اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاردانو

کاردانو همواره تیم توسعه فعالی داشته است و توسعه دهندگان اهداف مهم و سنگینی برای پیاده سازی در این پروژه در نظر دارند. در راستای این امر، تیم کاردانو در کلاسی جهانی به دنبال بازگرداندن اعتماد به سیستم های اقتصادی جهانی ازطریق تلفیق فناوری های بومی خود است. به طور خاص، این پلتفرم روشی امن تر، شفاف و پایدار برای انجام تجارت در سطح بین المللی را معرفی می کند. یکی دیگر از اهداف کاردانو کمک به ثبات بخش برنامه های غیرمتمرکز است.

این پلتفرم بر امنیت و پایداری تمرکز دارد که به طور خاص در برنامه ها، سیستم ها و جوامع غیرمتمرکز اعمال می شود. مانند اکثر بلاک چین ها، کاردانو غیرمتمرکز است و هیچ مرجعی کنترلش نمی کند. درعوض، معاملات و قراردادهای هوشمند را انجمن با کمک قدرت محاسباتی تأیید می کند. توسعه دهندگان درباره نقشه راه و دورنمای توسعه کاردانو اذعان می کنند که این پلتفرم درمقایسه با رقبا اکوسیستمی متعادل و پایدارتر را ارائه می دهد که می تواند نیازهای کاربران و همچنین سایر سیستم های دنباله روی ادغام را تأمین کند.

کاردانو به عنوان سومین نسل از رمزارزها، سعی در مقابله با برخی از موضوعات رایج پیش روی استفاده از بلاک چین در مقیاس بزرگ دارد. این مسائل دامنه بلاک چین را شامل موضوعاتی مانند مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و پایداری می کند. کاردانو ازطریق توسعه اصول طراحی و بهترین شیوه های مهندسی به دنبال غلبه بر این مسائل است.

این رمزارز در روزهای ابتدایی خود تنها قادر به انجام حدود 10 تراکنش در ثانیه (tps) بود. بااین حال، هوسکینسون اخیرا مقاله ای منتشر کرده است که در آن، راه حل مقیاس جدید برای شبکه هیدرا (Hydra) را به تفصیل توضیح داده است. هیدرا راه حل مقیاس گذاری دولایه ای است که از کانال های دولتی برای پردازش معاملات خارج از زنجیره استفاده می کند. با استفاده از این فناوری، کاردانو قادر به پردازش بیش از یک میلیون تراکنش در ثانیه است و این پیشرفت چشمگیری برای این رمزارز محسوب می شود.

امروزه هزاران ارز دیجیتال در بازار وجود دارد که هرکدام ویژگی ها و مزایا و اکوسیستم خاص خود را دارند. کاردانو تلاش می کند استانداردهایی به بازار وارد کند تا قابلیت همکاری بین شبکه ها را فراهم کند. این سیستم ها شامل مدل های حاکم بر بلاک چین و پروتکل های ارتقای سیستم و مجموعه ای از سایر ویژگی ها هستند.

مجاز بودن قابلیت همکاری بلاک چین، مجموعه جدیدی از خطراتی را معرفی می کند که توسعه دهندگان باید ازپسِ مدیریت درست آن برآیند. این نگرانی ها بیشتر به مسائل امنیتی منطقه ای مربوط می شود و از قرار معلوم، کاردانو قصد با مدیریت درست، خود را حاکم بر این بخش قلمداد کند. درحال حاضر، این پلتفرم از استانداردهای مدیریت حریم خصوصی و امنیت و تمرکززدایی برخوردار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>