اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترشی

بهترین برندهای ترشیجات؛ تکمیل کننده سفره های ایرانی
ترشی خوشمزه مامان بزرگ ها مدتی است که سر سفره ها دیده نمی شود. اما این تصویر، دست کم از نظر ما غم انگیز نیست. چرا؟ چون با سبک زندگی امروزی، زحمت مامان بزرگ های شیرین کم شده و از سوی دیگر، باوجود انواع شرکت های تولید محصولات غذایی جای ترشی هم در سفره ها خالی نیست. در این مقاله به سراغ بهترین برندهای ترشیجات ایرانی رفته ایم. بهترین ها را چطور انتخاب کرده ایم؟

به سراغ پرفروش ترین محصولات ترشی در دیجی کالا رفته ایم و با مرور نظر مصرف کنندگان، 5 برند را برای تان از گزینه پنجم تا یکم یعنی به ترتیب به سمت پرفروش ترین که از نظرمان محبوب ترین هم هست، مرتب کرده ایم. پس می خواهیم از 5مورد از پرفروش ترین برندهای ترشی برای تان بگوییم. با این حساب، شماره 1، پرفروش ترین گزینه ما در این مقاله است.

برای معرفی بهترین ترشی ها معیارهایی هم در نظر داشته ایم:

  • تنوع محصول؛
  • بسته بندی؛
  • طعم و ترکیب مواد.

در انتهای مقاله با جدولی کلی، این معیارها را در برندهای مختلف موجود در این متن مقایسه می کنیم.

5. سوئیت لایف؛ کیفیتی که به دل می نشیند

sweetlife

سوئیت لایف از برندهای پرفروش ترشی است. انواع مدل های ترشی از سوی این شرکت تولید می شود. تنوع محصولا سوئیت لایف زیاد است: ترشی بندری، ترشی موسیر، ترشی مخلوط، ترشی لیته و…. ترشی های سوئیت لایف در موارد ترکیبی یعنی لیته و مخلوط بسیار پُروپیمان است؛ مواد متنوعی برای تهیه ترشی به کار می رود و طعم خوبی هم دارد.

بسته بندی شیشه های محصولات سوئیت لایف هم مطلوب است و ظاهرا توانسته نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند. ترشی از آن دست موادی است که اگر خوب درست نشده باشد و کیفیت در آن دیده نشود، اصلا پرفروش نمی شود و خیلی سریع مشتریان آن را پس می زنند. حضور سوئیت لایف در میان پرفروش ترین ها نشان می دهد که باید به آن دقیق تر دقت کرد و دانست که کیفیت در کارش وجود دارد.

4. سحر؛ مدل های مختلف را امتحان کنید

ترشی

سحر از آن برندهای قدیمی است که نزدیک به 30 سال در عرصه تولید مواد غذایی مختلف فعالیت می کند. ترشی های آن هم معروف اند. تنوع ترشی های سحر زیاد است و این هم دلیلی برای قرارگرفتن نامش در میان بهترین برندهای ترشیجات به شمار می رود. مثلا ترشی انگور، فلفل، بندری، سیر، هالوپینو و… از تولیدات سحر هستند.

دقت در تولید از ویژگی های شاخص ترشی های سحر است. برای مثال، در ترشی مخلوط می توان شاهد قطعات یک دست و به اندازه ای از هر ماده در شیشه ترشی بود. تردبودن و جاافتادگی مواد ترشی های مختلف سحر هم از آن محصولی پرفروش ساخته است که در میان برندهای برتر جای می گیرد.

3. کامبیز؛ طعم ترشی خانه را بچشید

ترشی

کامبیز هم از قدیمی های محصولات غذایی است. احتمالا کامبیز را با کشک این برند می شناسید. این شرکت در تولید محصولات شور و ترش هم دستی توانا دارد. انواع ترشی بادمجان، سیر، مخلوط، بندری، معجون فلفل و… از تولیدات کامبیز هستند. محصولات این برند طعم خوبی دارند و به دل مصرف کنندگان نشسته اند.

بسیاری از ترشیجات بازار فقط مزه سرکه می دهند و بَس. اما این موضوع درباره کامبیز صدق نمی کند. ترشی های این برند خوش طعم اند و شاید دقیقا مزه ترشی های خانگی را ندهند اما می توانند نمره قابل قبولی بگیرند.

2. بیژن؛ ترشی هایی باب دندان ایرانی ها

ترشی

بیژن و سُس هایش را که می شناسید. باید بدانید که این برند پُرتبلیغ، محصولات دیگری مانند ترشیجات و شوریجات هم عرضه می کند. بیژن هم در میان بهترین برندهای ترشیجات جای می گیرد. نکته مهمی که در تولید محصولات ترش بیژن در نظر گرفته می شود، همه پسندبودن ترکیب ترشی هاست.

بعضی از آدم ها ترشی را تند دوست دارند و برخی از سرکه بسیار زیاد استقبال می کنند و خلاصه، هرکسی نظری دارد. اما بیژن سعی می کند با رعایت تعادل، محصولاتی استاندارد و باب طبع عموم روانه بازار کند.

1. اصالت؛ خلاقیت از نوع ترش

ترشی

اصالت هم از آن تولیدکننده های همه فن حریف مواد خوراکی است. علاوه بر ترشیجات، این برند مواد دیگری مانند انواع مربا را هم تولید و عرضه می کند. ترشی های اصالت خلاقانه درست می شوند.

مثلا در بسیاری از برندها ذائقه های خاص در نظر گرفته نمی شوند اما اصالت ترشی هایی با طرفداران کمتر هم تولید می کند. نمونه آن، ترشی با رب گوجه فرنگی است. طعم ترشی های اصالت موردپسند مصرف کننده ایرانی قرار گرفته و اغلب از ادویه های موجود در آن هم استقبال می کنند.

اگر به دنبال این هستید که گاهی با غذای خود کمی ترشی میل کنید، محصولات بهداشتی و متنوع اصالت می توانند گزینه های مطلوبی باشند. طرفدار سیرترش هستید یا لیته و مخلوط را می پسندید؟ اصالت از همه انواع ترشی برای تان محصولی آماده کرده و دستور تهیه آنها هم مخصوص به خودش است و طعم خوبی که می سازد از سوی بیشتر مصرف کنندگان پسندیده می شود.

خوشمزه ترین ترشیجات اصالت را ببینید
در آخر
با بهترین برندهای ترشیجات آشنا شدید. لذت خوردن ترشی به همراه غذاهای سنتی ایرانی باعث می شود که وعده های مختلف ناهار و شام خوش تر سپری شوند. اصلا همین حالا هم که از ترشی ها می گوییم و شما از آنها می خوانید، بزاق مان ترشح شده است. قبول دارید؟ جدول زیر را هم نگاه کنید و ببینید که معیارهایی که برای انتخاب و معرفی برندهای ترشی در نظر داشته ایم، در هر مورد به چه ترتیب هستند:

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>