اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چای نوشیدنی معروف و محبوبی در سراسر دنیاست اما ماجرای علاقهٔ ما ایرانی ها به این نوشیدنی با همهٔ دنیا فرق دارد. باور کنید در هیچ کجای دنیا مثل ایران، این نوشیدنی جذاب، مونس مصرف کنندگانش نیست. به مهمانی های ایرانی نگاه کنید؛ وقتی مهمان ها می رسند با چای پذیرایی می شوند، بعد از غذا، هنگام گپ وگفت، در ساعات پایانی مهمانی و تقریبا در تمام بخش های آن، چای حضوری پررنگ تر از هر چیز دیگری دارد. خب بدیهی است که چای دوستان ایرانی باید با بهترین برندهای چای ایرانی هم بیشتر آشنا شوند. در این مقاله از بهترین ها خواهید خواند.

فومنات

1. چای سیاه ممتاز فومنات

فومنات از برندهای ایرانی ممتازی است که محصولات باکیفیتش را از مزرعه های سبز لاهیجان تهیه و تولید می کند. فقط یادتان باشد که برای درست کردن چای سیاه فومنات عجول نباشید. این چای هم مثل تمام چای های ایرانی زود دم نمی کشد و حداقل 10 تا 15 دقیقه باید زمان بگذارید تا چای سالم و بدون افزودنی فومنات، برایتان دم بکشد و آماده نوش جان کردن شود.

طعم گس و رنگ چای فومنات باعث می شود تا این برند در میان بهترین برندهای چای ایرانی برای خودش جا باز کند. چای سیاه ممتاز فومنات در بسته بندی های 450 گرمی تولید می شود و همان طور که گفته شد، رنگ خوبی هم دارد. به همین خاطر هم برای مصارف شخصی و هم در مهمانی ها می توانید روی حضور گرمش حساب کنید. برای خرید این چای باید حدود 55 هزار تومان هزینه کنید.

اگر از کسانی که قبلا این چای را مصرف کرده اند دربارهٔ کیفیتش بپرسید، از طعم خوب، رنگ عالی و کیفیت محصول زیاد تعریف خواهند کرد. کافی است، کمی در میان نظرات کسانی که قبلا این چای را نوشیده اند، جست وجو کنید تا به شما بگویند که مدت هاست دیگر به جز محصولات فومنات به سراغ گزینه های دیگر نرفته اند.

مثلا یکی از مصرف کنندگان پروپاقرص این برند در اینستاگرام رسمی این شرکت، ضمن تعریف و تمجید از این برند به نکته خوبی اشاره کرده است. او گفته که بعد از مصرف چای فومنات، هیچ رنگ و لکه ای از چای در فنجان و لیوان چای تان باقی نمی ماند. یعنی رنگی در کار نیست و این محصول طبیعی و سالم است.

عماد

2. چای ایرانی ارل گری عماد

قبل از هر چیز بگذارید به شما بگوییم که ارل گری چیست؟ ارل گری، نوعی چای است که از گیاه کاملیا سینن سیز (Camellia Sinensis) گرفته می شود. اگر راحت تر بخواهیم بگوییم، ارل گری همان چای سیاه است که فرایند تولید طولانی تری دارد.

شکی نیست که در میان بهترین برندهای چای ایرانی نام و نشانی از لاهیجان زیبا پیدا می شود. چای ارل گری عماد هم از محصولات باغ های چای لاهیجان است. این چای عطری در بسته بندی 450 گرمی در بازار به فروش می رسد و یک بسته چای هفت گل هم همراه آن است. محتویات چای هفت گل هم شامل هفت گل طبیعی ایرانی است که عطر خوشی دارند. مقدار چای هفت گل هم حدود 450 گرم است.

باید بدانید که چای ارل گری عماد کاملا ارگانیک و صددرصد ایرانی است. پس اگر دیر دَم می کشد، خیلی پررنگ نیست و کمی طعم گس دارد، نباید تعجب کنید. اینها از ویژگی های چای ایرانی به شمار می رود. طبیعی و سالم بودن چای ایرانی به هر ویژگی دیگری در چای های خارجی می ارزد.

قیمت و ویژگی های دیگر
اگر در میان نظرات مصرف کنندگان قبلی این محصول در سایت هایی مانند سوپرمارکت آنلاین دیجی کالا کمی بگردید، متوجه خواهید شد که ارل گری با وجود دیردم بودن و رنگ نه چندان پررنگش، عطر خوبی دارد که بیشتر افراد را راضی نگه می دارد.

اما نظرات دربارهٔ بستهٔ همراه آن یعنی چای هفت گل بسیار متغیر است. بعضی ها، آن را خیلی دوست دارند و بعضی ها هم اصلا طرف دارش نیستند. پس حواس تان باشد که شاید از هفت گل خوشتان نیاید و اینکه اگر به دنبال چایی هستید که حسابی رنگ می اندازد، نباید به سراغ ارل گری عماد بروید.

قیمت هر بسته از این چای حدود 100 هزار تومان است. البته قیمتش پایین نیست و بنابراین اگر از ویژگی هایی که درباره اش گفتیم، خوشتان نمی آید، بهتر است، این قدر هزینه نکنید. هر چند که شاید از نظر شما قیمت این چای گران باشد اما نکته ای هم وجود دارد که نباید از یاد ببرید: این محصول حاوی دو بسته چای است که هر کدام حدود نیم کیلو وزن دارند. پس اگر فکر می کنید که از چای هفت طعم خوشتان می آید از نظر هزینه، این چای برایتان گران تمام نمی شود.

مهمان دوست

3. چای شکسته ایرانی مهمان دوست

مهمان دوست هم یکی دیگر از بهترین برندهای چای ایرانی است. هر بسته از این چای حدود 500 گرم وزن و طعم خیلی خوبی دارد. خب! حتما می گویید، این حرف که سند نیست. از کجا معلوم که واقعا خوش عطر و طعم باشد؟ حق هم دارید. اما ما از خودمان نمی گوییم، گواه این ماجرا، خریداران قبلی چای مهمان دوست هستند.

نظرات مصرف کنندگان قبلی این محصول در وبسایت دیجی کالا نشان می دهد که بیشتر خریداران آن از عطر و طعمش راضی بوده اند. رنگ طبیعی چای هم از نکات دیگری است که کاربران راضی دیجی کالا بارها به آن اشاره کرده اند. مصرف چای ما ایرانی ها خیلی زیاد است. پس باید به دنبال گزینه ای باشیم که به حفظ سلامت مان کمک بیشتری می کند.

قیمت و ویژگی های دیگر
قیمت هر بسته چای شکسته ایرانی مهمان دوست حدود 30 هزار تومان است. این چای هم کمی دیردم است و رنگی تیره ندارد. پس حواستان باشد که اگر از نظرتان، چای خوب، چایی است پررنگ که زود رنگ می اندازد به سراغ این محصول نروید. باید حدود 30 دقیقه برای دم کشیدن چای مهمان دوست وقت صرف کنید. بعضی ها ترجیح می دهند که چای ایرانی را با چای های معطر ترکیب کنند و برخی هم از دارچین و موادی مانند آن (مثلا هِل) در کنار چای ایرانی بهره می برند.

رفاه

4. بسته چای سیاه رفاه لاهیجان مدل شکسته ممتاز زرین

چای سیاه رفاه لاهیجان هم از برندهای معروف چای ایرانی است. هر بسته از این چای حدود 340 گرم وزن دارد. اگر در میان نظرات مصرف کنندگان قبلی این محصول کمی گشت وگذار به خرج بدهید، متوجه خواهید شد که این چای ایرانی برخلاف دو مورد دیگر، کم رنگ نیست و خوب رنگ می اندازد. ولی کماکان ویژگی اصلی چای ایرانی یعنی دیردم بودن را دارد.

قیمت و ویژگی های دیگر
هر بسته چای سیاه رفاه حدود 37 هزار تومان قیمت دارد. هر چند که گفتیم، این چای نسبت به دو مورد دیگر این فهرست که قبل تر معرفی شدند، پررنگ تر است اما نباید انتظار داشته باشید که مانند چای های خارجی خیلی زود و سریع رنگ بیاندازد. چون این محصول طبیعی و خالص است و اگر دوست دارید که سریع تر به چایی پررنگ برسید، باید مقدار چایی را که هر بار دم می کنید، بیشتر بریزید.

عماد

5. چای ایرانی معطر عماد مدل ارل گری

چای های عطری معمولا پر از مواد نگه دارنده هستند. اما چای معطر عماد مدل ارل گری با برگ های طبیعی برگاموت، معطر می شود. احتمالا نمی دانید که برگاموت همان ترنج خودمان است. برگاموت همان میوه ٔ خوش عطری است که از عصارهٔ آن در معطر کردن چای عماد استفاده می شود. عطر یکی از خوش بوترین مرکبات در چای ایرانی، غوغا می کند. موافقید؟

این چای لاهیجانی هم از بهترین برندهای چای ایرانی است و هر بستهٔ آن حدود 400 گرم وزن دارد. اگر به دنبال محصولی باکیفیت از ایران هستید، این چای می تواند گزینهٔ خوبی برایتان باشد.

قیمت و ویژگی های دیگر
مصرف کنندگان چای عماد مدل ارل گری از عطر و بویش زیاد تعریف کرده اند. ظاهرا عصارهٔ ترنج کار خودش را کرده و بوی خوش این چای تا حد زیادی مدیون آن است. برای خرید هر بسته از چای عماد باید حدود 40 هزار تومان هزینه کنید.

چای

در آخر
شناخت بهترین برندهای چای ایرانی به شما در خرید گزینه ای مناسب کمک می کند. چای ایرانی، سالم و خوش عطر است و این ویژگیِ بسیار مهمی برای چای به شمار می رود. برندهایی که در این مقاله معرفی شدند، طرفداران زیادی دارند و اگر سری به سوپرمارکت های آنلاین بزنید با انبوهی از نظرات مثبت درباره شان روبه رو می شوید. شما کدام برند چای ایرانی را مصرف می کنید و می پسندید؟ ممنون می شویم در بخش نظرات کاربران برایمان بگویید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>