اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات ( Triethanolamine lauryl ether sulfat) یک سورفاکتانت آنیونی است که برای تولید شامپوها، لوسیون ها و دترجنت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تری_اتانول_آمین_لوریل_اتر_سولفات

این ترکیب با فرمول مولکولی C18H41NO7S در فرمولاسیون انواع دترجنت ها، محصولات آرایشی - بهداشتی، صابون ها و مایع ظرفشویی، فرش بافی، واشرهای پارچه ای، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

کاربردهای تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات:
این ترکیب به عنوان عامل کف و پاک کننده در فرمولاسیون بسیاری از شوینده ها از جمله پودرهای لباسشویی، مایع لباسشویی، مایع ظرفشویی و بسیاری از مواد پاک کننده خانگی استفاده می شود.

از آنجاییکه بهدامین توسط تری اتانول آمین خنثی سازی می شود دارای خاصیت تمیز کننده خفیفی است و باعث حساسیت پوست و چشم ها نمی شود. به همین دلیل در فرمولاسیون شامپو های بدن و مو استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی حاوی گروه های پلی اتیلن آبگریز است که ممکن است باعث ایجاد التهاب چشم و پوست می شود.

ویژگی های تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات:
حساسیت کم این ترکیب در برابر سختی آب و حلالیت بالای آن از مهم ترین مزایای این ماده شیمیایی است که باعث کاربرد گسترده آن در ساخت شوینده ها می شود.

بهدامین مایعی شفاف و زرد رنگ است که مقدار مصرف مجاز این ماده در فرمولاسیون محصولات نباید بیشتر 10.5 درصد باشد. از دیگر خواص این ترکیب می توان به سازگاری آن با سورفکتانت های آنیونی، آمفوتری و نانیونی اشاره کرد.

این ترکیب خواص کف کنندگی بالایی دارد، بسیار ویسکوز است و در دمای پایین دچار کدورت می شود.

ایمنی تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات:
هنگام کار با این ماده باید از دستکش، عینک و لباس محافظ استفاده کنید تا احتمال تماس آن با پوست و چشم به حداقل برسد. توجه داشته باشید که تنفس بخارات و گازهای ناشی از آن بسیار تحریک کننده است و می تواند باعث مشکلات تنفسی شود بنابراین باید زیر هود از آن استفاده کنید.

برای نگهداری این ماده باید آن را به دور از اکسید کننده های قوی و اسید ها قرار داده و آن را در ظروفی مناسب و مهر و موم شده در محیطی خنک و دارای تهویه مناسب نگهداری نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>