اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کیلر بدنه خودرو راهی بر پوشش زدن قسمت هایی از رنگ خودرو است که به دلایل مختلف دچار آسیب دیدگی شده است.

کیلر_بدنه

کیلر بدنه خودرو باعث رفع ماتی و کدری رنگ خودرو می شود و آن را درخشان و براق می کند. توجه داشته باشید که عملکرد کیلر با واکس و پولیش متفاوت است و کارایی آن نیز بسیار بالاتر است و حتما باید توسط افراد متخصص انجام شود.

کیلر چوب نیز ترکیبی شیمیایی برای براق کردن وسایل چوبی و مبلمان است و با این روش می توان رنگ مات دکوری های چوبی و هر وسیله دیگری را مجددا به شکل روزهای اول درآورد.

عوامل متعددی باعث کدر شدن رنگ خودرو می شوند از جمله باران های اسیدی که در شهرهای بزرگ به دلیل آلودگی هوا اتفاق می افتد و همه چیز از جمله رنگ خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد.

یکی دیگر از عوامل مات کننده رنگ خودرو فضولات پرندگان است که در صورت تمیز نکردن به موقع قسمتی از رنگ خودرو را مات می کند و در نهایت مواد شیمیایی مورد استفاده در بعضی از کارواش ها نیز می تواند باعث مات شدن رنگ خودرو شود که در همه این موارد می توان با استفاده از این ماده شیمیایی این مشکلات را برطرف کرد.

کیلر رنگ خودرو چیست ؟
کیلر یک پوشش است که بر روی رنگ نهایی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد تا از رنگ بدنه خودرو محافظت کند.

در صورت عدم استفاده از کیلر رنگ خودرو تحت اثر عوامل محیطی به سرعت تخریب شده و از بین می رود. این ترکیب را برای بین بردن مات شدگی، آفتاب سوختگی و خط و خش های سطحی و همچنین آسیب های ناشی از تصادف نیز مورد استفاده قرار می دهند تا جلوه براق رنگ مجددا به حالت اولیه برگردد.

انواع کیلر بدنه خودرو:
کیلر مورد استفاده برای ترمیم بدنه خودرو به دو صورت اسپری و صنعتی وجود دارد. نوع اسپری مقاومت پایین تری دارد و معمولا با شستشو از بین می رود اما نوع صنعتی که توسط افراد متخصص مورد استفاده قرار می گیرد حتی با ریختن بنزین و تینر نیز دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و به بهترین شکل ممکن باعث برق و جلاء رنگ اتومبیل شما خواهد شد.

روش استفاده از کیلر بدنه خودرو:
کیلر زدن یک کار تخصصی است که خود شما نمی توانید آن را انجام بدهید و بهتر است برای اینکه کار به بهترین نحو انجام شود آن را به افراد متخصص بسپارید ولی روش کلی به این شکل است که ابتدا محل مورد نظر شستشو و حرارت داده می شود.

سپس با سنباده محل را می سایند و این عمل را چندین مرتبه تکرار می کنند و کیلر می زنند تا نتیجه دلخواه به دست بیاید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>