اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تکنولوژی

این فناوری مخفف کلمه High-k Metal Gate می باشد که در مدار های الکتریکی، تجهیزات شبکه و وایرلس، پردازنده های قوی و رسانه های ذخیره سازی استفاده می شود.

HKMG برای اولین بار توسط شرکت اینتل در سال 2007 پیاده سازی شد. جدیدا اولین رم DDR5 توسط شرکت سامسونگ پیاده سازی شده است. این فناوری در دو مدل 28HPP و 28SLP ارائه شده است. حال بیایید مروری بر این ها داشته باشیم:

28HPP - High Performance Per Watt (سرعت پردازش بالا در هر وات)

این تکنولوژی برای محاسبات سنگین، کارهای شبکه، ذخیره سازی و سایر کاربرد هایی که نیاز مند پردازش قوی هستند استفاده می شود.

28SLP - Low Complexity GHz Performance (پردازش با میزان گیگاهرتز پایین)

از این فناوری بیشتر برای دستگاه هایی مانند موبایل که هملکرد پردازش و قیمت را بهینه کرده اند استفاده می شود. همچنین نیاز مند برق کمتر بوده و قیمت پایین تری دارد.فناوری High-k gate metal (HKMG) به یکی از پیشگامان نسل بعدی دستگاه های CMOS تبدیل شده است.

این فناوری جدید ظرفیت ترانزیستور را افزایش داده و به تراشه ها اجازه می دهد تا با کاهش نیاز به انرژی کار کنند. همچنین یکی از مزایای آن مقاومت فوق العاده در برابر رطوبت و نور می باشد.تولید کنندگان این فناوری مسئولان این شرکت ها بر این باورند که با این فناوری می توان میکروتراشه های کوچک و کم مصرفی ساخت که دارای عملکردی بسیار عالی هستند.

استفاده از آنها به سرعت بیشتر پردازش و افزایش عمر باتری های مورد استفاده در نسل آینده ی ابزارهای اینترنتی متحرک و دیگر سیستم ها منجر خواهد شد.به عقیده ی آنها این فناوری می تواند پاسخی به تقاضای فراوان بازار برای باتری هایی برای ابزارهای الکترونیکی متحرک باشد که بادوام بوده، طول عمر بیشتری دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>