اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ارز دیجیتال

در حال حاضر بیت کوین از محبوب ترین های ارز دیجیتال محسوب می شود. به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توان به کمک لپ تاپ بیت کوین استخراج کرد؟ آیا دوست دارید که با لپ تاپ شخصی خودتان بدون استفاده از ماینر بتوانید بیت کوین و یا حتی سایر ارزهای دیجیتال را استخراج کنید؟

بنابراین باید از نرم افزارهای استخراج بیت کوین برای لپ تاپ خودتان استفاده کنید. استخراج مستقیم روی شبکه بیت کوین با لپ تاپ ها قطعاً نتایج سودآوری استخراج را به همراه دارد. اگر شما هم دوست دارید که از لپ تاپ خود بیت کوین به دست آورید، پس از نرم افزارهای استخراج بیت کوین استفاده کنید.

در ابتدا هیچ لپ تاپی نمی توانست بیت کوین استخراج کند. چون در ابتدا سیستم استخراج بیت کوین در این حد گسترده نبود و به یک مجموعه محدود می شد. هنگامی که اولین استخراج بیت کوین توسعه یافت، استخراج BTC از طریق استخراج لپ تاپ یا CPU انجام شد. طی چند سال گذشته استخراج بیت کوین در استفاده از چیپ ست های ASIC به طور قابل توجهی توسعه یافته است. به نظر شما استخراج بیت کوین از طریق لپ تاپ واقعا امکان پذیر است؟ واحد پردازش مرکزی بیت کوین در سال 2010 معرفی شد.

چگونه می توان به کمک لپ تاپ و PC بیت کوین استخراج کرد؟

برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می توانید از لپ تاپ، نوت بوک و یا کامپیوتر شخصی خودتان استفاده کنید. در طول سال ها شبکه بیت کوین به ASIC Antminer دسترسی نداشت. بنابراین موفقیت بیت کوین در این چند سال چندان آسان نبوده است.برای مشارکت در درآمد بیت کوین توسط فروشندگان، فقط نیاز به بارگیری و نصب نرم افزار استخراج در لپ تاپ آنها است.

سودآوری برای خریداران به سخت افزار و میزان برق مصرفی بستگی دارد. تقاضای اوج بیت کوین در اواخر سال 2017 به قدری زیاد بود تا چندین سرمایه گذار بیت کوین بتوانند به سود غیر قابل باوری دست پیدا کنند. زیرا سودآوری آن از استخراج ارزهای رمزپایه مانند آتنیوم بیشتر بود.

مطمئن ترین راه بر ای نگهداری بیت کوین این است که شما یک کیف پول سخت افزاری و یا نرم افزاری که اصطلاحا به آن بلاکچین می گویند برای خودتان داشته باشید. سایت های زیادی هستند که بیت کوین را برای شما نگهداری می کنند. فقط باید مراقب باشید که سایت مورد نظر شما معتبر باشد و کلاهبردار از آب در نیاید.

آیا استخراج بیت کوین با لپ تاپ سود آور است؟

بستگی به میزان استفاده از منابع لپ تاپ شما همچون RAM و CPU دارد. هرچقدر لپ تاپ شما روشن باشد و به سایت های مورد نظر وصل شود، میزان بیت کوین دریافتی شما بیشتر خواهد بود. با توجه به رشد قیمت بیت کوین در طی چند سال اخیر، این کار بدون سود نخواهد بود. مهم ترین مورد این است که سود به دست آمده برای شما به دلار محاسبه می شود.

آیا استخراج بیت کوین به لپ تاپ و کامپیوتر شما ضربه می زند؟

ممکن است اگر لپ تاپ شما به طور 24 ساعته در 7 روز هفته روشن باشد، بیش از حد داغ شود و یا از کار بیفتد. احتمال این که به باتری داخل لپ تاپ شما آسیب برسد نیز هست. پس توصیه می کنیم اگر قرار است این کار را با لپ تاپ انجام دهید، به طور مداوم نباشد و روزانه چند ساعتی به لپ تاپ خود استراحت بدهید.

مورد بعدی این که بهتر است در هنگام استخراج بیت کوین، برنامه های متفرقه را اجرا نکنید. همچنین شما باید از کول پد های قوی برای لپ تاپ خود استفاده کنید. چون استخراج بیت کوین از طریق لپ تاپ باعث داغ شدن بیش از حد لپ تاپ می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>