اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چیا

شروع چیا طوفانی بود، حتی قبل از انتشارش، باعث کمبود هارد درایو ها در سراسر جنوب شرق آسیا شده بود. در آن زمان اندازه ی شبکه ی چیا 600 پتابایت بود. تا اردیبهشت 1400 (می 2021) اندازه ی شبکه ی چیا به 10 اگزابایت رسید.

همانند ماینرهای اتریوم که کارت های گرافیکی را با کمبود مواجه کرده بودند، فارمرهای چیا نیز برای خرید هارد درایوها مسابقه گذاشته بودند، تا جایی که مدیر شبکه ی چیا، Gene Hoffman گفته بود: «ما یه جورایی زنجیره ی تأمین کوتاه مدت را نابود کردیم.»

تنها گروهی که به این وضعیت اعتراض نکرد، تولیدکنندگان هارد درایو ها بودند که شاهد رشدی چندبرابری قیمت ها ناشی از تقاضای انفجاری فارمرها بود.شبکه ی چیا نیز پس از جمع آوری 61 میلیون دلار از طرف سرمایه گذارانی چون شرکت اندرسون هوروویتز، ریچموند گلوبال ونچرز و بریر کپیتال، ارزش خود را در مدت کوتاهی به بیش از 500 میلیون دلار رساند.

هوفمان، این سرمایه ی جمع آوری شده را سوخت موشک برای استخدام نفرات اعلام کرد و از عرضه ی قریب الوقوع عمومی سهام شرکت چیا در 2021 خبر داد.در همین حال، شرکت چیا برنامه دارد تا اهدافش را از طریق جلب نظر سازمان ها برای سیستم تجارت و پرداخت، جلو ببرد.

دیوید فرازی، یکی از مدیران شرکت ریچموند گلوبال ونچرز در این رابطه گفته است: «بیت کوین اگر در 13 سال پیش با دانش طراحی می شد، شبیه چیا می شد.» این ادعای بزرگی است؛ اما از آنجا که بیت کوین به طور مداوم به دلیل اثرات محیط زیستی مورد انتقاد قرار گرفته، چیا ممکن است شانسی به عنوان رمزارز سبز داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>