اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جوشکاری

جوشکارهای غواص به طور معمول کشتی ها و سکوهای نفتی را تعمیر می کنند که نوعا از آرک جوشکاری استفاده می کنند. جوشکاری در فضا منتها الیه دیگری از این طیف است. خلای موجود در فضا باعث محیطی ایده آل برای جوشکاری می شود جایی که هیچ گازی وجود ندارد که بر محل جوشکاری اثر بگذارد.

جوشکاری فضایی تعهدات گسترده ای همچون ایستگاه احتمالی بین المللی فضایی دارد.برتری این فناوری نسبت به دیگر روش ها در آن است که نیازی به استفاده از الکترود برای اتصال مواد و گازهای دفاعی و دیگر موادی ندارد، در نتیجه ارزانتر از فناوری های دیگر به حساب می آید.

از این روش در هواپیماسازی و ساخت موتورهای هواپیما استفاده می شود. قدرت قطعات موتور مشخص می کند که چه نوع موتور و چه هواپیمایی ساخته شود. زیرا موتور قلب خودرو است. حتی افزایش ناچیز استحکام اجزا جداگانه تأثیر مثبتی بر مشخصات فنی موتور می گذارد.

به گفته محققان درصد افزایش استحکام اجزای جوشکاری شده زیاد و 10 درصد است. اگر استحکام افزایش یابد، می توان اجزا را سبکتر و کوچک تر کرد. به این ترتیب موتور سوخت کمتری مصرف خواهد کرد و وزن بیشتری برای جادادن مسافران هواپیما باقی خواهد ماند.

بنا بر محاسبه دانشمندان، کاهش وزن موتور هواپیما با استفاده از فناوری نوین جوشکاری می تواند تا 30 درصد برسد. با این وجود، طول عمر تمام اجزا نیز بیشتر می شود. یکی از مهم ترین اجزای موتور جت، کمپرسوری است که در ساخت آن از طرح دانشمندان باشقیرستان استفاده خواهد شد. این کمپرسور در سال 2015 میلادی معرفی می شود که پس از دریافت گواهی، تولید انبوه خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>