اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وای فای دایرکت

وای فای دایرکت در مقایسه با سایر گزینه های ارتباطی حداقل مزایای امنیتی را دارد؛ اما در عوض خطرات امنیتی آن کمتر است. استفاده از وای فای دایرکت زمانی می تواند خطرناک باشد که به طور هم زمان از یک دستگاه متصل به یک شبکه دیگر استفاده کنید.

اگر درحالی که به شبکه دیگری متصل هستید از یک اتصال مستقیم روی دستگاه استفاده کنید، امکان خطر وجود دارد. اگر از پروتکل های قدیمی تر مانند WPS استفاده کنید، نفوذ به اطلاعات شما برای هکرها آسان تر می شود. شما همیشه باید از امن بودن اتصال مستقیم خود اطمینان حاصل کنید. هر کسی می تواند با دریافت اطلاعات شما از طریق وای فای دایرکت، از آن ها سوء استفاده کند.

برای حفظ امنیت هنگام استفاده از وای فای دایرکت بهتر است در مورد نحوه ایمن سازی دستگاه خود اطلاعات کسب کنید. دو نوع اتصال وای فای دایرکت وجود دارد: اتصال موقت و اتصال دائم. اتصال دائم به شما این امکان را می دهد که اطلاعات را در دستگاه خود ذخیره کنید تا اتصال به طور خودکار صورت بگیرد.

این نوع اتصال راحت و سریع تر اما از نظر امنیتی، خطرناک است. از آنجا که نمی توانید با دستگاه های ناشناخته تماس بگیرید بهتر است اتصال دائم را محدود کنید. برعکس اتصال دائم، اتصالات موقت به طور خودکار صورت نمی گیرند و امنیت بیشتری دارند. برای اطمینان بیشتر از ایمن بودن اتصال می توانید از پین های موقت استفاده کنید.

در کل توصیه می شود از اتصالات جدیدتر وای فای دایرکت که دارای ویژگی های امنیتی بیشتری هستند، استفاده کنید؛ اما بهتر است هرگز از آن ها در مکان های عمومی استفاده نکنید. هکرها همیشه به دنبال راه های جدید برای سرقت اطلاعات هستند. اخیراً یک باگ جدید در دستگاه های لینوکس به هکرها اجازه می داد در صورت فعال بودن قابلیت های وای فای، از طریق وای فای دایرکت به دستگاه های تلفن همراه دسترسی پیدا کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>