اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرل شیشه ای (گلاسبید) گلوله های شیشه ای در سایزهای 2 الی 6 میلی متر هستند که برای کاربردهای مختلف تولید می شوند.

گلاسبید

پرل شیشه ای در صنایع مختلف از جمله رنگ سازی، شات بلستینگ، رنگ کاری های جاده ای و فیلر آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

گلاسبیدها دارای سطوح یکدست، بدون ناخالصی، بدون حباب و در قطرهای مختلف و کاملا گرد هستند. ساخت پرل شیشه ای از قدیمی ترین هنرهای بشری است و قدیمی ترین مهره های شناخته شده مربوط به بیش از 3000 سال پیش است.

قدمت گلاسبیدها حداقل به دوران رومی ها برمی گردد. شاید اولین دانه های شیشه مانند، دانه های مصنوعی مصری باشد که نوعی مهره سفالی با روکش شیشه ای هستند.

مهره های شیشه ای در باستان شناسی قابل توجه هستند زیرا وجود آنها اغلب نشان می دهد که تجارت وجود داشته و فناوری مهره سازی در حال گسترش بوده است.

علاوه بر این، ترکیب دانه های شیشه ای می تواند تجزیه و تحلیل شود و به باستان شناسان کمک کند منابع دانه ها را درک کنند. خرید و فروش پرل شیشه ای در کیسه های لمینت دار 25 کیلوگرمی صورت می گیرد.

روش تولید پرل شیشه ای (گلاسبید):
گلاسبیدها معمولاً بر اساس روش های که برای شیشه سازی استفاده می شود، دسته بندی می شوند. احتمالاً اولین دانه های شیشه واقعی با روش سیم پیچ ساخته شده اند.

به این منظور شیشه در دمایی به اندازه کافی بالا که بتواند آن را قابل استفاده کند یا "شکل پذیر" کند، روی یک سیم فولادی یا سنبه قرار می گیرد و شکل داده می شود.

همچنین می توان آن را در حالت مذاب در قالبی گرد فشار داد و در حالی که هنوز گرم است یا پس از گرم شدن مجدد، سطح مهره ممکن است با میله های ظریف شیشه ای رنگی به نام استرینگرز تزئین کرد. بهترین نوع گلاسبیدها به شکل پودر و کروی بوده و بدون شکستگی هستند.

انواع پرل شیشه ای (گلاسبید):
گلاسبیدها 900 تا 1200 میکرون برای وسایل تزئینی، تا اندازه 125 میکرون برای سند بلاست و حتی بازتاب خط کشی مورد استفاده قرار می گیرد. این مهره ها برای حفاری چاه های نفت و روانسازی بتن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای پرل شیشه ای (گلاسبید):
گلاسبیدها به عنوان فیلر، تمیز کردن سطح فلزات، اطفاء حریق، بهبود آسیاب، تولید وسایل دکوری، اکتشاف نفت، پرکننده رزین های پلی استرها، تونر جوهر دستگاه های کپی، خط کشی جاده ها و اتوبان ها، برای اختلاط بهتر مواد، تولید رنگ های متالیک و ایجاد سطوح ضد لغزش مورد استفاده قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>