اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انرژی های پاک

کشورانگلستان قصد دارد تا سال 2030 هر خانه را با انرژی باد تأمین کند. با سرمایه گذاری اولیه 160 میلیون پوندی می توانید به صورت متداوم به آن دسترسی پیدا کرد. با ما همراه باشید تابدانید برنامه انگلستان برای انرژی های پاک چه می شود.

تدبیر انگلستان برای انرژی پاک

انگلستان به موضوعاتی مانند تغییرآب و هوا و انرژی پاک می پردازد ودر این موارد با این تکنولوژی بیگانه نیست. چند نمونه، متصدیان ورهبران پیشنهاد پرداخت نقدی به شهروندان را برای دور شدن از وسایل نقلیه موتوردرون سوز در نظر گرفته اند و در سال 2018، این کشور مقرراتی را پیشنهاد کرده است که برای تعمیر شارژرهای EV به خانه های جدید احتیاج دارد.

هر چند مسئله به این جا ختم نمی شود. به عنوان مثال بخشی از تلاش گسترده تر برای سرعت بخشیدن به انتقال به منابع انرژی پاک تر، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اکنون ادعا می کند که دولت حدود 160 میلیون پوند (یعنی تقریباً 207 میلیون دلار) در فناوری باد دریایی سرمایه گذاری خواهد کرد.

به بیان واضح تر این پول برای ساخت کارخانه هایی که بتوانند این توربین های بادی تولید کننده انرژی باد را ایجاد کنند و همچنین بندرهایی که می توانند آنها را مستقر کنند، هزینه خواهد شد.انگلیس تلاش خواهد کرد تا سال 2030 با استفاده از این توربین ها به هر خانه در انگلستان، اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز نیرو دهد. در مجموع، انگلستان قصد دارد حدود 40 گیگاوات انرژی باد تولید کند تا این موفقیت را به دست آورد.

این یک هدف فوق العاده بلند پروازانه است و نمی توان گفت که آیا رهبران انگلیس قادر به تحقق آن هستند یا خیر. وقتی وظیفه شما در واقع انتقال کل کشور به شکل دیگری از انرژی است، به نظر می رسد ده سال زمان زیادی ندارد. با این حال، همیشه این احتمال وجود دارد که رهبران انگلیس ما و سایر جهان را متعجب کنند. ما برای آنها بهترین آرزوها را داریم و در طول پیشرفت شما را در جریان پیشرفت خود قرار خواهیم داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>