اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ماینر


استخراج بیت کوین چیست؟

نقش ماینینگ بیت کوین این است که تأیید کند، معاملات در شبکه از قوانین پیروی می کند. برای این کار از واحدهای پیچیده رایانه ای برای بررسی معاملات و پخش آنها در سایر سیستم های رایانه ای در سراسر جهان استفاده می شود. اپراتورهای این سیستم های رایانه ای به خاطر تلاش هایشان پاداش می گیرند. این پاداش هم از هزینه هایی هر معامله ای که انجام می دهد و هم پاداش استخراج توسط خود شبکه تعیین می شود.

برای جلوگیری از تقلب در شبکه، از سیستمی موسوم به "اثبات کار" استفاده می شود. قبل از افزودن هر گروه (بلوک) معاملات به بلاکچین، اثبات کار لازم است. وقتی رایانه ها اثبات کار را انجام می دهند، بعد از آن تلاش برای حدس زدن تعداد زیادی از اعداد و حروف است. این رشته به عنوان هش معروف است.

فقط رایانه ای که به درستی هش را حدس می زند می تواند بلوک را به زنجیره اضافه کند. اثبات کار به قدرت محاسباتی نیاز دارد و روند آن سریع یا ارزان نیست. برای تقلب در شبکه به سرمایه گذاری زیادی احتیاج دارد، برای کسی که سعی دارد بلاکچین را امتحان کند از نظر مالی مناسب نیست. این اصلی ترین ویژگی امنیتی شبکه های بیت کوین و سایر رمزنگاری هاست.

استخراج با CPU

استخراج بیت کوین قبلاً می توانست توسط CPU (واحد پردازش مرکزی) مانند موارد موجود در سیستم رایانه شما در خانه انجام شود. با این حال، هنگامی که واحدهای بیشتری شروع به استخراج در شبکه کردند، مشکل و پیچیده گی هش هایی که سعی در حدس زدن دارند افزایش یافته است. این باعث می شود افراد به پردازنده های با قدرت بالاتر مانند GPU (واحد پردازش گرافیکی) روی آورند.

این GPU ها معمولاً در رایانه های گیمینگ مشاهده می شوند. امروزه حل مشکلات بسیار دشوار است و ماینرهای زیادی هستند که سعی در حل آنها دارند و فقط سیستم های کامپیوتری متخصص می توانند آنها را حل کنند. این واحدها به طور خلاصه از تراشه های مدار مجتمع ویژه برنامه یا ASIC استفاده می کنند و این مقاله مربوط به آن می باشد.

سخت افزار ماینر بستگی به شرایط شما دارد

اگرچه ماینرهای بیت کوین اکنون محدود به انتخاب از طیف وسیعی از ASIC ها برای استخراج هستند، اما هنوز گزینه های زیادی وجود دارد. انتخاب هر یک به شرایط فردی هر ماینر بستگی دارد. برخی از ماینرها واحدی می خواهند که بتواند در اتاق خواب کار کند. برخی از زوج ها ASIC های مقرون به صرفه می خواهند که برای شروع کار ماینینگ از آن استفاده کنند.

و بلاخره عده ای هستند که می خواهند یک انبار را با بهترین سخت افزار استخراج بیت کوین در اطراف خود پر کنند.هنگام انتخاب سخت افزار استخراج بیت کوین موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در مورد هر واحد بر اساس قدرت هش، میزان مصرف برق، دمای محیط و هزینه اولیه آنها برای خرید را مد نظر قرار دهند. همچنین دلایل ایدئولوژیکی برای انتخاب یک برند بر دیگر برندها وجود دارد.

بهترین سخت افزار ماینینگ

سرانجام، می توانیم به موضوع واقعی این مقاله بپردازیم  سخت افزار استخراج بیت کوین. برای ایجاد این لیست به سخت افزارهای استخراج بیت کوین از برخی از بزرگ ترین و مشهورترین برندها شروع می کنیم. همچنین سعی کرده ایم دستگاه های مختلف را بر اساس برنامه هایی که برای آنها مناسب ترند گروه بندی کنیم.

  • کسانی با بودجه ای محدود
  • افرادی که مایل به استخراج در منزل هستند.
  • کسانی که قبلاً هرگز بیت کوین را استخراج نکرده اند.
  • افرادی که به دنبال خرج کردن بیشترین هزینه برای سخت افزارهای استخراج بیت کوین هستند.
  • گزینه های جایگزین برای ماینینگ های حرفه ای زوج ها که نمی توانند به اندازه عملکرد DragonMint T1 چیزی پیدا کنند.

نحوه انتخاب بهترین سخت افزار ماینر

بهترین سخت افزار استخراج بیت کوین در بودجه - Antminer T9 +

برای ماینرهای بیت کوین که بودجه دارند، یکی از بهترین تجهیزات استخراج بیت کوین، Antminer T9 + است. می توان خیلی ارزانتر از بسیاری از دستگاه های دیگر موجود از آن استفاده کرد. با این حال، اجازه ندهید که برچسب قیمت شما را فریب دهد هنوز یک دستگاه مناسب تر هست. همچنین برای کسانی که نگران قیمت واحد استخراج خود هستند و هنگامی که فضا مورد توجه قرار می گیرد، Antminer T9 + ایده آل است. به این ترتیب اگر قصد استفاده از ماینرهای ASIC دارید، از ویژگی های کاهش دما Antminer T9 + خوشحال خواهید شد. از نظر سخت افزاری Antminer T9 + دارای 162 تراشه BM1387 Bitmain است. این امر به آن اجازه می دهد تا با 1332 وات به میزان هش درخشان 10.5 TH / s را تولید کند.

بهترین برای مبتدیان - Avalon6

Mineral Bitcoin Avalon6 یکی از آسانترین واحدهای ASIC برای راه اندازی است. هر دو روش پیشرفته و اساسی ساده است و این باعث می شود دستگاه برای مبتدیان بسیار عالی باشد. متأسفانه، سودآورترین چندانی ندارد و از 1050 وات تنها قادر به تولید 3.5 TH در ثانیه است. در حالی که مطمئناً این دستگاه هیچ ماینر حرفه ای بیت کوین را تحت تأثیر قرار نمی دهد، سهولت تنظیم و استفاده، همراه با برچسب قیمت مناسب، آن را به یک واحد عالی برای کسانی که مایل به شروع کار در دنیای استخراج بیت کوین هستند، تبدیل می کند. متأسفانه مانند بسیاری از سخت افزارهای استخراج بیت کوین، Avalon6 منبع تغذیه خاص خود را ندارد و باید به صورت جداگانه خریداری شود.

بهترین استفاده برای منزل - Antminer R4

مانند Avalon6، انتخاب بعدی در لیست بهترین تجهیزات استخراج بیت کوین برای استفاده و کاربرد در فضاهای کوچک می باشد. به این دلیل که خیلی بی سر و صدا کار می کنند. شما می توانید در اتاق تان آن را در شبکه راه اندازی کنید و با خیال راحت آنجا بخوابید! R4 مانند T9 + از تراشه BM1387 Bitmain استفاده می کند. از 126 عدد از آنها برای تولیدهای بسیار رقابتی 0.098 J/GH استفاده می شود. اگر مطمئن نیستید که این به چه معنی می دهد، آن را "بسیار کارآمد" بخوانید!

نکته اصلی فروش Antminer R4 البته عملکرد آرام و ساکت آن است. Bitmain با طراحی مجدد، هواداران خود به طور کامل به این هدف رسانده است. این تیم از واحدهای تهویه مطبوع اسپلیت ساکت الهام گرفته بود. آنها با طراحی ویژه، قادر به ایجاد فن هایی شدند که به همان مقدر قدیمی کارایی دارند اما کمتر نویز ایجاد می کنند. آنها همچنین R4 را به یک کنترلر اتوماتیک مجهز کردند با این تضمین که فن هرگز سر و صدا نمی کنند.

اگر پول برایتان مهم نیست! - DragonMint T1

اکنون به بهترین دستگاه استخراج در بازار امروز رسیده ایم. DragonMint T1 توسط Halong Mining، یک شرکت جدید ایجاد شده است که در زمینه معدنچی های ASIC تخصص دارد. هالونگ ادعا می کند که بیش از 30 میلیون دلار برای توسعه این محصول هزینه کرده است! DragonMint T1 از یک طراحی تراشه پیشرفته (DM8575) استفاده می کند. این باعث می شود که اولین ASIC قادر به دستیابی هش قابل توجه به میزان 16 TH / s باشد.

علاوه بر این، توانایی دارد در هنگام مصرف بهینه انرژی، به نرخ هش باورنکردنی برسد و فقط 0.075J / GH مصرف کند. این حدود 1480 وات قدرت است. این مدل پرچمدار Bitmain، Antminer S9 را خرد می کند، که دارای توان مصرفی آن 0.098J / GH است. خنک کننده DragonMint T1 توسط دو فن نه پره ای کار می کنند که می توانند میانگین دمای محیط را تا 25 درجه پایین نگه دارند و باید بگوییم مانند اکثر ماینرهای استخراج بیت کوین، DragonMint T1 منبع تغذیه ای ندارد.

Antminer S9 - بهترین انتخاب بعد از DragonMint T1

از آنجایی که DragonMint T1 بسیار محبوب است، شرکت های تولیدی دستگاه در تلاش هستند تا تقاضای آنها را برآورده سازند. S9 مانند سایر دستگاه های Antminer که من در این راهنما گنجانده ام، به تراشه BM1389 Bitmain مجهز شده است. با این حال، بر خلاف دیگران، این جانور 189 عدد از آنها را دارد. و در زمان تولیدش ان را به بالاترین دستگاه زمانش تبدیل کرد.

اگرچه دیگر نمی تواند ادعا کند از نظر میزان هش بهترین است، اما در 14 TH/s نزدیک به DragonMint T1 است. Antminer S9 با استفاده از فن و هیتسینگ سفارشی خود را خنک می کند که با استفاده از یک آلیاژ آلومینیوم با درجه بالا ساخته شده اند. همچنین از دو فن پر سرعت در هر دو قسمت دستگاه استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>