اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرا برای خرید ماشین ظرفشویی دیدگاه های کاربران مهم است؟
احتمالا شما هم وقتی می خواهید محصولی را خریداری کنید، با مراجعه به گوگل درباره آن اطلاعات کسب می کنید. اما می دانیم که گفته های سایت های بررسی محصول با دیدگاه های واقعی کاربران از زمین تا آسمان متفاوت است. بنابراین استفاده از تجربیات دیگران، گاهی اوقات می تواند بهترین راهنمای خرید باشد. به همین دلیل برآن شدیم تا در این مطلب، به بررسی دیدگاه های کاربرانی بپردازیم که واقعا برندهای مختلف ماشین ظرفشویی را استفاده کرده و از نقاط قوت و ضعف آنها گفته اند. داده های این مطلب از تجربیات اطرافیان و سایت هایی نظیر دیجی کالا و نی نی سایت جمع آوری شده است.

بهترین برندهای ماشین ظرفشویی در ایران کدامند؟
گستردگی و تنوع برندهای ماشین ظرفشویی آن قدر زیاد است که انتخاب آن را برایمان کمی سخت تر می کند. برندهای زیر به ترتیب از بالاترین به پایین ترین بازخوردهای مثبت کاربران را داشته اند.

ظرفشویی

1. ماشین ظرفشویی بوش؛ حرفه ای و پرطرفدار

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندهای ماشین ظرفشویی که بالاترین رتبه در بازخوردهای مثبت را دارد. با توجه به دیدگاه های کاربران، می توان گفت میزان رضایت مندی از انواع مدل های این برند آلمانی قابل مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار ایران نیست. به نظر می رسد بوش در کیفیت و دوام محصولاتش به خصوص در مدل های سری 8 بسیار خوب عمل کرده است.

با توجه به گفته های کاربران، این دستگاه کیفیت بالا و ظاهری شیک دارد، به اندازه کافی جادار است، صدای کمی ایجاد می کند (طوری که به زحمت می توان فهمید روشن است)، کم مصرف است و با برنامه های شست وشوی متنوعی که دارد ظرف ها را به خوبی تمیز می کند. همچنین کشوی جداگانه برای قاشق و چنگال دارد و کار خشک کردن را خیلی خوب انجام می دهد.

به طورکلی کاربران نقطه ضعفی برای این برند ذکر نکرده اند. به جز تعدادی محدود که به نظر آنها کار با آن کمی پیچیده است و از برنامه هایش به سادگی سردرنیاورده اند. درصد کوچکی از کاربران از خدمات پس از فروش ضعیف این برند در کشورمان و کمیاب بودن برخی قطعات آن گله مندهستند. برخی از افراد هم مشکلاتی را ذکر کرده اند که عمدتا به دلیل استفاده نادرست از این ماشین ظرفشویی بوده است و درواقع نقص آن به شمار نمی رود. به عنوان مثال بعضی از آنها می گویند ظروف روی را سیاه و کدر می کند. این در حالی است که هیچ ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف ساخته شده از روی طراحی نشده است.

2. ماشین ظرفشویی سامسونگ؛ قابل اعتماد
به طورکلی سامسونگ برند موردعلاقه ایرانی ها به شمار می رود. یکی از دلایل علاقه کاربران به محصولات سامسونگ، خدمات فوق العاده پس از فروش این برند است که سبب می شود خیال کاربر ایرانی از وجود تعمیرات مناسب و قطعات باکیفیت راحت باشد. کاربرانی که از ماشین ظرفشویی سامسونگ استفاده کرده اند، رضایت بسیار زیادی از آن دارند. طراحی بسیار زیبا، وجود نمایندگی های فروش و تعمیرات متعدد حتی در شهرهای کوچک کشور و نیز قیمت مناسب از ویژگی های این دستگاه است.

بعضی از کاربران از کاهش کیفیت و کارایی ماشین ظرفشویی سامسونگ در سال های اخیر صحبت کرده اند. بااین حال این برند، هنوز طرفداران خاص خودش را دارد.

ظرفشویی

3. ماشین ظرفشویی مجیک؛ بادوام و جمع وجور

مجیک یک برند کره ای است که از بین مدل های مختلف آن، مدل 8 نفره اش بیشترین رضایت کاربران را به همراه داشته است. مقاومت، دوام و زیبایی این مدل رومیزی به ویژه برای خانواده های دو نفره مناسب به نظر می رسد. کیفیت و قدرت شست وشوی ظروف این دستگاه واقعا عالی است. از سوی دیگر برنامه های پیچیده ای ندارد و به راحتی می توانید با آن کار کنید.

از نقاط ضعف مجیک 8 نفره می توان به صدای تقریبا بلند و نداشتن جت آب فشان (دوش بالا) اشاره کرد که به دلیل رومیزی بودن آن است. مدل 6 نفره این برند طرفدار زیادی ندارد، به این دلیل که جادار نیست و مشکلات فنی هم دارد. برخی کاربران بر این باورند مجیک طراحی خوبی برای چیدمان ظروف ندارد.

نکته مهم: ماشین ظرفشویی مجیک را با مجیک شف که یکی از برندهای محبوب آمریکایی در تولید ماشین ظرفشویی است، اشتباه نگیرید.

4. موریس؛ مقرون به صرفه
موریس نام برند دیگری محصول کشور کره است که بیشتر کاربران از آن رضایت کافی دارند. به طورکلی بازخوردهای کاربران برای موریس و مجیک 8 نفره تقریبا یکسان است. قیمت موریس با قابلیت های زیادی که دارد، به صرفه به نظر می رسد. انرژی کمتری نسبت به مجیک مصرف می کند و خدمات پس از فروش آن عالی است. از نقاط ضعف مدل رومیزی موریس، باز هم می توان به نداشتن دوش بالا اشاره کرد که نشان می دهد ظروف باید قبل از قراردادن در ماشین یک بار آب کشیده شوند.

5. هاردستون؛ شیک و کم صدا

ماشین ظرفشویی هاردستون محصول کشور ایتالیاست و به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این برند هم مدل های متنوعی دارد، اما مدل 6نفره آن بیشتر با رضایت کاربران همراه بوده است. این دستگاه علاوه بر طراحی شیک و زیبایی که دارد، صدای بسیار کمی تولید می کند، کم مصرف است و قیمت آن هم با توجه به کیفیتش مناسب به نظر می رسد.

از نقطه ضعف های ذکر شده برای این برند، نبودِ دوش آب فشان فوقانی در مدل های رومیزی آن است که ظاهرا برای ایرانی ها اهمیت زیادی دارد. دومین چیزی که کاربران از آن شکایت کرده اند، ضعیف بودن خدمات پس ازفروش و کمبود قطعات اصل این دستگاه در بازار ایران است. در مجموع می توان گفت به جز خدمات پس ازفروش بسیار بد، نمی توان ایراد خاصی از این دستگاه گرفت.

نکته مهم: بنا به دیدگاه کاربران، اگر ماشین ظرفشویی هاردستون اصل ایتالیا را پیدا کنید، هیچ نگرانی از بابت کیفیت آن نخواهید داشت. متأسفانه در سال های اخیر نسخه چینی آن هم به بازار آمده است که کیفیت مناسبی ندارد.

ظرفشویی

6. پاکشوما؛ ساده اما باکیفیت
یکی از برندهای خوب ایرانی که برای افرادی که محصولات وطنی را می پسندند و دوست دارند از تولید داخلی حمایت کنند محبوب است. این برند ایرانی که ماشین های ظرفشویی اش را تحت لیسانس ال جی تولید و عرضه می کند، توانسته است بازخوردهای خوبی را از کاربران دریافت کند. کیفیت این ماشین های ظرفشویی با توجه به قیمتی که دارند قابل قبول به نظر می رسد. بسیاری از افرادی که پاکشوما را خریداری کرده اند بر این باورند که این برند ممکن است امکانات و مراحل خاص و پیچیده ماشین های ظرفشویی خارجی را نداشته باشد، اما برای افرادی که به دنبال کیفیت خوب با کاربرد آسان هستند مناسب است.

7. ماشین ظرفشویی ال جی؛ زیبا و محبوب
برند ال جی یکی از برندهای موردعلاقه ایرانی هاست. با وجود اینکه ال جی کمتر از سایر مدل های نام برده در بالا رضایت کاربران را جلب کرده است، اما تنوع مدل ها و به خصوص طراحی زیبا و خلاقانه ماشین ظرفشویی ال جی همچنان طرفداران زیادی دارد. خدمات پس ازفروش و شست وشوی خوب از ویژگی های این ماشین ظرفشویی است.

از جمله ایراداتی که کاربران به آن اشاره کرده اند، داشتن سروصدای زیاد، طولانی بودن زمان شست وشو و خش انداختن روی ظروف است که خش انداختن روی ظروف تقریبا در همه برندها دیده می شود. این مشکل که بسیاری از افراد آن را از نقص ماشین می دانند، در واقع به دلیل بی کیفیت بودن ظروف است که ماشین های ظرفشویی برای آنها چاره ای ندارند.

8. ماشین ظرفشویی دوو؛ پرقدرت و مطمئن
این برند کره ای هم مانند سایر محصولات ساخت این کشور طرفداران زیادی دارد. بنا به نظر کاربران قدرت شست وشوی این ماشین بالاست و از استحکام خوبی در قسمت بدنه و قطعات برخوردار است. خدمات پس از فروش آن مناسب است و قیمت آن هم با توجه به کارایی که دارد مناسب و مقرون به صرفه است. از جمله نقاط ضعفی که برای آن گفته شده، سبدهای شست وشوی آن است که سبد مخصوص قاشق و چنگال ندارد و در مدل رومیزی آن هم دوش آب فشان بالا تعبیه نشده است. درباره سروصدای این دستگاه می توان گفت مانند برند بوش چندان بی صدا نیست، اما صدای آن قابل تحمل است. به طور کلی این برند رضایت کاربران را جلب کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
بتول سلاجقه :
ماشین ظرفشویی مارک تکنو لند خوبه؟ سری جدید 3 کشو
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>