اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فولاد

خوردگی درز جوش در آب و علت آن Weld Seam Corrosion in Water: عمدتاً جهت ساخت منبع آب از فولادهای گالوانیزه با ضخامت های 2 الی 3 میلیمتر ایتفاده می گردد و بدون نیاز به اماده سازی خاصی قبل از فرآیند جوشکاری لبه های ورق ها را به هم جوش داده می شود. عموماً الکترودی که در این نوع جوشکاری استفاده می شود، الکترود E-7018 می باشد.

فولاد پایه نیز از جنس سف 37 است. با توجه به اطلاعات فوق و مطالب گفته شده در مقدمه، فلز روی دارای نقطه ذوب و بخار پایینی می باشد. هنگامی که لبه های اتصال ورق در حال جوشکاری می باشد، به واسطه ی پایین بودن دمای ذوب و بخار روی، فلز پوششی روی تبخیر شده و از بین می رود.

به اصطلاح می توان گفت که ورق فولادی پایه پوشش فلز روی خود را در ناحیه ی HAZ از دست داده است. هنگامی که فلز جوش داده می شود، با افزایش دما در منطقه ی جوش، باعث رسوب فازهای مزاحم مانند FeS و رسوب فسفر در مرزدانه های منطقه ی جوش و تبلور مجدد در ناحیه ی HAZ می گردد.

با افزایش دما می توان مشاهده نمود که کربن های اطراف ناحیه ی جوش به داخل مذاب ایجاد شده (حوضچه ی جوش) وارد می شودند و اطراف آن ناحیه (HAZ) را از کربن فقیر می نمایند و باعث افزایش مستعد شده به خوردگی می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>