اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماکارونی

ما برای انتخاب بهترین برندهای ماکارونی ایران به نظرات کاربران دیجی کالا و همچنین تاپیک های مرتبط در نی نی سایت رجوع کردیم؛ این شما و این پرتکرارترین برندهای ماکارونی ایرانی:

زر ماکارون؛ نامی پرآوازه در صنعت ماکارونی ایران

ماکارونی

زر ماکارون، بی شک، یکی از بهترین برندهای ماکارونی ایران است، اما چرا؟ خب، زرماکارون برند کاربلدی است که توانسته سر زبان ها بیفتد و در جذب مشتری پروپاقرص هم موفق ظاهر شده. به گفته خود سایت زر ماکارون، گروه صنعتی و پژوهشی زر، در حال حاضر، بزرگ ترین صادرکننده ایرانی انواع ماکارونی است و در سکوی نخست صنعت ماکارونی ایران قرار دارد. خلاصه که زر ماکارون برند نامی و محبوبی است و تا به امروز، حضور مقتدرانه ای در بین سایر رقبای وطنی داشته. با مرور بازخوردهای کاربران دیجی کالا و نی نی سایت و  تقریبا مطمئن شدیم که طرفداران زر ماکارون کم نیستند! پاستاهای زر ماکارون در سوپرمارکت دیجی کالا، بر اساس ارزیابی کاربران، جزو محبوب ترین ها نمایش داده می شوند.

انواع پاستاهای زر ماکارون

ماکارونی

همان طور که می بینید، زر ماکارون ازلحاظ تنوع پاستا تا حد زیادی پاسخ گوی همه جور سلیقه ای است. لازانیای جایزه دار کودک زر ماکارون هم ایده خلاقانه و البته زیرکانه ای به نظر می رسد؛ زر ماکارون با جذب مشتری کودک در تلاش است تا بچه های امروزی از همان سن کم به این برند تعلق خاطر پیدا کنند. زر ماکارون از محبوبیت پاستاهای جامبو هم غافل نبوده و برای علاقه مندان به سفره آرایی و تهیه فینگرفودهای پاستایی چند مدل پاستای جامبو به بازار عرضه کرده تا حتی برای سلیقه های خاص پسند هم چیزی در چنته داشته باشد. سایر محصولات زر ماکارون عبارت اند از: پودر کیک، آرد سفید گندم، رشته آشی و سس پاستا با طعم های مختلف.

حجم بسته و قیمت پاستاهای زر ماکارون
پاستاهای زر ماکارون در بسته های مختلفی ازجمله 500، 700، 900 و بعضا 1000 گرمی عرضه می شوند؛ برخی انواع پاستاهای زر ماکارون در بسته های با حجم 300 گرم هم موجودند؛ اما، درکل، تعدد حجم بسته ها در هر نوع پاستایی می تواند متفاوت باشد و برای همه پاستاهای زر ماکارون بسته مثلا 1 کیلوگرمی موجود نیست.

قیمت اغلب پاستاهای زر ماکارون در بازه حدود 4٫000 تا 7٫000 تومان می گنجد؛ البته، زر ماکارون های با قیمت پایین تر و بالاتر از این حول وحوش قیمتی هم در بازار پیدا می شود؛ برخی پاستاهای زر ماکارون، به دلیل عرضه در بسته بندی های کم حجم، با قیمت ارزان تری به بازار عرضه می شوند، اما انواع خاص، مثلا جامبوها، نسبت به پاستاهای رایج و پرمصرف کمی گران ترند.

تک ماکارون؛ «یه دنیا و یه تک»

ماکارونی

تک ماکارون هم که حتما برایتان آشناست؛ برند شناخته شده ای که سر سفره کمتر ایرانی ای راه پیدا نکرده! شرکت تولیدی تک ماکارون، بنا به گفته سایت رسمی خود برند، در هر ساعت قادر به تولید حدود 19 تن انواع ماکارونی و لازانیاست. تک ماکارون، به نوبه خود، برند صاحب نامی در بین سایر رقبای وطنی است و در لاین پاستای فروشگاه ها هم معمولا پروپیمان و توی چشم چیده می شود.

انواع پاستاهای تک ماکارون

ماکارونی

نیازی به گفتن نیست که تک ماکارون چقدر برند پرمحصولی است! از جدول بالا کاملا پیداست که تک ماکارون در تلاش است تا هیچ سلیقه و نیازی را از بابت انواع پاستا بی پاسخ باقی نگذارد؛ تنوع قابل ملاحظه تک ماکارون در به خصوص پاستاهای رشته ای باعث شده که من و شمای مشتری از حق انتخاب درخور توجهی برخوردار باشیم. با این همه تنوع پاستا بی دلیل نیست که تک ماکارون در بسیاری از فروشگاه ها گل سرسبد ردیف پاستاهاست! سایر محصولات تک ماکارون عبارت اند از: محصولات نیمه آماده شامل انواع سوپ و پاستا، آرد، پودر کیک، غلات صبحانه، اسنک و رشته آشی.

حجم بسته و قیمت پاستاهای تک ماکارون
اغلب پاستاهای رشته ای تک ماکارون در بسته های 500، 700 و بعضا 1000 گرمی و پاستاهای فرمی تک ماکارون در بسته های 500 گرمی عرضه می شوند؛ درمورد لازانیاهای تک ماکارون هم باید اضافه کنیم که نوع معمولی در دو حجم 300 و 500 گرمی و نوع سریع پخت شیاردار در حجم های 250 و 450 گرمی عرضه می شود.

قیمت پاستاهای تک ماکارون در همان حول وحوش قیمتی زر ماکارون می چرخد.

مانا؛ «طعم به یاد ماندنی»

ماکارونی

مانا از دیگر برندهای باسابقه نام آشنایی است که در صنعت ماکارونی ایران خوش درخشیده و سر زبان هاست.

انواع پاستاهای مانا

ماکارونی

حجم بسته و قیمت پاستاهای مانا

پاستاهای رشته ای مانا در بسته های مختلفی ازجمله 500، 700 و بعضا 1000 گرمی عرضه می شوند؛ برای مثلا پاستای رشته ای قطر 1.4 حجم های عرضه شده متنوع ترند و در بسته های 250 و 400 گرمی هم به بازار عرضه می شوند؛ اما پاستاهای فرمی مانا در بسته فقط 500 گرمی و لازانیاهای مانا در بسته های 300 و 500 گرمی موجودند.

قیمت اغلب پاستاهای مانا، درکل، چندان متفاوت با سایر برندهای وطنی نیست.

مک؛ «غذای خوب، احساس خوب»

ماکارونی

مک، محصول گروه تولیدی مواد غذایی خوشنام، از دیگر برندهای نامدار در صنعت ماکارونی ایران است و سعی دارد که رقیب بلامنازعی برای برندهای مشابه خارجی باشد.

انواع پاستاهای مک و حجم بسته ها

ماکارونی

ناگفته نماند که مک، علاوه بر پاستای رشته ای و فرمی، لازانیا هم در بساط دارد که در بسته های 300 و 500 گرمی عرضه می شود. درمورد حجم پاستاهای رشته ای مک هم باید اضافه کنیم که برای مثال اسپاگتی قطر 1.4 مک در بسته های مختلفی عرضه می شود: 300، 400، 500، 700، و 900 گرمی که تنوع قابل ملاحظه ای برای حجم بسته بندی است. اما، درکل، مک ازلحاظ تنوع نوع پاستا به برندهای پرمحصولی چون زر و تک می بازد، بااین حال، علی رغم تنوع محدود، جزو برندهای محبوب به نظر می رسد.

رشد؛ از کهنه کارهای صنعت ماکارونی ایران

رشد

رشد از دیگر برندهای بنام ایرانی است که در بازار ماکارونی ایران بی نصیب نمانده و هواداران خاص خودش را دارد.

انواع پاستاهای رشد

ماکارونی

رشد هم مانند مک ازلحاظ تنوع پاستا نسبت به زر و تک در ردیف پایین تری قرار دارد، اما ازلحاظ حجم بسته و بازه قیمتی تقریبا مشابه سایر برندهای ماکارونی ایرانی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>