اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وای فای

Wi-Fi 6 در مقابل Wi-Fi 5 معیار: عملکرد نسل جدید چگونه است؟: ما شروع به دیدن دستگاه های Wi-Fi 6 بیشتری در بازار می کنیم. بنابراین به طور طبیعی، سوال اصلی این است: آیا باید ارتقا دهید؟ امروز ما در حال بررسی عملکرد برخی از این سیستم ها در مقایسه با نسل قبلی هستیم. هدف در اینجا پیشنهاد یک مارک یا سیستم خاص نیست، بلکه هدف این است که ببینیم فناوری و ویژگی های جدید چگونه روی هم قرار گرفته اند.

هنگام مقایسه عملکرد یک شبکه بی سیم چند منطقه اصلی برای اندازه گیری وجود دارد. سرعت انتقال بارزترین است، اما قدرت سیگنال و ظرفیت شبکه به همان اندازه مهم هستند. بسیار عالی است اگر بتوانید به سرعت نزدیک به روتر برسید، اما اگر یک بار شما به اتاق بعدی بروید آنها یک صخره را رها می کنند، پس چه فایده ای دارد؟ اینها سه دسته ای هستند که برای ارزیابی عملکرد سیستم استفاده خواهیم کرد.

Wi-Fi 6 و Wi-Fi

مانند هر نسخه مهم جدید Wi-Fi 6 802.11ax در مقایسه با Wi-Fi 5 802.11ac مجموعه ای از ویژگی های جدید را به همراه دارد. برای یک شیرجه عمیق در فناوری و هر یک از زمینه های بهبود Wi-Fi 6 ما را بررسی کنید. Wi-Fi 6 برای سرعت بهتر امکان ارسال بیت های بیشتری با هر انتقال را فراهم می کند.همچنین برای بهبود عملکرد چند دستگاه در محیط های شلوغ از طیف بی سیم استفاده بهتری می کند.

در محیط های کم تراکم، Wi-Fi 6 امکان اتصال همزمان بیشتر از دستگاه ها را برای افزایش عملکرد بهتر فراهم می کند.در حالی که Wi-Fi 6 مطمئناً سرعت بیشتری نسبت به نسل های گذشته ارائه می دهد، لزوماً هدف اصلی آن نیست. استاندارد جدید عمدتا بر بهینه سازی فناوری های موجود تمرکز دارد. پیشرفت های آینده مانند Wi-Fi 6E بخش های جدیدی را برای سرعت بیشتر باز می کند.

باید دستگاه Wi-Fi خود را ارتقاء دهیم؟

دستگاه های Wi-Fi 6 به وضوح سریع تر هستند، اما خیلی زیاد نیستند. اگر در حال حاضر سیستم Wi-Fi 5 در حال کار دارید که از آن راضی هستید، تقریباً هیچ دلیلی برای ارتقا ندارید. تنها سناریویی که ارزش آن را دارد این است که اگر یک اتصال اینترنت گیگابایتی داشته باشید و بخواهید آن را به حداکثر برسانید. در غیر این صورت، بهبود عملکرد متوسط را توجیه نمی کند. بیشتر سناریوهای استفاده در منزل مانند پخش جریانی یا وبگردی، اتصال به این شکل را اشباع نمی کند.

بخاطر داشته باشید که برخی از مقیاس های بزرگ و بهبود مدیریت شبکه از Wi-Fi 6 تا زمانی که اکثر مشتریان شبکه از Wi-Fi 6 برخوردار نباشند، مزایای کامل آنها را نخواهد داشت. در این صورت، این یک بی پروا خواهد شد.

برای یک واحد مستقل، حق بیمه Wi-Fi 6 در دستگاه هایی که امروز آزمایش کردیم حدود 50 دلار است، اما بسته به نوع واحد، مارک و غیره متفاوت خواهد بود. اگر در فضای کوچک تری زندگی می کنید که می تواند توسط یک واحد پوشانده شود، فکر می کنیم Wi-Fi 6 ارزش آن را دارد. اکنون شاهد بهبود عملکرد متوسط و بهبود عملکرد بسیار چشمگیر تری در سطح جاده خواهید بود.

برای سیستم های مش

انتخاب می تواند کمی پیچیده تر شود. مش Wi-Fi نسبتاً جدید است، بنابراین اگر قبلاً چنین سامانه ای داشته باشید، قدیمی نخواهد بود و شما هنوز نیازی به ارتقا ندارید. مصرف کننده ای که به گزینه های مش نگاه می کند، مصرفی است که نیاز به پوشش فضای بیشتر و دستگاه های بیشتری دارد.

Wi-Fi 6 در اینجا عالی است، اما فقط وقتی تعداد زیادی مشتری Wi-Fi 6 وجود داشته باشد واقعا می درخشد. اگر دستگاه های قدیمی تری مانند تلفن، جعبه های جریانی یا لپ تاپ دارید و قصد ندارید در سال آینده یا چند سال دیگر آن را ارتقا دهید، لازم نیست یک سیستم Wi-Fi 6 بخرید.

می توانید با خیال راحت منتظر بمانید تا دستگاه های سازگارتر عرضه شوند. با این حال، اگر لپ تاپ یا تلفن جدیدی دارید که از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند، از بهبود عملکرد قدردانی خواهید کرد، بنابراین ما می توانیم به راحتی پیشنهاد ارتقا دهیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>