اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


وایرکات


منظور از وایرکات CNC چیست؟

شاید شما هم گمان می کردید که وایرکات CNC یکی از انواع وایرکات است. اما این عبارت، تنها به یک ویژگی مهم از دستگاه اشاره می کند. همه ماشین های وایرکات، به کنترلر CNC مجهز هستند.در کنترلر CNC مسیر برش به وسیله فایل نهایی اتوکد، به کامپیوتر داده می شود و پس از پردازش فایل، به کنترلر CNC و سپس به موتورها فرمان داده می شود. سپس ضمن حرکت قطعه در مسیر تعریف شده، سیم با ایجاد جرقه طرح مورد نظر را برشکاری می کند.

عمده کاربرد کنترلر CNC در صنایع قالب سازی خصوصاً ساخت قالب های سنبه و ماتریس مشخص می شود. در این صنایع، وایرکات CNC دقت ابعادی و کیفیت سطح ماشینکاری بالایی را به ارمغان می آورد، تا جایی که پس از عملیات نیازی به عملیات تکمیلی احساس نمی شود.

وایرکات؛ راه حلی برای ساخت اشکال پیچیده

ماشین کاری تخلیه الکتریکی با وایرکات، سال هاست که برای ساخت شکل های پیچیده در صنعت استفاده می شود. لزوم استفاده از این دستگاه در موادی که قابلیت براده برداری پایینی دارند، به شدت احساس می شود.سازندگان و تولید کنندگان برای وظایف مختلف و متنوعی سراغ وایر کات می روند. چرا که این دستگاه ها چند کاره هستند و انتخابی ایده آل برای تولید قطعاتی کوچک و پر جزئیات به شمار می روند. قطعاتی که معمولاً تولیدشان با دستگاه های دیگر خیلی دشوار خواهد بود.

از آن جایی که این فرآیند برای پروژه های کم تعداد به صرفه است، معمولا برای تولید و ساخت قالب، الگو و پیش نمونه مناسب است. فرایند وایرکات، برای قطعاتی که قرار است بدون نیاز به ریسک بالای سنگ زنی و دیگر روش های شکل دهی تولید شوند، حرف اول را می زند.

دقت بالا و کیفیت سطح مناسب این روش، به خصوص در تولید قالب های پرس، اکستروژن و نمونه سازی های دقیق نظامی زبانزد است. به دلیل وجود سیستم کنترل کامپیوتری در این فرآیند و زمان بر بودن آن، اپراتور وایرکات می تواند بر روی چند دستگاه به طور همزمان کار کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>