حرارتی در نظر گرفته شده است یا نه انجام می شود.

دسته اول

فولادهای انبوه که توسط علامت St نشان داده می شود، که بعد از آن عددی دو رقمی می آید که حداقل استحکام کششی را اعلام می کند. بر اساس این استاندارد گاهی اوقات نحوه تولید و همچنین موارد خاص توسط حروفی که در ابتدای St آورده می شوند. این دسته برای عملیات حرارتی در نظر گرفته نشده اند.

دسته دوم

فولادهای مرغوب هستند که برای عملیات حرارتی در نظر گرفته شده اند. در این فولادها از حرف C به عنوان مشخصه استفاده می شود، که بعد از حرف C درصد متوسط کربن به صورت صد برابر ارائه شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>