اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتانول صنعتی (الکل صنعتی) از واکنش افزایشی و کاتالیزوری آب با اتیلن تولید می شود که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از تولید آن با مخمر است.

اتانول_صنعتی

اتانول صنعتی برای مصرف انسان نامناسب است زیرا معمولا در فرایند تولید آن مقادیر کمی متانول و مواد سمی دیگر به آن اضافه می شود که می تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد. امروزه برای تولید تجاری­ اتانول صنعتی از تخمیر مواد آلی زائد مانند خرده چوب و خاک­ اره نیز استفاده می شود.

اتانول یک ترکیب بسیار پرکاربرد است که به دلیل نقطه ذوب پائین در صنعت ضد یخ سازی استفاده می شود. این الکل حلال بسیار خوبی است و در عطرسازی، رنگسازی و تولید محلول ضدعفونی کننده %85 - 70 کاربرد دارد. اتانول همچنین در صنایع نوشیدنی های الکلی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

اتانول مورد استفاده در نوشابه های الکلی با فرایند تخمیر از گلوکز و قندهای دیگر توسط برخی مخمرها در غیاب اکسیژن تولید می شود و در پایان فرایند غلظت اتانول را با تقطیر افزایش می دهند.

قیمت خرید و فروش اتانول صنعتی:
صنعت اتانول در زمینه اقتصادی کشورها و استراتژی های امنیت انرژی آنها نقش مهمی دارد. سهم این مشارکت در بازار جهانی بیش از 55 میلیارد دلار است.

علاوه بر صنعت نسل اول سوخت های زیستی مبتنی بر غلات، چغندر و نیشکر (اتانول و بیودیزل)، در حال حاضر در سراسر دنیا سرمایه گذاری هایی برای تولید سوخت های زیستی نسل دوم (به عنوان مثال اتانول سلولزی) و مواد شیمیایی بیوشیمیایی (به عنوان مثال، فارنسن، پروپندیول) در حال انجام است.

بر اساس گزارش های بازار، مطالعات دانشگاهی و اطلاعات عمومی انجمن ها و شرکت های صنعتی، این کار تجارت پویای اتانول سلولزی را به عنوان یک گزینه مناسب برای افزایش تولید جهانی اتانول نشان می دهد. به دلیل کاربرد گسترده قیمت خرید و فروش اتانول صنعتی تقریبا بالاست و بازار خرید و فروش پر رونقی در سراسر دنیا دارد.

الکل اتانول صنعتی چیست ؟
اتانول صنعتی الکل اتیلیک تقطیر شده (C2H5OH) است که به طور معمول دارای خلوص بالا است و برای مقاصدی به غیر از تولید نوشیدنی فروخته می شود. این ماده معمولاً به شکل الکل اتیلیک خالص، الکل کاملاً دناتوره شده، الکل مخصوص دناتوره شده و مخلوط های حلال اختصاصی فروخته می شود.

از الکل اتیلیک خالص به دلیل خاصیت ضدعفونی کننده، تمیز کننده و حلال در آزمایشگاه ها و صنایع استفاده می شود. بسیاری از داروها، محصولات غذایی، طعم دهنده ها و مواد آرایشی بدون آن تولید نمی شوند.

این الکل برای پردازش واکسن ها، نوشیدنی ها، شربت، تنتور، مواد مغذی و ضد عفونی کننده ها و همچنین در ساخت داروها یی مانند کلروفرم، آتابرین و باربیتورات ها بسیار حیاتی است.

قیمت روز جهانی اتانول:
قیمت روز جهانی اتانول به پارامترهای مختلفی از جمله درجه خلوص و همچنین وزن بسته بندی بستگی دارد و در کشورهای مختلف به قیمت های مختلف خرید و فروش می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>