اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پیپت پرکن (Pipette Filler) یکی از وسایلی است که در انواع مختلف موجود است و یکی از لوازم آزمایشگاهی پرکاربرد می باشد.

پیپت_پرکن

استفاده از این وسیله برای کاربرد پیپت بسیار ضروری است زیرا بسیاری از مایعات شیمیایی را نمی توان با دهان به درون پیپت کشید زیرا سلامتی را به خطر می اندازند. پیپت پرکن ماکرو و پی پمپ دو نوع از رایج ترین انواع این تجهیزات هستند.

پیپت پرکن که پوآر یا پیپت فیلتر نیز نامیده می شود برای بالا کشیدن محلول ها و مایعات به داخل پیپت استفاده می شود. این ابزارها با دارا بودن یک غلتک و ایجاد خلاء پس از نصب شدن بر سر پیپت به بالا آمدن مایعات و خروج راحت تر آنها به اندازه دلخواه کمک می کنند.

انواع پیپت پرکن:
این ابزار آزمایشگاهی در انواع مختلفی موجود بوده و قدیمی ترین آنها پوآر است. علاوه بر پوآر که با فشار دست و کمک هوا می تواند به کشیدن و تخلیه مایعات کمک کند، نوع چرخ دنده ای پرکاربرد ترین نوع در آزمایشگاه هاست و نوع دیگر پیپت پرکن شارژی است که در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه شده است.

پیپت ها از پرکاربردترین وسایل آزمایشگاه هستند و تقریبا در همه آزمایشگاه ها استفاده می شوند.

از آنجاییکه برداشت مایع یا محلول نمونه با پیپت مستلزم مکش می باشد و مکش مواد شیمیایی یا نمونه ها توسط دهان ممکن است برای انسان خطرناک باشد به همین دلیل نیاز به وسیله ای است که با ایجاد خلاء بدون هیچ خطری اینکار را انجام دهد.این ابزارها در حال حاضر در انواع مختلف موجود هستند و شما برحسب نیاز می توانید آنها را خریداری کنید.

طرز کار و اصول استفاده از پیپت پرکن:
طرز کار این ابزار آزمایشگاهی به این شکل است که ابتدا بر روی سر پیپت نصب می شود سپس با دکمه، دندانه یا فشار بر بدنه پلاستیکی و انعطاف پذیر پوآر تا جاییکه نیاز است پیپت را پر از محلول کرده و در ظرف دیگری مجددا با همین عمل آن را تخلیه می کنیم.

این وسیله برای حفظ سلامتی و عدم استفاده از مکش دهانی برای پرکردن پیپت طراحی و تولید شده است و کار با آنها بسیار ساده است.

قیمت خرید و فروش پیپت پرکن چیست؟
قیمت خرید و فروش پیپت پرکن برحسب نوع آن متفاوت است و قطعا انواع شارژی از پوآر گرانتر و البته کار با آنها نیز راحت تر است.

پیپت پرکن را از کجا بخریم و تهیه کنیم؟
برای خرید این تجهیزات و تمام وسایل آزمایشگاهی می توانید از طریق فروشندگان لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی اقدام کرده و با خرید حضوری یا اینترنتی ابزارهای آزمایشگاهی مورد نیاز خودتان را تهیه نمائید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>