اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حلال 409 یک حلال عالی متشکل از هیدروکربن­های آروماتیک (بیش از 75 درصد) است که عمدتاً از تولوئن تشکیل شده است.

حلال_409

حلال 409 بیشتر به عنوان رقیق کننده در لاک الکل ها، رنگ ها، جلا دهنده ها و مرکب چاپ استفاده می شود.حلال ها عموما از ترکیبات سبک تقطیری که در رده بندی برش ها از بنزین سنگین تر و از نفت سفید سبک تر هستند، تولید می شوند و با توجه به خصوصیات به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

حلال ها به طورکلی ترکیباتی هستند که برای زدودن آلودگی ها از ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند و بر حسب فرمولاسیون اثرگذاری متفاوتی از خود نشان می دهند.

حلال 409 چیست؟
حلال 409 از سری حلال های هیدروکربنی است که عمدتا از تولوئن تشکیل شده این ترکیب به عنوان رقیق کننده در ساخت چسب ها و به عنوان ماده متشکله تینر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای حلال 409:
حلال ها معمولا به صورت مایع بوده و به عنوان پاک کننده در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این ترکیبات پاک کردن و تمیز کردن ماشین آلات و تجهیزات از روغن ها ساده تر شده است. مقدار املاحی که می تواند در حجم خاصی از حلال حل شود، با توجه به دما متفاوت است.

کاربردهای معمول برای حلال های آلی در تمیز کردن خشک (به عنوان مثال تتراکلرواتیلن)، به عنوان مواد رقیق کننده رنگ (به عنوان مثال تولوئن، سقز) است.

این ترکیبات به عنوان پاک کننده های لاک ناخن و حلال های چسب (استون، متیل استات، اتیل استات)، در محلول های پاک کننده (به عنوان مثال هگزان، بنزر اتر)، در مواد شوینده (مرکبات ترپن) و در عطرها (اتانول) است.

حلال ها در صنایع شیمیایی، دارویی، نفت و گاز از جمله در سنتزهای شیمیایی و فرایندهای تصفیه کاربردهای مختلفی دارند.

حلال 409 به عنوان رقیق کننده در لاک الکل ها، رنگ ها، جلا دهنده ها و مرکب چاپ و به عنوان رقیق کننده در ساخت چسب مورد استفاده قرار می گیرد.

خطرات و عوارض حلال 409:
این ماده می تواند از راه چشم، پوست و استنشاق و بلع جذب شود و مانند هر ماده شیمیایی دیگری در اثر تماس با چشم ها سبب سوزش و تحریک می گردد.

اگرچه در تماس با پوست سریعاً تبخیر می شود اما سبب خشکی و تحریک پوست شده و در صورت بلع باعث سوزش در ناحیه گلو و سینه و سبب تهوع و استفراغ می گردد.علاوه بر این تنفس بخارات این حلال سبب کاهش کارایی دستگاه اعصاب مرکزی و آسیب به ریه ها خواهد شد.

شرایط نگهداری و حمل ونقل حلال 409:
توجه داشته باشید که این ماده به علت قابلیت اشتعال حتماً قبل از حمل و نقل تحت اقدامات کنترلی مهندسی قرا بگیرد و در محیط خشک و خنک به دور از منابع و نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری شود.

در صورت نشت برای جهت جمع آوری باید از مواد جاذبی مانند ماسه و خاک استفاده نمائید و از مواد قابل احتراق مثل خاک اره استفاده نکرده و از دفع آن به داخل فاضلاب خودداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>