اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جوشکاری

استفاده از پوشش های محافظ برای پره های متحرک توربین های گازی برای افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی و اکسیداسیون، لازم و ضروری می باشد. توسعه پوشش های پره های توربین های گازی موجب ایجاد انواع پوشش ها گردیده است که شامل پوشش های نفوذی، پوشش های روکشی MCrAlY و پوشش های سرامیکی سد حرارتی TBC می باشند.

روش های پوشش دهی مرسوم برای این پوشش ها، روش سمانتاسیون پودری، EB-PVD و اسپری پلاسمایی می باشند. شرایط کاری توربین های گازی، نوع و ترکیب سوخت، آلاینده های هوای ورودی، طراحی توربین و …، نقش مهمی در انتخاب پوشش های محافظ برای پره های متحرک توربین های گازی دارند.

به هر حال اثر حفاظتی پوشش موقعی آشکار خواهد گردید که هم از لحاظ طراحی پره و هم از لحاظ شرایط بهره برداری توربین، پوشش مناسبی انتخاب گردد. در این پروژه، انواع پوشش موجود و روش های پوشش دهی آن ها برای پره های متحرک توربین های گازی مورد مطالعه قرار می گیرد. پوشش های مختلف به همراه شرکت های پوشش دهی آنها ارائه می گردد.

رفتار این پوشش ها بسته به محیط خورنده، درجه حرارت، جنس آلیاژ پره، و شرایط کاری توربین به منظور انتخاب پوشش برای کاربردهای خاص مورد مطالعه قرار می گیرد. از پوشش های تجاری نوین سد حرارتی (MCrAlY) علاوه بر پاشش بر روی قطعات داغ توربین ها در موتورهای هوایی، موتورهای جت و موشک ها نیز استفاده می شود.

عمال این پوشش قبلا در خلاء (LPPS) انجام می شده که در بردارنده هزینه بالا و زمان توقف زیاد محصولات است، اعمال پوشش های نوین سد حرارتی (MCrAlY) با استفاده از روش HVOF در جهان به عنوان یک محصول نو مطرح است. فایل زیر حاوی کتاب فرآیندهای پوشش های محافظ است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>